Przetargi.pl
Spedycja i transport paliwa alternatywnego wytwarzanego przez Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II w Dąbrowie Górniczej

Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II ogłasza przetarg

  • Adres: 42-530 Dąbrowa Górnicza, ul. Główna 144A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2644623, 2649871 , fax. 032 2647199
  • Data zamieszczenia: 2011-12-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II
    ul. Główna 144A 144A
    42-530 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2644623, 2649871, fax. 032 2647199
    REGON: 27835158600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipowka2.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Spedycja i transport paliwa alternatywnego wytwarzanego przez Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II w Dąbrowie Górniczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.3.1. Przedmiotem zamówienia jest spedycja i transport paliwa alternatywnego o kodzie EAK 19 12 10 na trasie: od Zamawiającego tj. Miejskiego Zakładu Przetwarzania Odpadów Komunalnych LIPÓWKA II, ul. Główna 144A, 42-530 Dąbrowa Górnicza do Odbiorcy wyznaczonego w zamówieniu przez Zamawiającego. 3.3.2. Zamawiający zakłada w okresie realizacji przedmiotu zamówienia transport paliwa alternatywnego na łączną odległość 76 000 km 3.3.3. Transport będzie odbywał się na podstawie tygodniowych planów ilościowych dostaw paliwa opracowywanych przez Zamawiającego i przekazywanych Wykonawcy. Przesłany harmonogram będzie traktowany jako zlecenie na wykonanie zadania. Wraz z harmonogramem Wykonawca otrzyma jednorazowo od Zamawiającego do każdego Odbiorcy (tzn. przy pierwszej dostawie) wyznaczoną przez Zamawiającego trasę przejazdu z podaną ilością kilometrów. Dopuszcza się możliwość zmiany trasy przejazdu na stałe lub okresowo na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku wystąpienia zakazu tonażowego lub objazdu na wyznaczonej trasie. Samochód podstawiony będzie każdorazowo ważony przed załadunkiem i po nim aby określić wagę ładunku. Kierowca otrzyma dokument WZ wskazujący wagę ładunku. Odbiorca także przekaże Wykonawcy dokument potwierdzający wagę przyjętego ładunku. 3.3.4. Wszelkie obowiązki związane ze spedycją przyjmie na siebie Wykonawca a w szczególności: -przygotowanie przesyłki do przewozu (odpowiednie zabezpieczenie ładunku) -dostawę przesyłki do miejsca przeznaczenia -opiekę nad przesyłką w drodze -poinformowanie Zleceniodawcy o przewidywanych lub już zaistniałych przeszkodach w przewozie. -Przestrzeganie przepisów BHP a w szczególności obowiązujących przepisów i procedur na terenie zakładu Odbiorcy. 3.3.5. Transport paliwa alternatywnego musi odbywać się w sposób gwarantujący przestrzeganie ustawy o odpadach (Dz.U. z 2010 r., Nr 203, poz. 1351 z późn. zm.). 3.3.6. Na teren MZPOK Lipówka II będą mogły wjechać tylko te samochody które zostały podane w ofercie przetargowej a każdorazową zmianę środka transportu Wykonawca winien wcześniej zgłosić Zamawiającemu w formie pisemnej. Wykonawca może zmienić środek transportu na równoważny (mający takie same kwalifikacje lub spełniający takie same normy). 3.3.7. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia środka transportu dostosowanego do wymogów określonych w SIWZ i umowie. Środek transportu musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów prawa a w szczególności być sprawny technicznie. Winien spełniać także następujące wymagania: -samochód o ładowności minimum 22 Mg, -objętości skrzyni ładunkowej powyżej 80m3, -ruchomej podłodze przystosowany do przewozu materiałów sypkich, -zabezpieczony przed dostępem warunków atmosferycznych (suchy w środku bez widocznych uszkodzeń i zabrudzeń itp.). 3.3.8. Wszelkie ryzyko związane ze stanem fizycznym paliwa alternatywnego przechodzi na Wykonawcę od chwili podpisania dokumentu i fizycznego odbioru paliwa do momentu potwierdzenia dostarczenia go do Odbiorcy. W szczególności Wykonawca odpowiada za : -zmianę parametrów paliwa na skutek dostępu wilgoci w trakcie transportu. (Zamawiający pobierze próbkę paliwa alternatywnego z każdej partii ładunku w obecności kierowcy i będzie ją przetrzymywał przez okres 48 godzin. W przypadku nie przyjęcia przez Odbiorcę ładunku z powodu zbytniego zawilgocenia w/w próbka zostanie przesłana do analizy w celu dokładnego zbadania zawartości wody). -utratę lub ubytek (dopuszcza się każdorazowy ubytek masy w trakcie transportu do 5% masy początkowej ponadto każdy przypadek ubytku masy powyżej 3% powinien być uzasadniony pisemnie) -opóźnienia w podstawieniu środków transportu do załadunku. -zagubienia lub zniszczenia dokumentów potwierdzających przyjęcie ładunku przez Odbiorcę. -opóźnienia w dostawie do Odbiorcy paliwa alternatywnego. 3.3.9. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli wykonania usługi na każdym etapie jej realizacji. W szczególności sprawdzeniu będzie podlegał stan zabezpieczenia paliwa przed wpływem czynników atmosferycznych oraz zgodność realizacji usługi z deklaracją Wykonawcy odnośnie jej wykonania za pomocą środków transportu spełniających normę EURO IV. 3.3.10. Zwrot dokumentów: Wykonawca wraz z fakturą dostarczy: - dokument potwierdzający odbiór paliwa wystawiony przez Odbiorcę - raport za fakturowany okres z otrzymanych zleceń do realizacji wg załącznika (wzór raportu ZAŁĄCZNIK nr 8) - ewentualne wyjaśnienia dotyczące rozbieżności masy odpadu. 3.3.11. Wykonawca winien zapewnić stały kontakt telefoniczny z wyznaczoną przez siebie osobą pełniącą funkcję kierownika spedycji odpowiedzialną za koordynację działań Wykonawcy z Zamawiającym i Odbiorcą. 3.3.12. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. (oświadczenie na formularzu ofertowym) 3.3.13. Wykonawca zapewni ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na kwotę minimum 150 000 zł w okresie obowiązywania umowy. 3.3.14. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kursu powrotnego z ładunkiem w przypadku gdy Odbiorca z różnych przyczyn odmówi przyjęcia paliwa alternatywnego (Zamawiający potraktuje tą sytuację jako ten sam kurs bez ponoszenia dodatkowych kosztów). 3.3.15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania umowy w całości. Nie zrealizowanie całego przedmiotu umowy w okresie jej trwania nie powoduje jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu ze strony Wykonawcy. 3.3.16. Zamawiający ma prawo wstrzymać dostawy odpadów z powodu awarii linii produkcyjnej Odbiorcy bądź Zamawiającego lub gdy parametry odpadów nie odpowiadają określonym normom z terminem natychmiastowym, jednak nie może zawrócić pojazdów które z ładunkiem opuściły Zakład do momentu usunięcia awarii lub poprawy jakości produkowanego paliwa. 3.3.17. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zrealizowania przedmiotu umowy w całości w sytuacji gdy zostanie przerwana współpraca z Odbiorcą bez jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tego tytułu ze strony Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905120009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1 Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: oddziaływanie na środowisko
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipowka2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach