Przetargi.pl
Składowanie odpadów komunalnych.

Miejski Zakład Usług Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Traugutta 20
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2253291 , fax. 017 2253291
  • Data zamieszczenia: 2009-08-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Usług Komunalnych
    ul. Traugutta 20 20
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2253291, fax. 017 2253291
    REGON: 69051403200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Składowanie odpadów komunalnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiotem zamówienia jest - Składowanie odpadów komunalnych niesegregowanych z terenu miasta Łańcuta w ilości szacunkowej około 1 500 Mg. - usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych - usługi gromadzenia stałych odpadów miejskich - kod odpadów 20 03 01 (Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112 z 2001 r. poz. 1206) 2)Transport odpadów na miejsce składowania odbywał będzie się własnymi środkami transportu. 3)Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia przedmiotu zamówienia jeżeli rzeczywiste potrzeby będą mniejsze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905111004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki ustawy Prawo zamówień publicznych . 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1i2 ustawy, 5)posiadają pozwolenie na użytkowanie składowiska odpadów. 6)wysypisko znajduje się w odległości nie większej niż 70 km od siedziby zamawiającego. 5.1.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych w przedmiotowym postępowaniu oświadczeń i dokumentów wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przedstawi niżej wymienione dokumenty. 1)wypełniona i podpisana oferta - zał. Nr 1 do SIWZ 2)formularz cenowy - zał. Nr 1 do SIWZ 3)oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Pzp.- zał. Nr 3 doSIWZ 4)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust 1 ustawy Pzp.- zał. Nr 4 do SIWZ 5)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zał. Nr 5 do SIWZ 6)pozwolenie na użytkowanie składowiska odpadów- zał. Nr 6 do SIWZ 7)wzór umowy- zał. Nr 7 do SIWZ 8)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: odległość
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl/pl/bip/gminy/um_lancut.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną