Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 00-680 Warszawa, ul. Żurawia 43
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6280712 , fax. 022 6269132
- Data zamieszczenia: 2009-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy
ul. Żurawia 43 43
00-680 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6280712, fax. 022 6269132
REGON: 00215509500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Specjalistyczne usługi opiekuńcze - rehabilitacyjne - świadczone osobom niepełnosprawnym fizycznie w ich domach, będącym podopiecznymi Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są specjalistyczne usługi opiekuńcze - rehabilitacyjne, świadczone osobom niepełnosprawnym fizycznie, będących podopiecznymi OPS Dzielnicy Śródmieście w okresie od 2 stycznia 2010r. do 31 grudnia 2010r. w ich domach. Przewidywana liczba podopiecznych wynosi średnio do 100 osób miesięcznie, a przewidywana liczba godzin świadczonych usług wyniesie średnio około 1125 godzin miesięcznie. Przewidywana łączna ilość godzin w okresie obowiązywania umowy - 13500 godzin. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853125004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wadium nie jest wymagane.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie publiczne musi złożyć wypełnioną i podpisaną OFERTĘ (załącznik nr 1 do SIWZ) z załącznikami, które stanowią: a) Formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). b) Oświadczenie z art. 22 w zw. z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do SIWZ). c) Doświadczenie Wykonawcy. Wykaz wykonywanych w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to z tego okresu, usług o podobnym zakresie z podaniem dat ich wykonania oraz odbiorców, załączony przez Zamawiającego. Wskazane usługi powinny być poparte referencjami wystawionymi przez Zamawiających potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, w/w warunek musi spełnić co najmniej jeden podmiot (załącznik nr 4 do SIWZ). d) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ). e) informacje na temat kwalifikacji zawodowych zatrudnionych osób przy realizacji zamówienia, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 6 do SIWZ). f) Oświadczenie dotyczące potencjału technicznego (załącznik nr 7 do SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W związku z art. 26 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008r. Nr 10 poz. 24). Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne, musi załączyć do oferty wymagane niżej dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) odpis polisy ubezpieczeniowej aktualnej w czasie wykonywania umowy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności oraz dowód opłacenia składki na cały okres wykonywania umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje i doświadczenie osób wykonujących usługi
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-srodmiescie.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej z podziałem na pakiety dla SZPZLO Warszawa - Mokotów
Dodano: 2016-01-15 - Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej z podziałem na pakiety
Dodano: 2015-12-30 - Usługa świadczenia opiekuńczych usług specjalistycznych w zakresie rehabilitacji fizycznej świadczone w warunkach domowych
Dodano: 2015-06-18 - Organizacja i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów w ramach projektu Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej!
Dodano: 2015-03-27 - Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej z podziałem na pakiety.
Dodano: 2015-02-11 - Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej z podziałem na pakiety
Dodano: 2014-12-10 - Przeprowadzenie zabiegów rehabilitacyjnych dla osób niepełnosprawnych
Dodano: 2014-09-23 - Organizacja i przeprowadzenie turnusu rehabilitacyjnego dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów w ramach projektu Pokonaj siebie! Udowodnij, że możesz więcej!
Dodano: 2014-08-14 - Usługi w zakresie ambulatoryjnej opieki specjalistycznej z podziałem na pakiety Pakiet A: w dziedzinie Rehabilitacji Pakiet B: w dziedzinie Chorób Płuc Pakiet C: w dziedzinie Chirurgii Ogólnej
Dodano: 2014-07-11 - Usługa przeprowadzenia zabiegów rehabilitacyjnych oraz wsparcia psychologicznego dla osób niepełnosprawnych
Dodano: 2014-06-27