Przetargi.pl
Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem oraz dla osób z zaburzeniami psychicznymi ( w tym z niepełnosprawnością intelektualną). Nr postępowania: 6/2015

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-784 Warszawa, ul. Cybisa 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 544 12 00 , fax. 0-22 544 12 01
  • Data zamieszczenia: 2015-12-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
    ul. Cybisa 7 7
    02-784 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 544 12 00, fax. 0-22 544 12 01
    REGON: 01084796400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-ursynow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem oraz dla osób z zaburzeniami psychicznymi ( w tym z niepełnosprawnością intelektualną). Nr postępowania: 6/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia. Termin i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest - świadczenie Specjalistycznych usług opiekuńczych : a) Część I przedmiotu zamówienia - Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla dzieci z zaburzeniami rozwojowymi, w tym z autyzmem - 6 529 godzin usług, dla średnio 40 osób miesięcznie, z zastrzeżeniem, że liczba ta może ulec zmianie, b) Część II przedmiotu zamówienia - Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi ( w tym z niepełnosprawnością intelektualną) - 3 155 godzin usług, dla średnio 35 osób miesięcznie, z zastrzeżeniem, że liczba ta może ulec zmianie. 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określa kod : a) 85312120-6 (Usługi opieki dziennej nad dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną) - część I przedmiotu zamówienia. b) 85312000-9 (Usługi opieki społecznej nieobejmujące miejsc noclegowych) - część II przedmiotu zamówienia. 3. Termin realizacji zamówienia w okresie od 01.02.2016 r. do 16.12.2016 r. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 1A do SIWZ w stosunku do części I przedmiotu zamówienia oraz w załączniku Nr 1B do SIWZ w stosunku do części II przedmiotu zamówienia; 5. W związku z niemożnością dokładnego określenia wielkości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia maksymalnie o 20 % liczby osób oraz godzin usług podanych w ust 1. Ewentualne zmniejszenie wielkości zamówienia nie będzie skutkowało odpowiedzialnością Zamawiającego. 6. Wartość przedmiotu zamówienia będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ceny 1 godziny usługi brutto i przewidywanej (w okresie trwania umowy) liczby godzin usług, natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu 1 godz. usługi i faktycznej liczby wypracowanych godzin usług. 7. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z: a) ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (tekst jedn. Dz. U. z 2015 r., poz. 163 ze zm.); b) rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (Dz. U. Nr 189, poz. 1598 ze zm.); c) ustawą z dnia 19 sierpnia 1994 roku o ochronie zdrowia psychicznego (t.j. Dz. U. z 2011 r. Nr 231, poz. 1375 ze zm.); d) Uchwałą Nr XXXVII/843/2004 Rady m.st. Warszawy z dnia 16 września 2004 r. w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze oraz warunków zwrotu wydatków za świadczenia z pomocy społecznej realizowane przez m.st. Warszawę 8. Usługi będą świadczone w miejscu zamieszkania oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach poza miejscem zamieszkania, na terenie m.st. Warszawy, przez 7 dni w tygodniu, w godzinach ustalonych wspólnie przez terapeutę i usługobiorcę. Wykonawca musi zapewnić realizację usług w godzinach od 700 do 2100. 9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kontakt telefoniczny z wyznaczonym przez niego pracownikiem (np. koordynatorem usług), w trakcie wykonywania dyżurów u usługobiorców. 10. Rozliczenie usług: do dnia 7 każdego miesiąca w obecności pracownika socjalnego pełniącego nadzór nad realizacją usług wraz z kopiami indywidualnych kart pracy terapeutów (oryginały do wglądu), comiesięcznymi sprawozdaniami z realizacji usług oraz indywidualnym planem terapeutycznym wypełnianym nie później niż miesiąc od momentu rozpoczęcia usług, aktualizowanym po 6 miesiącach- na załącznikach zgodnych z umową. Kontrola jakości usług- średnio raz na 3 miesiące. 11. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są warunki zawarte we wzorze umów stanowiącym Załącznik nr 8A do SIWZ w stosunku do części I przedmiotu zamówienia oraz w Załączniku Nr 8B do SIWZ w stosunku do części II przedmiotu zamówienia. Dla każdej z części przedmiotu zamówienia zostanie zawarta oddzielna umowa. 12. Usługi będą świadczone od 1 lutego 2016 roku do 16 grudnia 2016 roku. 13. Jeżeli umowy nie zostaną podpisane przed terminem początkowym wskazanym w ust. 12, rozpoczęcie realizacji usług nastąpi w terminie późniejszym, uzgodnionym między stronami. 14. Działając na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 oraz art. 36 ust. 2 pkt 9 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia była co najmniej 1 osoba zatrudniona w wymiarze co najmniej 1/4 etatu dla każdej z części przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 15. Wymóg zatrudnienia 1 osoby na zasadach, o których mowa w ust. 14 dotyczy Koordynatorów usług. 16. Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać nieprzerwanie w całym okresie wykonywania zamówienia tj. co najmniej od 01.02.2016 r. do 16.12.2016 r. (ust. 13 stosowany odpowiednio) z zastrzeżeniem, iż w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez którąkolwiek z osób zatrudnionych na zasadach, o których mowa powyżej lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innych osób na zasadach określonych w Umowie. 17. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania osób, o których mowa w ust. 14. 18. Wykonawca przed upływem pierwszego miesiąca realizacji zamówienia zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dowody zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 14, w szczególności przedkładając Zamawiającemu imienne umowy, wraz z zakresem obowiązków jakie te osoby będą pełnić przy realizacji zamówienia. 19. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania, do dwudziestego dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, dowodów potwierdzających odprowadzanie składek na ubezpieczenie społeczne od umów, o których mowa w ust. 18 wraz z Imiennym raportem miesięcznym o należnych składkach i wypłaconych świadczeniach ZUS RCA. 20. Dokumenty winny być złożone w oryginale lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 21. W przypadku niezatrudniania przy realizacji zamówienia osób, o których mowa w ust. 15, lub zatrudnieniu w mniejszej niż wymagana liczbie, Wykonawca zobowiązany będzie do zapłacenia kary umownej za każdą niezatrudnioną osobę poniżej liczby wymaganej przez Zamawiającego, w wysokości 1/4 kwoty przeciętnego miesięcznego wynagrodzenia w sektorze przedsiębiorstw, zgodnie z Obwieszczeniem Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za miesiąc którego dotyczy. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym ta osoba nie była zatrudniona i na zwolnionym stanowisku nie została niezwłocznie, tj. w terminie nie dłuższym niż 14 dni, zatrudniona inna osoba spełniająca warunki, o których mowa w ust. 14 22. Pozostałe warunki dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę 1 osoby do realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załączniki nr 8A i 8B do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853121206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie personelu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-ursynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach