Przetargi.pl
Specjalista ds. rozliczeń finansowych i sprawozdawczości w ramach projektu nr 2010-PL-70206 - P - Pilotażowe wdrożenie RIS Dolnej Odry.

Urząd Żeglugi Śródlądowej ogłasza przetarg

  • Adres: 70-207 Szczecin, pl. Batorego 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 43 40 279, 44 03 354 , fax. 91 43 40 129
  • Data zamieszczenia: 2012-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Żeglugi Śródlądowej
    pl. Batorego 4 4
    70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 43 40 279, 44 03 354, fax. 91 43 40 129
    REGON: 00701702100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.uzs.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Specjalista ds. rozliczeń finansowych i sprawozdawczości w ramach projektu nr 2010-PL-70206 - P - Pilotażowe wdrożenie RIS Dolnej Odry.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na rzecz Zamawiającego kwalifikowanych usług Specjalisty ds. rozliczeń finansowych i sprawozdawczości, w ramach projektu nr 2010-PL-70206 - P - Pilotażowe wdrożenie RIS Dolnej Odry, współfinansowanego ze środków Funduszu TEN-T na mocy Decyzji KE nr K(2011) 4584 z dnia 28 czerwca 2011 r. 1. Zakres usług w ramach pełnionej funkcji: 1) bieżące doradztwo w realizacji projektu w tym szczególności w zakresie procedur wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych oraz wytycznych dotyczących programu TEN-T, 2) opracowywanie planu wydatków projektu w ramach rocznego budżetu oraz jego aktualizowanie, 3) kontrola zgodności wydatków z budżetem projektu, 4) nopisywanie dokumentów finansowych w zakresie kwalifikowalności kosztów zgodnie z obowiązującymi procedurami, 5) rozliczanie projektu, w tym: monitorowanie wykonania budżetu projektu, przygotowywanie sprawozdań w części finansowej, 6) udział w przygotowywaniu wymaganych umową raportów kwartalnych i rocznych z realizacji projektu, 7) opracowywanie raportów i zestawień finansowych na bieżące potrzeby Zamawiającego, 8) przygotowanie dokumentacji finansowej Zamawiającego do kontroli i audytu oraz udzielanie w tym zakresie wyjaśnień instytucjom kontrolnym, 9) bieżąca współpraca z Instytucją Zarządzającą - Departamentem Funduszy UE w MBTiGM oraz innymi Departamentami w MBTiGM w zakresie realizowanych zadań, 10) bieżący kontakt z koordynatorem projektu 11) kontrola dokumentów, które powstały w projekcie, 12) znajomość przepisów i wytycznych z zakresu realizacji programów współfinansowanych z Funduszu TEN-T, 13) znajomość ustawy o finansach publicznych. 14) dyspozycyjność w siedzibie zamawiającego minimum 20 godzin tygodniowo, 15) inne prace związane z realizacją zadań w projekcie zlecone przez zamawiającego 2. Wykonawca zobowiązuje się do regularnych kontaktów z Zamawiającym w jego siedzibie. 3. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia ewentualnych uwag Zamawiającego, które zostaną przedstawiane Wykonawcy w formie pisemnej, w terminie ustalonym na spotkaniu konsultacyjnym lub zostaną przedstawione Wykonawcy w formie pisemnej w ciągu 6 dni roboczych od przedłożenia do odbioru sprawozdania. Wykonawca musi uwzględnić uwagi Zamawiającego w ciągu 7 dni od ich otrzymania. 4. Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia zaleceń Zamawiającego, innych niż określone w ust. 3, w ciągu 7 dni od ich otrzymania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791310001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.uzs.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach