Przetargi.pl
Specjalistyczne kursy języka angielskiego na poziomie I i II oraz zajęcia doskonalące i uzupełniające dla żołnierzy Jednostki Wojskowej 5700 w Międzyrzeczu

Jednostka Wojskowa Nr 5700 ogłasza przetarg

  • Adres: 68-200 Międzyrzecz, ul. Wojska Polskiego 17
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7412482 , fax. 095 7414333
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 5700
    ul. Wojska Polskiego 17 17
    68-200 Międzyrzecz, woj. lubuskie
    tel. 095 7412482, fax. 095 7414333
    REGON: 21013169100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://17wbz.sow.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Specjalistyczne kursy języka angielskiego na poziomie I i II oraz zajęcia doskonalące i uzupełniające dla żołnierzy Jednostki Wojskowej 5700 w Międzyrzeczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie edukacji osób dorosłych. Zakres usługi obejmuje przeprowadzenie 4380 godzin dydaktycznych (lekcyjnych) podczas dwóch semestrów: a) Pierwszy semestr- 2010 godzin lekcyjnych z zajęć na specjalistycznych kursach języka angielskiego poziomu podstawowego (I), poziomu średnio zaawansowanego (II?) oraz szkolenia doskonalącego poziomu ( podstawowego i średnio zaawansowanego) b) Drugi semestr- 2370 godzin lekcyjnych z zajęć na specjalistycznych kursach języka angielskiego poziomu podstawowego (I), poziomu średnio zaawansowanego (II?) oraz szkolenia uzupełniające (podstawowego) i doskonalącego poziomu ( podstawowego i średnio zaawansowanego) W 5-stopniowej skali STANAG-6001 dla kadry zawodowej (oficerów i podoficerów) Wojska Polskiego. Wykonawca usługi obowiązany jest dostarczyć wszystkie materiały, pomoce naukowe, oraz podręczniki dla uczestników kursu. Zamawiający jako przedmiot umowy określa iż przedmiot umowy obejmuje przeprowadzenie raz w miesiącu zajęć 3 godzinnych przez lektora obcojęzycznego- native speaker w celu ćwiczenia praktycznych umiejętności konwersacyjnych kursantów;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 804000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz spełniają następujące warunki art. 22 ust. 1 ustawy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - min. 6 osobami (lektorami) posiadającymi kwalifikacje pedagogiczne anglistyki, lingwistyki stosowanej o specjalności nauczycielskiej oraz kolegiów nauczycielskich, posiadających tytuł magistra filologii angielskiej lub licencjata. 3)posiadają doświadczenie w prowadzeniu kursów językowych -(również poza wojskiem); 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI. Ocena warunków nastąpi na podstawie kryterium spełnia - nie spełnia. Warunek spełniony częściowo będzie oceniany jako niespełniony.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty następujące dokumenty: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 5)wykaz osób które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wg załącznika nr 3 do SIWZ. 6)wykaz przeprowadzonych w okresie ostatnich 3 lat kursów języka angielskiego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem zakresu kursów, dat rozpoczęcia i zakończenia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 4 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: kwalifikacje zawodowo-specjalistyczne i doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://17wbz.sow.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach