Przetargi.pl
SPECJALISTYCZNE KONSULTACJE LEKARSKIE, DIAGNOSTYKA LABORATORYJNA I OBRAZOWA NIEZBĘDNA DO OKREŚLENIA ZDOLNOŚCI BADANEGO DO PRACY NA DANYM STANOWISKU PRACY sprawa 400/JW4024/2010

Jednostka Wojskowa 4024 ogłasza przetarg

  • Adres: 81-912 Gdynia, ul. Strażacka 2-8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6265076 , fax. 058 6265076
  • Data zamieszczenia: 2010-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4024
    ul. Strażacka 2-8 2-8
    81-912 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6265076, fax. 058 6265076
    REGON: 22047026700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SPECJALISTYCZNE KONSULTACJE LEKARSKIE, DIAGNOSTYKA LABORATORYJNA I OBRAZOWA NIEZBĘDNA DO OKREŚLENIA ZDOLNOŚCI BADANEGO DO PRACY NA DANYM STANOWISKU PRACY sprawa 400/JW4024/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie specjalistycznych konsultacji lekarskich, diagnostyki laboratoryjnej i diagnostyki obrazowej w zakresie niezbędnym do określenia zdolności osoby badanej do pracy na zajmowanym stanowisku pracy na rzecz żołnierzy i pracowników Jednostki Wojskowej 4024 w Gdyni oraz jednostek pozostających na zaopatrzeniu tej jednostki, zgodnie z przepisami określonymi w Kodeksie Pracy, rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30.05.1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 r. nr 69, poz. 332 z późni. zmianami) i ustawie z dnia 27.06.1997 r. o służbie medycyny pracy (Dz. U. z 1997 r. nr 96, poz. 593) w szczególności przez: Badania diagnostyczne będą przeprowadzane na podstawie skierowania wydanego przez służbę zdrowia pracodawcy i obejmująca badania według formularza cenowego załącznik nr 1 SIWZ: podstawowe badania laboratoryjne; diagnostykę obrazową ; badanie specjalistyczne okulistyczne: określające ostrość widzenia, badanie wykonane zgodnie z Rozporządzeniem MPiPS (Dz. U. nr 148 poz. 973 z 01.12.98 r.)w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe obejmujące podstawowa poradę okulistyczną oraz wydanie orzeczenia lekarskiego uwzględniającego konieczność stosowania okularów ze szkłami ochronnymi, lub ocenę przezierności soczewek wg skali PS u osób pracujących w zasięgu promieniowania mikrofalowego wysokiej częstotliwości; specjalistyczne konsultacje lekarskie i psychologiczne: pozwalające ocenić możliwość wykonywania pracy na stanowiskach będących pod wpływem warunków szkodliwych lub uciążliwych określonych przez załącznik nr 1 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 30.05.1996 r. w sprawie przeprowadzenia badań lekarskich pracowników, zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej nad pracownikami oraz orzeczeń lekarskich wydawanych do celów przewidzianych w Kodeksie pracy (Dz. U. z 1996 r. nr 69, poz. 332 z późni. zmianami), uwzględniające stan zdrowia pracowników i zagrożenia występujące w miejscu pracy. 2. Zamawiający wymaga, aby Zakłady Opieki Zdrowotnej (przychodnie), wykonujące przedmiot umowy świadczyły przedmiotowe usługi na terenie Gdyni oraz aby czas od zgłoszenia kierowanej osoby do wykonawcy, do momentu otrzymania wyników wszystkich zleconych badań i konsultacji specjalistycznych nie przekroczył 10 dni roboczych. 3. Zamawiający wymaga, aby osoby badane zgłaszały się tylko do jednego miejsca celem wykonania wszystkich zleconych badań i konsultacji. 4. Wskazane jest, aby Wykonawca posiadał dostęp do centrali abonenckiej Ministerstwa Obrony Narodowej w celu umożliwienia kontaktu telefonicznego wszystkim zainteresowanym z telefonów służbowych (MON) w miejscu pracy lub zagwarantuje bezpośredni stały numer telefoniczny stacjonarny do kontaktów ( w formularzu ofertowym należy podać nr telefonu do rejestracji w zakresie badań laboratoryjnych i diagnostyki obrazowej oraz konsultacji specjalistycznych ). 5. Faktury VAT za wykonane usługi będą wystawiane przez Wykonawcę co miesiąc, do 14-tego dnia następnego miesiąca za miesiąc poprzedni. Za okres rozliczeniowy będzie przyjęty każdorazowo okres od pierwszego do ostatniego dnia roboczego danego miesiąca. Płatność faktury VAT nastąpi przelewem w terminie 30 dni od daty jej otrzymania przez zamawiającego. Do faktury będzie dołączany wykaz wykonanych usług zgodnie z wzorem określonym przez zamawiającego - załącznik nr 3 do umowy. 6. Zamawiający wymaga, aby ceny jednostkowe poszczególnych badań i konsultacji, na podstawie których określona zostanie cena oferty, były niezmienne przez okres trwania umowy. 7. Zamawiający zastrzega, że podana w Formularzu cenowym (Załączniku nr 1 a) liczba badań i konsultacji jest wartością szacunkową i zarówno liczba poszczególnych badań jak i całkowita kwota zamówienia może się zmienić w zależności od potrzeb zamawiającego wynikających ze zmian organizacyjnych w jednostce zamawiającego oraz jednostek pozostających na zaopatrzeniu. Wykonawca nie będzie rościł pretensji z tytułu zmiany liczby badań i konsultacji. 8. Jeżeli w czasie obowiązywania umowy zmienione zostaną przepisy prawa określające wysokość stawki VAT, wykonawca będzie uprawniony przy wystawianiu faktury do naliczenia wynagrodzenia brutto z zastosowaniem stawki podatku od towaru i usług obowiązujących w dacie wystawienia faktury. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do umowy godziny przyjęć na badania i konsultacje. W przypadku zmiany godzin Wykonawca będzie informował każdorazowo Zamawiającego pisemnie. Zamawiający oszacował wielkość niniejszego zamówienia na podstawie art. 34 ust. 1 pkt.1 ustawy Pzp. na kwotę 117 000,00 zł brutto. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o udzielenie zamówienia w podanej wysokości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 851212005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach