Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, ul. Mątewska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 3592400, 3592416 , fax. 52 3592400
- Data zamieszczenia: 2017-03-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
ul. Mątewska 17
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 3592400, 3592416, fax. 52 3592400
REGON: 9012213800000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursu Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą 135 MAG dla 10 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Inowrocławiu. Ilość osób skierowanych na szkolenie – 10 osób w jednej grupie. Wymagana liczba godzin szkoleniowych na jednego uczestnika wg Wytycznych Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach (przy czym 1 godzinę zajęć należy rozumieć jako 60 minut = 45 minut zajęć + 15 minut przerwy). Szkolenie musi być realizowane wg planu nauczania obejmującego nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, i nie więcej niż 150 godzin miesięcznie. Celem szkolenia jest przygotowanie teoretyczne i praktyczne uczestników kursu w celu uzyskania uprawnień i podjęcia pracy na stanowisku spawacza pachwin i blach w metodzie 135 MAG, stal nierdzewna i kwasoodporna (FM5) w zakresie: 1. 135-D T FW FM5 S tl.5 D33.7 PH sl 2. 135-D T FW FM5 S t3.2 D48.3 PH ml Szkolenie realizowane będzie w ramach Trójstronnej Umowy Szkoleniowej na wniosek pracodawcy OPAKMET spółka z o.o. sp. komandytowa, ul. Marcinkowskiego 110 w Inowrocławiu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-8
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną