Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad ogłasza przetarg
- Adres: 00874 Warszawa, ul. Wronia
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (22) 375 86 67 , fax. (22) 375 86 21, 3758803
- Data zamieszczenia: 2017-10-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
ul. Wronia 53
00874 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (22) 375 86 67, fax. (22) 375 86 21, 3758803
REGON: 1751157500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzanie map akustycznych dla dróg krajowych o ruchu powyżej 3 000 000 pojazdów rocznie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie map akustycznych dla dróg krajowych o ruchu powyżej 3 000 000 pojazdów rocznie z podziałem zamówienia na 2 części, odpowiednio dla wymienionego poniżej województwa – jedna część zamówienia. Zamówienie przewiduje wykonanie map akustycznych dla dróg krajowych długości 986,780 km (łączna długość dla 2 części zamówienia), oznaczonych odpowiednio jako: część nr 6 – województwo śląskie (długość dróg objętych Zamówieniem wynosi 623,975 km), część nr 12- województwo warmińsko-mazurskie (długość dróg objętych Zamówieniem wynosi 362,805 km). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Dla części 6 zamówienia - 3.000,00 PLN (trzy tysiące zł); dla części 12 - 2.000,00 PLN (dwa tysiące zł)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (propozycję treści oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23 ustawy Pzp zawarto w Załączniku nr 4 do formularza „Oferta”). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 9.1. SIWZ 3. Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt 10.6. SIWZ. 4. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów – dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami, art. zobowiązanie, o którym mowa w pkt 10.2. SIWZ. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 6. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 7. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie wycen nieruchomości dla potrzeb wynikających z realizacji zadań Starosty, wykonującego zadania z zakresu administracji rządowej, w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa
Dodano: 2024-03-25 - Wykonanie dokumentacji geodezyjnej do uregulowania stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
Dodano: 2024-01-10 - Wykonanie wycen nieruchomości
Dodano: 2023-08-14 - 71.Założenie bazy BDOT500 i GESUT dla obszaru miasta Radzymin
Dodano: 2023-07-03 - Modernizacja ewidencji gruntów i budynków - 2części.
Dodano: 2023-05-29 - Opracowanie geodezyjne polegające na sporządzeniu operatów podziału nieruchomości położonych w Warszawie w Dzielnicy Mokotów
Dodano: 2023-05-08 - Usługi geodezyjne (w tym: pomiary geodezyjne do ustalenia przebiegu linii brzegu oraz sporządzenie wykazów synchronizacyjnych) dla obszarów objętych załączonym wykazem" – 8 części
Dodano: 2022-09-02 - OBSŁUGA GEODEZYJNA URZĘDU GMINY JABŁONNA NA LATA 2021-2023
Dodano: 2021-02-19 - Wykonanie dokumentacji geodezyjnej do uregulowania stanu prawnego nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe
Dodano: 2021-02-05 - „Przygotowanie pełnej i kompletnej dokumentacji niezbędnej do regulacji stanów prawnych gruntów zajętych pod drogi wewnętrzne i drogi gminne na terenach wiejskich gminy Grodzisk Mazowiecki
Dodano: 2021-01-18