Przetargi.pl
Sporządzanie w latach 2017-2021 operatów szacunkowych, opracowań i ekspertyz nieruchomości rolnych i leśnych, budynków i zadrzewień na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego

Kampinoski Park Narodowy ogłasza przetarg

  • Adres: 05080 Izabelin, ul. Tetmajera
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 226 001 , fax. 227 226 560
  • Data zamieszczenia: 2017-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kampinoski Park Narodowy
    ul. Tetmajera 38
    05080 Izabelin, woj. mazowieckie
    tel. 227 226 001, fax. 227 226 560
    REGON: 14591663700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kampinoski-pn.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzanie w latach 2017-2021 operatów szacunkowych, opracowań i ekspertyz nieruchomości rolnych i leśnych, budynków i zadrzewień na terenie Kampinoskiego Parku Narodowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie operatów szacunkowych, opracowań i ekspertyz (zgodnie z art. 174 ust. 3a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 2147 z późn. zm.)), dla nieruchomości położonych na terenie gmin: Brochów (powiat sochaczewski), Czosnów, Leoncin (powiat nowodworski), Izabelin, Kampinos, Leszno, Łomianki, Stare Babice (powiat warszawski zachodni), leżących w granicach Kampinoskiego Parku Narodowego, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady Ministrów z 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz.U. z 2004 r., Nr 207 poz. 2109 z późn. zm.), dalej „przedmiotem zamówienia”. 2. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Na podstawie art. 36a ust. 2 ustawy PZP, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Ilość wykonania przez Wykonawcę operatów szacunkowych i/lub ekspertyz i/lub opracowań będących w zakresie przedmiotu zamówienia zależy od bieżących potrzeb Zamawiającego. 5. Złożenie zapotrzebowania, czyli konieczności wykonania operatu szacunkowego i/lub ekspertyz i/lub opracowań, będzie następowało na podstawie zlecenia, dalej „Zlecenie”. Zlecenie wystawia KPN i przekazuje je Wykonawcy drogą pisemną i/lub elektroniczną i/lub faksem. 6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał operaty szacunkowe i/lub ekspertyzy i/lub opracowania w okresie maksymalnie 30 dni kalendarzowych od daty złożenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. 7. Zamawiający może wymagać od Wykonawcy wykonania Zlecenia w terminie zadeklarowanym w ofercie. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia Wykonawcy większej ilości niż 5 operatów szacunkowych i/lub ekspertyz i/lub opracowań w Zleceniu. 9. W szczególnych przypadkach Zamawiający może wymagać od Wykonawcy realizację Zlecenia obejmującego wykonanie maksymalnie 2 operatów szacunkowych lub ekspertyz lub opracowań w terminie ustalonym przez Zamawiającego. 10. Orientacyjna liczba operatów szacunkowych i/lub ekspertyz i/lub opracowań wyniesie ok. 290 i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Biorąc pod uwagę liczbę operatów szacunkowych za realizację umowy Zamawiający zapłaci łącznie wynagrodzenie nie wyższe niż 535 000 zł brutto (434 959,35 zł netto). Wartość wynagrodzenia jest maksymalnym zabezpieczeniem umownym. Orientacyjna wartość nieruchomości objętych czynnościami związanymi z realizacją przedmiotu zamówienia wyniesie ok. 33 mln złotych brutto. 11. Kalkulując cenę oferty Wykonawca powinien uwzględnić specyfikę przedmiotu wykonania wycen, w szczególności fakt położenia nieruchomości na terenie parku narodowego, dostępność terenu, oddalenie od utwardzonych dróg, uwarunkowania terenowe (np. grunty podmokłe i zabagnione, trudno dostępne). Granice poszczególnych działek ewidencyjnych Wykonawca musi ustalić samodzielnie na podstawie wskazań właścicieli. Zamawiający może przekazać Wykonawcy materiały będące w jego posiadaniu związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Przekazanie materiałów Wykonawcy odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego przy przekazywaniu Zlecenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70000000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający, zgodnie z § 2 ust. 1 pkt 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. 2016, poz. 1126) w toku prowadzonego postępowania zażąda od Wykonawcy koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest wpisany do rejestru zawodowego związanego z wykonywaniem przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W zakresie nie uregulowanym specyfikacją, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). Dotyczy to w szczególności Wykonawcy (ów), którzy mają swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach