GMINA SŁUPNO ogłasza przetarg
- Adres: 09-472 Słupno, ul. Miszewska 8A
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-10-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA SŁUPNO
ul. Miszewska 8A
09-472 Słupno, woj. mazowieckie
REGON: 611015997 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Solarne oświetlenie uliczne na terenie Gminy Słupno - Dostawa i montaż solarnych lamp oświetleniowych na terenie Gminy Słupno w ramach funduszu sołeckiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Solarne oświetlenie uliczne na terenie Gminy Słupno Zamówienie obejmuje: Dostawę i montaż solarnych lamp oświetleniowych na terenie Gminy Słupno w następujących sołectwach – Borowiczki Pieńki, Cekanowo, Stare Gulczewo, Liszyno, Rydzyno, Szeligi, Wykowo. Zadanie finansowane będzie ze środków z funduszu sołeckiego poszczególnych sołectw. Łączna ilość lamp solarnych do zamontowania 14 sztuk. Lampy montowane w pasie drogowym nieutwardzonym. Lokalizacja lamp stanowi załącznik nr 1. Wykonawca do oferty dołączy kartę katalogową lampy a z przedmiotem zamówienia Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokumentację dotyczącą lamp solarnych: instrukcję obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne w języku polskim oraz inne dokumenty takie jak: atesty, certyfikaty itp. Lampy solarne muszą spełniać poniższą specyfikację. Minimalne parametry techniczne lampy: Wysokość masztu: 6m, minimalna wysokość montażu oprawy 6m, słup stalowy ocynkowany + fundament betonowy Źródło światła: - oprawa uliczna LED, 30Watt Strumień świetlny: - min 5550lm Barwa światła: - 4000K do 6000K Panel solarny: - min 290 Watt Typ akumulatora: - żelowy min 120Ah Sposób załączania: - czujnik zmierzchowy Czujnik zmierzchu: tak Sterowanie pilotem: tak (opcjonalnie) Parametry techniczne słupa: Materiał: słup stalowy, ocynkowany, wysokość 6m Dokumentacja formalno – techniczna słupa: 1. certyfikat, 2. DWU, 3. rysunek techniczny słupa, potwierdzający możliwość jego zastosowania w odniesieniu do masy i powierzchni zamontowanych na nim urządzeń (opraw świetlnych, paneli fotowoltaicznych i ich stelaży oraz wysięgników), Parametry techniczne fundamentu: Dokumentacja formalno-techniczna: certyfikat, DWU, rysunek techniczny Materiał: fundament betonowy Dokumentacja formalno – techniczna: 1. certyfikat, 2. DWU, 3. Rysunek techniczny Montaż: fundamenty należy zabudować w podłożu zgodnie z parametrami określonymi przez producenta fundamentów oraz ustawą Prawo budowlane Parametry techniczne wysięgnika do lampy 30W: Materiał: wysięgnik stalowy ocynkowany Z uwagi na potrzebę posadowienia słupów w różnej odległości od oświetlanego terenu, wysięgniki lub uchwyty montażowe lamp muszą gwarantować możliwość skierowania strumienia światła lamp pod następującymi kątami. Obsługa gwarancyjna: 1. Czas reakcji na reklamację: 2 dni robocze od zgłoszenia 2. Czas na usunięcie usterki: 7 dni roboczych od zgłoszenia Termin zakończenia realizacji zadania – 2 miesiące Wymagania szczególne odnośnie przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi i przepisami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami, przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisami przeciwpożarowymi i zgodnie z warunkami umowy. 2. Za ewentualne szkody wyrządzone osobom trzecim podczas montażu odpowiada Wykonawca. 3. Sposób wykonywania robót montażowych – montaż bezpośrednio go gruntu, poprzez wkopanie kompletnej lampy. 4. Wymagany okres udzielonej gwarancji - minimum 24 miesiące licząc od dnia dokonania bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. 5. Obsługa gwarancyjna: • Czas reakcji na reklamację: 2 dni robocze od zgłoszenia • Czas na usunięcie usterki: 7 dni robocze od zgłoszenia W ramach zawartej umowy wymagane jest udostępnienie przez Wykonawcę nieodpłatnej usługi serwisowej w całym okresie trwania gwarancji. Wymagane jest, aby w przypadku nieprawidłowego działania lampy, Wykonawca nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia zgłoszenia usterki, przybył na miejsce montażu i dokonał jej likwidacji. Zaoferowana cena winna uwzględniać m.in. koszty zajęcia i przywrócenia pasa drogowego do stanu poprzedniego oraz zlecenie uprawnionej jednostce wykonanie inwentaryzacji powykonawczej oraz inne elementy służące prawidłowemu wykonaniu przedmiotu zamówienia. Rozliczenie przedmiotu zamówienia nastąpi siedmioma fakturami / rachunkami końcowymi, finansowanymi z funduszy sołeckich (oddzielnie dla każdego z siedmiu sołectw). W cenę oferty należy wliczyć wszystkie koszty wykonania zamówienia. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty cenowej. Zamawiający przewiduje ustanowienie osoby upoważnionej do zarządzania realizacją umowy pełniącego funkcję inspektora nadzoru w zakresie wynikającym z Prawa budowlanego i postanowień umowy. Inspektor będzie uprawniony do dokonywania odbiorów (prac częściowych, zanikowych oraz końcowych), kontroli użytych wyrobów budowlanych w odniesieniu do ich parametrów oraz zgodności z dokumentacją, jakości i dokładności wykonania robót, kontroli przeprowadzania prób i pomiarów, kontroli prawidłowości funkcjonowania zamontowanych urządzeń i wyposażenia. 2. CPV: 45000000-7. 3. Integralną częścią opisu przedmiotu zamówienia i SWZ są projektowane postanowienia umowy. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawców na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie: posadowienia słupów oświetleniowych z oprawami i wysięgnikami. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Dostosowanie budynku Zespołu Szkół nr 2 w Ciechanowie do potrzeb osób niepełnosprawnych -Etap II -winda zewnętrzna”
Dodano: 2024-07-28 - „Zagospodarowanie skweru im. Janusza Grabiańskiego przed Warszawskim Pawilonem Architektury „ZODIAK”.
Dodano: 2024-07-26 - Zadaszenie trybun stadionu Delta wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-07-26 - Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót polegających na stworzeniu miejsca rekreacji w ramach budżetu obywatelskiego „Drzewa i zieleń urządzona na Woli”
Dodano: 2024-07-26 - „Budowa budynku garażowego z zapleczem biurowym, socjalnym i magazynowym dla OSP na terenie działki ewidencyjnej 46/2 w Czerwinie”
Dodano: 2024-07-26 - Przebudowa drogi gminnej Nr 330101W Wola Kuraszowa - Ninków
Dodano: 2024-07-26 - Budowa drogi gminnej w miejscowościach Albinów i Guty na odc. o dł. 990m, gmina Kosów Lacki
Dodano: 2024-07-25 - remont elewacji w budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie.
Dodano: 2024-07-25 - Remont ulicy Kościuszki na odcinku od ul. Ossowskiego do ul. Środkowej.
Dodano: 2024-07-24 - MODERNIZACJA PODŁÓG W POMIESZCZENIACH KOPSN II
Dodano: 2024-07-24