Przetargi.pl
SP ZOZ/robota.budowl./01/10

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-200 Dąbrowa Białostocka, ul. M. C. Skłodowskiej 15
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7121206 , fax. 085 7121206 w. 36
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. M. C. Skłodowskiej 15 15
    16-200 Dąbrowa Białostocka, woj. podlaskie
    tel. 085 7121206, fax. 085 7121206 w. 36
    REGON: 05058303700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.home.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SP ZOZ/robota.budowl./01/10
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, polegająca na wykonaniu następujących zadań : 1) wykonaniu remontu pomieszczeń higieniczno - sanitarnych oraz dostosowanie ich dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Remont dotyczy pomieszczeń higieniczno - sanitarnych w oddziałach: dziecięcym , chirurgicznym oraz oddziale wewnętrznym, 2) Montażu poręczy dla osób niepełnosprawnych na korytarzach w budynku szpitala - prace remontowe mają być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową dołączoną do SIWZ .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Złożą ofertę zgodnie z wymogami określonymi w ustawie i SIWZ 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy 3. Spełnią warunki zawarte w art. 22 ustawy, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. b) posiadania wiedzy i doświadczenia c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia d) sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz potwierdzą ich spełnienie wymaganymi w punkcie 6 niniejszej SIWZ dokumentami lub oświadczeniami. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia-nie spełnia , na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych przez wykonawcę do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1. sporządzony na podstawie załącznika nr 1 do SIWZ, opieczętowany i podpisany przez wykonawcę Formularz Ofertowy 2. Uzupełnione na podstawie załącznika nr 2 do SIWZ - Kosztorysy ofertowe 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, określające uprawnienia do wykonywania Działalności gospodarczej w przedmiocie objętym zamówieniem, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Oryginał pełnomocnictwa ( lub jego kopia poświadczona notarialnie ) do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 3), 5. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2. - załącznik nr 3 do SIWZ, 6.Wykaz wykonanej w okresie ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej roboty budowlanej w budynku użyteczności publicznej o charakterze i wartości podobnej do przedmiotu zamówienia. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. - załącznik nr 4 do SIWZ 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania Wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. 8. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia z udziałem podwykonawców spełnia warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1 ) jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia,to zobowiązany jest w ofercie wskazać: - części zamówienia (zakres), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, - nazwy (firmy) i adresy proponowanych podwykonawców zgodnie z załącznikiem nr 5 do niniejszej SIWZ. 2) warunki udziału w postępowaniu, określone w punkcie 5 podpunkt 3 a,b,c,d SIWZ, spełnia Wykonawca. 3) Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób , z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób , którym wykonanie zobowiązania powierza jak za własne zachowanie. 4) jeśli Wykonawca w ofercie nie deklaruje uczestnictwa podwykonawców przy realizacji zamówienia oznacza to, że nie przewiduje takiego sposobu wywiązania się ze zobowiązania, tym samym jego ocena odbywać się będzie wyłącznie z uwzględnieniem potencjału własnego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.home.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach