Przetargi.pl
Specjalistyczne usługi opiekuńcze dostosowane do potrzeb dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-784 Warszawa, ul. Cybisa 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 544 12 00 , fax. 0-22 544 12 01
  • Data zamieszczenia: 2009-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
    ul. Cybisa 7 7
    02-784 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 544 12 00, fax. 0-22 544 12 01
    REGON: 01084796400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-ursynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Specjalistyczne usługi opiekuńcze dostosowane do potrzeb dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dostosowanych do potrzeb dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację ok. 6250 godzin usług dla ok. 35 dzieci, w okresie od 04.01.2010 do 31.12.2010. Usługi będą świadczone przez 7 dni w tygodniu, w miejscu zamieszkania usługobiorców, w godzinach 8-20. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość świadczenia usług poza miejscem zamieszkania usługobiorców (np. w ośrodkach wsparcia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853121103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także należycie zrealizowali - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną umowę z zakresu specjalistycznych usług opiekuńczych dla co najmniej 30 dzieci z zaburzeniami rozwojowymi. 3) dysponują zapleczem personalnym, niezbędnym do wykonania zamówienia, spełniającym następujące wymagania: a. posiadają przeszkolenie i doświadczenie w zawodzie psychologa, pedagoga specjalnego, terapeuty zajęciowego, logopedy, rehabilitanta - fizjoterapeuty, asystenta osoby z autyzmem oraz zaburzeniami rozwojowymi, przez co najmniej 6 miesięcy w placówkach terapii lub w placówce oświatowej, do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwojowymi (w tym z autyzmem), a w szczególności w zakresie: 1) prowadzenia treningów samoobsługi; 2) wspomagania procesu uczenia się; 3) prowadzenia treningów umiejętności społecznych; 4) usprawniania zaburzonych funkcji organizmu; 5) wspomagania procesu terapeutycznego poza miejscem zamieszkania, b. posiadają własne twórcze pomysły i rozwiązania w pracy z dziećmi (przedstawią opis rozwiązań i dobrych praktyk), c. wykonawca musi posiadać minimum 15 osób mających kwalifikacje do wykonywania usług, w tym: 1) psychologa - 1 osobę, 2) pedagogów, w tym pedagogów specjalnych - 2 osoby, 3) terapeutów zajęciowych - 2 osoby, 4) logopedów - 5 osób, 5) rehabilitanta w zakresie rehabilitacji medycznej i fizjoterapii - 1 osoba, 6) indywidualnych asystentów osoby niepełnosprawnej - 2 osoby, 7) indywidualnych asystentów osoby z autyzmem - 2 osoby. 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej równej 50% ceny ofertowej. 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej ze wzorem określonym w Załączniku Nr 5 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 50% ceny ofertowej przedmiotu zamówienia, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) wykaz wykonanych specjalistycznych usług opiekuńczych dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - usług w tym okresie, (co najmniej jednej) - według wzoru określonego w Załączniku Nr 4 do SIWZ, z podaniem ich wartości (brutto), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunku udziału w postępowaniu opisanego w rozdziale IV ust. 1 pkt 2, 9) dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 8, zostały wykonane należycie (np. referencje), 10) wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru określonego w Załączniku Nr 3 do SIWZ. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunku udziału w postępowaniu opisanego w rozdziale IV ust. 1 pkt 3. 11) zaakceptowane ogólne warunki umowy - Załącznik Nr 6 do SIWZ, 12) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą, 13) dokumenty potwierdzające wysoką jakość świadczonych przez Wykonawcę usług (np. referencje, opinie), 14) wzór karty realizacji usług, 15) wzór identyfikatora używanego przez personel.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-ursynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach