Przetargi.pl
Składowanie i obsługa sprzedaży drewna pozyskiwanego z terenów zieleni miejskiej, cmentarzy i lasów stanowiących własność Gminy Miejskiej Słupsk.

Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Kaszubska 4
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8413722, 059 8481451 , fax. 059 8413723
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku
    ul. Kaszubska 4 4
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8413722, 059 8481451, fax. 059 8413723
    REGON: 77147680800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztzmick.slupsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Składowanie i obsługa sprzedaży drewna pozyskiwanego z terenów zieleni miejskiej, cmentarzy i lasów stanowiących własność Gminy Miejskiej Słupsk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje: 1)składowanie drewna w granicach administracyjnych miasta Słupska, 2)przyjmowanie drewna na skład z podziałem na gatunek, sortyment z uwzględnieniem objętości (mp lub m?) na podstawie wykazów odbiorczych drewna lub kwitów wywozowych, 3)sporządzanie protokołu komisyjnego w dniu odbioru, przekazania i dostawy drewna w obecności przekazującego i przyjmującego z uwzględnieniem wyżej wymienionych elementów, 4)obsługę sprzedaży drewna, w tym: a)wypisywanie kwitów WZ (magazyn wyda) z podaniem ilości sprzedawanego drewna, gatunku, sortymentu, ceny drewna i wartości jaką nabywca jest zobowiązany zapłacić w kasie Urzędu Miejskiego w Słupsku, b)wydawanie z magazynu odpowiedniego gatunku, sortymentu i ilości drewna na podstawie dokumentu potwierdzającego uiszczenie opłaty w kasie Urzędu Miejskiego w Słupsku określonej na kwicie WZ, 5)prowadzenie kartotek przychodu i rozchodu drewna, 6)przedkładanie za każdy miesiąc do Wydziału Gospodarki Komunalnej Mieszkaniowej i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Słupsku oraz Zarządu Terenów Zieleni Miejskiej i Cmentarzy Komunalnych w Słupsku wykazu ilości pozyskanego i przyjętego na magazyn drewna oraz sprzedanego z magazynu drewna oddzielnie dla lasów i terenów zieleni miejskiej, z podziałem na poszczególne gatunki, sortymenty i jego wartości z jednoczesnym analogicznym określeniem ilości drewna pozostającego w magazynie. Oryginał ww. wykazu wraz z kompletem kserokopii WZ - dowodów wydania drewna z magazynu oraz kserokopii wykazów odbiorczych lub kwitów wywozowych na drewno pozyskane i przekazane na magazyn z Zarządu Dróg Miejskich Wykonawca magazynujący drewno zobowiązany jest przedłożyć do ZTZMiCK w Słupsku. Wykonawca zobowiązany jest do przewiezienia na własny koszt drewna pozostającego w dotychczasowym magazynie przy ul. Grunwaldzkiej 4 w Słupsku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium: 1) przed złożeniem oferty Wykonawcy powinni wnieść wadium w kwocie: 400 zł (czterysta złotych) w terminie do dnia 29 maja 2009r. do godz. 9°° , 2) wadium powinno być wniesione w formie określonej z art. 45 ust. 6 - Prawo zamówień publicznych, 3) jeżeli wadium będzie wniesione w pieniądzu, powinno być wpłacone na rachunek bankowy ZTZMiCK w Słupsku Nr 80124037701111000040698322.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Powyższe warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca dostarczy dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI w pkt 1,2 i 3 oraz wykaże, że wśród osób wykonujących zamówienie co najmniej jedna osoba ma wykształcenie średnie lub wyższe leśne lub drzewne i doświadczenie w wykonywaniu tożsamych zadań w okresie minimum 6 miesięcy oraz udokumentuje posiadanie terenu o powierzchni odpowiedniej do wykonania zadania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ wraz z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszeniem do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ wraz z oświadczeniem, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, 3) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z udokumentowanymi informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 6, 4) udokumentowane prawo do dysponowania terenu w formie aktu własności lub umowy najmu o powierzchni odpowiedniej do składowania drewna, 5) potwierdzone doświadczenie o prowadzeniu tożsamych zadań. Wykaz dokumentów, jakie należy dołączyć do oferty: 1) wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1, 2) oświadczenie o przyjęciu warunków przetargu i treści umowy stanowiące integralną część specyfikacji - załącznik nr 2, 3) oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 3, 4) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - załącznik nr 4, 5) aktualny odpis z własciwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( do 6 miesięcy od daty wystawienia) 6) oświadczenie Wykonawcy o wywiązywaniu się ze zobowiązań podatkowych, 7) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł 8) oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, 9) wypełniony wzór umowy - załącznik nr 5, 10) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie - załącznik nr 6, 11) kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztzmick.slupsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach