Przetargi.pl
Składowanie kamienia brukowego i materiałów betonowych odzyskanych z rozbiórki nawierzchni ulic, chodników i placów położonych na terenie miasta Torunia oraz ich przekruszenie

Miejski Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Grudziądzka 159
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6693100 , fax. 056 6612109
  • Data zamieszczenia: 2012-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg
    ul. Grudziądzka 159 159
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6693100, fax. 056 6612109
    REGON: 87028708300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Składowanie kamienia brukowego i materiałów betonowych odzyskanych z rozbiórki nawierzchni ulic, chodników i placów położonych na terenie miasta Torunia oraz ich przekruszenie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Niniejsze przedsięwzięcie dotyczy składowania materiałów betonowych, asfaltowych i kamienia brukowego odzyskanych z rozbiórki nawierzchni ulic i chodników, ich przekruszenie oraz magazynowanie materiałów przekruszonych wraz z ich wyładunkiem i załadunkiem na środki transportu:destruktu betonowego na frakcje 0-63, destruktu kamiennego na frakcje 0-63, destruktu asfaltowego. Wykonywanie badań laboratoryjnych dotyczących uziarnienia destruktu betonowego i kamiennego, 2.Materiały należy ważyć przy przyjmowaniu do składowania (przed przekruszeniem) oraz przy wydawaniu, natomiast mieszanki należy ważyć po ich sporządzeniu i przy wydawaniu. 3.Na przyjmowany i wydawany materiał należy prowadzić kartotekę magazynową (druk Wz i Pz); Zamawiający będzie dokonywał kontroli zgodności przychodów i rozchodów magazynowanych materiałów. 4.Wykonawca zakończy rok inwentaryzacją i podaniem stanu magazynowego składowanego materiału, które przekaże Zamawiającemu do 15 stycznia następnego roku. 5.Zakres usług i termin ich wykonania Zamawiający będzie określał protokołem typowania, który przekaże Wykonawcy pisemnie. Recepty mieszanek przewidzianych do wbudowania Wykonawca ma obowiązek każdorazowo przekazywać Zamawiającemu do zaakceptowania w ciągu 7 dni roboczych. 6.Wykonawca zapewni min. 200 t rezerwy przekruszonego materiału przy bieżącej produkcji, który będzie składowany na placu i dostępny na potrzeby Zamawiającego. 7.Transport materiałów na plac składowy oraz ich odbiór będzie realizowany przez wykonawców robót budowlanych wykonywanych na rzecz Zamawiającego. 8. Wykonawca zapewni dostęp do zaplecza laboratoryjnego i na żądanie Zamawiającego będzie przekładał wyniki badań laboratoryjnych, co do uziarnienia destruktu betonowego i kamiennego. Jeżeli w ocenie Zamawiającego, wyniki badań laboratoryjnych nie spełniają wymaganej jakości lub ocena wizualna składowanego materiału budzi wątpliwości, Zamawiający zleci wykonanie badań niezależnemu laboratorium. Koszty badań poniesie Zamawiający, jeżeli wyniki badań będą tożsame z wynikami przedstawionymi przez Wykonawcę. W przeciwnym przypadku koszty wykonania niezbędnych badań poniesie Wykonawca. 9.Wykonawca musi dysponować placem ogrodzonym lub skutecznie zabezpieczonym w inny sposób, uniemożliwiający dostęp środków transportu osób trzecich, niezabudowanym o powierzchni min. 20 000m?, przeznaczonym do składowania materiałów, dozorowanym całą dobę, dostępnym od godziny 8.00 do godz. 18.00 od poniedziałku do piątku, zlokalizowanym w Toruniu lub w odległości max. 5 km od granic miasta. 10.Wykonawca musi posiadać aprobatę techniczną IBDiM na przekruszany materiał zezwalającą na zastosowanie materiału w budownictwie. Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 631210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną