Przetargi.pl
Skład, łamanie i druk Przeglądu Zachodniego oraz druków zwartych na rok 2010

Instytut Zachodni ogłasza przetarg

  • Adres: 61-854 Poznań, ul. Mostowa 27
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-61 852 76 91 , fax. 0-61 852 49 05
  • Data zamieszczenia: 2010-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Zachodni
    ul. Mostowa 27 27
    61-854 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 0-61 852 76 91, fax. 0-61 852 49 05
    REGON: 63204408600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iz.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Instytut Naukowo-Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Skład, łamanie i druk Przeglądu Zachodniego oraz druków zwartych na rok 2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 Skład i łamanie czterech numerów kwartalnika Przegląd Zachodni -redakcja techniczna -skład i łamanie tekstów dostarczonych przez wydawnictwo w postaci skryptu i w formie elektronicznej -format B5 -nanoszenie poprawek redakcyjnych zaznaczonych w skrypcie -zgodność z wymaganiami określonymi w dyspozycji technicznej i dotychczasową formą typograficzną czasopisma (wielkość i krój czcionek, format kolumny, odpowiednie światło, kształt przypisów, tabel i schematów, kolor okładki) -naniesienie dwóch korekt i rewizji Druk offsetowy i oprawa czterech numerów kwartalnika Przegląd Zachodni -montaż i druk jednobarwny wnętrza na papierze offsetowym kl. III 80 g -druk i foliowanie (folia błyszcząca) okładek barwnych (kolory 2+1, karton 240 g) -oprawa klejona broszurowa -format B5 -nakład każdego numeru 500 egzemplarzy (razem 2000 egzemplarzy) Przewidywana objętość czterech numerów oraz rocznego spisu treści za rok 2010 ok. 100 arkuszy wydawniczych (liczba arkuszy ma charakter szacunkowy i może ulec zmianie w granicach 20%) Zadanie 2 Skład i łamanie publikacji zwartych nieperiodycznych oraz druk offsetowy i oprawa pozycji zwartych nieperiodycznych (książek i Zeszytów) - oprawa miękka -redakcja techniczna -skład i łamanie tekstów dostarczonych przez wydawnictwo w postaci skryptu i w formie elektronicznej -format A5 -nanoszenie poprawek redakcyjnych zaznaczonych w skrypcie -zgodność z wymaganiami określonymi w dyspozycji technicznej i dotychczasową formą typograficzną w przypadku Zeszytów (wielkość i krój czcionek, format kolumny, odpowiednie światło, kształt przypisów, tabel i schematów) -naniesienie dwóch korekt i rewizji -montaż i druk jednobarwny wnętrza na papierze offsetowym kl. III 80 g -druk i foliowanie (folia błyszcząca lub matowa) okładek barwnych (kolory 4+1, karton 240 g) -oprawa broszurowa klejona -format A5 -nakład 7 książek po 500 egzemplarzy każda -nakład 6 Zeszytów po 200 egzemplarzy każdy W zadaniu 2 łączna liczba arkuszy wydawniczych wynosi ok. 120 (w tym objętość książek łącznie ok. 90 arkuszy wydawniczych, Zeszytów łącznie ok. 30 arkuszy wydawniczych). Liczba arkuszy ma charakter szacunkowy i może ulec zmianie w granicach 20%. Zadanie 3 Skład i łamanie publikacji zwartych nieperiodycznych oraz druk offsetowy i oprawa pozycji zwartych nieperiodycznych (książek) - oprawa twarda -redakcja techniczna -skład i łamanie tekstów dostarczonych przez wydawnictwo w postaci skryptu i w formie elektronicznej -format B5 -nanoszenie poprawek redakcyjnych zaznaczonych w skrypcie -zgodność z wymaganiami określonymi w dyspozycji technicznej -naniesienie dwóch korekt i rewizji -montaż i druk jednobarwny wnętrza na papierze offsetowym kl. III 80 g -druk i foliowanie (folia błyszcząca lub matowa) okładek barwnych (kolory 4+1, karton 240 g) -oprawa twarda szyta na merli z kapitałką -format B5 -nakład 1 książki 500 egzemplarzy łącznie W zadaniu 3 łączna liczba arkuszy wydawniczych wynosi ok. 70. Wielkość ta ma charakter szacunkowy i może się wahać w granicach 20%.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798220002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, załącznikami, oświadczeniami oraz zaświadczeniami a także posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz wykonywania określonej działalności, 2)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy, 6)spełniają wymagania określone ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm ) oraz niniejszą specyfikacją, Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: -jest niezgodna z ustawą, -jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt.3, -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, -zawiera błędy w obliczeniu ceny, -wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodzi się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, -jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 1) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia,nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykonawcę wykluczonego o odrzuceniu z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki wymagane prowadzonym postępowaniem: 1.Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2.Formularz postanowień, wzór umowy (parafowany) - załącznik nr 2. 3.Formularz cenowy- załącznik nr 3 4.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 5.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w przypadku podmiotów składających ofertę wspólną każdy z podmiotów osobno. 6.Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. W przypadku podmiotów składających ofertę wspólną każdy z podmiotów osobno. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 8.Wykaz osób, osoby do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców -załącznik nr 6. 10.Złożone i złamane oraz wydrukowane przez Wykonawcę książki po jednej pozycji w oprawie miękkiej i twardej w przypadku zadań 1-3. Publikacje powinny zawierać przypisy, tabele, wykresy. Książki należy dostarczyć do dnia 19 stycznia 2010 r. do godziny 10.00 do Instytutu Zachodniego, ul. Mostowa 27. Po zakończeniu procedur przetargowych książki na życzenie zostaną odesłane. Postanowienia w sprawie wymaganych dokumentów. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów (załączniki nr 1 do nr 9). Nie dopuszcza się składania alternatywnych, co do treści i formy dokumentów. 4)Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy- Dz.U. Nr 226, poz. 1817. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z dalszego postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ocena techniczna
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iz.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach