Przetargi.pl
Sporządzanie projektów decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, ustalenia warunków zabudowy oraz zmiany decyzji, w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, na obszarze Gminy Mielno w roku 2010.

Gmina Mielno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-032 Mielno, ul. Bolesława Chrobrego 10
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3459830 , fax. 094 3459834
  • Data zamieszczenia: 2009-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mielno
    ul. Bolesława Chrobrego 10 10
    76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3459830, fax. 094 3459834
    REGON: 33092065300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mielno.bip.net.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sporządzanie projektów decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego, ustalenia warunków zabudowy oraz zmiany decyzji, w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, na obszarze Gminy Mielno w roku 2010.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity Dz. U. Nr 80 poz.717 z późn. zm.) i na warunkach określonych w projekcie umowy, projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego i o warunkach zabudowy w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, dla następujących wariantów: -Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub decyzja o warunkach zabudowy; -Zmiana wydanej decyzji; Zamówienie obejmuje sprawy wszczęte w Urzędzie Gminy w Mielnie w okresie od 01.01.2010 - 31.12.2010 r. Wielkość zamówienia szacowana na podstawie danych z roku 2009 wynosi: -Opracowanie projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub decyzji o warunkach zabudowy: 400 szt.; -Zmiana decyzji: 50 szt - (Zamawiający ustala cenę zmiany decyzji na 30% ceny decyzji). Podane wartości mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. CPV: 71.40.00.00-2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy udokumentują przez stosowne zaświadczenia i oświadczenia, że spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; to jest zapewnią wykonanie przedmiotu zamówienia przez osobę należącą do Izby Architektów lub Izby Urbanistów; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy złożą: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp; 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; 3a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 4)dokumenty stwierdzające, że osoba lub osoby które będą wykonywać przedmiot zamówienia należą do Izby Architektów lub Izby Urbanistów; 5)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mielno.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach