Zespół Szkół Nr 3 im. Bogdana Chełmickiego w Rypinie ogłasza przetarg
- Adres: 87-500 Rypin, Nowy Rynek 20
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-54 280 24 05 , fax. 0-54 280 24 05
- Data zamieszczenia: 2009-05-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 3 im. Bogdana Chełmickiego w Rypinie
Nowy Rynek 20
87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-54 280 24 05, fax. 0-54 280 24 05
REGON: 91050758800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsnr3rypin.plocman.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA ZADANIE PT. REMONT DACHU BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ NR 3 W RYPINIE PRZY UL. NOWY RYNEK 17 ORAZ WYKONANIE ODNOWIENIA ELEWACJI ZEWNĘTRZNEJ BUDYNKÓW SZKOLNYCH PRZY UL. NOWY RYNEK 17 i 20 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest:: Remont dachu budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Rypinie przy ul. Nowy Rynek 17 oraz wykonanie odnowienia elewacji zewnętrznej budynków szkolnych przy ul. Nowy Rynek 17 i 20. Uwaga: Przed złożeniem oferty wskazana jest dokładna wizja lokalna dachu oraz elewacji zewnętrznej obiektu. 1.1. Remont dachu polega na: - wykonaniu rozbiórki istniejącego pokrycia z płyt azbestowych oraz ich utylizacji; szacunkowy obmiar powierzchni dachowej 600 m2; - wykonaniu nowych obróbek blacharskich oraz pokrycia z blachy dachówkopodobnej z wyłożeniem izolacji foliowej; - zaimpregnowanie więźby dachowej drewnianej atestowanym środkiem ognioochronnym do granicy niezapalnej; - wykonaniu nowych rynien i rur spustowych, remontu kominów, gzymsów, murów ogniowych, instalacji odgromowej; - wymianie 1 szt. drzwi wewnętrznych z ościeżnicą na II p. (wyjście na poddasze) na drzwi o klasie odporności ogniowej EI-30. 1.2. Wykonanie odnowienia elewacji zewnętrznej w budynkach szkolnych polega na: - uzupełnieniu ubytków istniejących tynków i naprawie tynków uszkodzonych; - zagruntowanie preparatem gruntującym pod farby silikonowe i następnie dwukrotne malowanie farbami zewnętrznymi silikonowymi elewacji budynków szkolnych przy ul. Nowy Rynek 17 i 20. Szacunkowy obmiar powierzchni elewacji 1750 m2. Ilość zastosowanych kolorów farb: dwa (zbliżone kolorystyką do istniejącej powłoki); - wymianie 3 szt. drzwi zewnętrznych (ewakuacyjnych) pełnych drewnianych wraz z ościeżnicami, w tym: 1 szt. w budynku głównym (budynek A) i 2 szt. w budynku B. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612130
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4). Niepodlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24.ustawy Pzp. 5). Posiadają uprawnienia do utylizowania eternitu lub maja zawartą umowę z podmiotem podwykonawczym posiadającym powyższe uprawnienie. 6). Spełniają i przyjmują wszystkie warunki zawarte w SIWZ oraz warunki umowy poprzez parafowanie stron wzoru umowy. 2. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. 6 SIWZ. 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia / nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ) z podaniem całościowej kwoty: - cena netto + % Vat = cena brutto; b) dokumenty: - oświadczenie o spełnieniu warunków z Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (art. 24 ustawy), według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - wykaz wykonanych robót remontowych odpowiadających swoim zakresem i wartością robotom dachowym i elewacyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia w ostatnich 3 latach (co najmniej 3 robót) z podaniem dat i miejsc ich wykonania wraz z pisemnym potwierdzeniem należytego wykonania podanych robót; - pisemne określenie osoby pełniącej funkcję kierownika prac wraz z kwalifikacjami tej osoby do kierowania robotami w zakresie objętym niniejszą specyfikacją; kierownik robót powinien posiadać uprawnienia budowlane i być zrzeszonym we właściwej izbie samorządu zawodowego. Jeżeli określone prace wykonuje podmiot podwykonawczy, wtedy stosowne uprawnienie powinien posiadać przedstawiciel tego podwykonawcy. Poświadczone kopie uprawnień i zaświadczeń należy dołączyć do oferty. - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca niezalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert i złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert i złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; - kalkulację ceny oferty (kosztorys ofertowy) opracowaną na podstawie dokumentacji technicznej i przedmiarów robót (z uwzględnieniem wizji lokalnej obiektu); - parafowany wzór umowy (załącznik Nr 3); - w przypadku podmiotu podwykonawczego przy realizacji zamówienia należy wskazać pisemnie zakres prac, które podwykonawca będzie wykonywał dla Wykonawcy. Dotyczy to również uprawnienia do utylizacji eternitu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsnr3rypin.plocman.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną