Przetargi.pl
Skład i druk publikacji dla Instytutu Europy Środkowej w 2023r”

INSTYTUT EUROPY ŚRODKOWEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 20-080 Lublin, NIECAŁA 5
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: INSTYTUT EUROPY ŚRODKOWEJ
    NIECAŁA 5
    20-080 Lublin, woj. lubelskie
    REGON: 382102374
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ies.lublin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Skład i druk publikacji dla Instytutu Europy Środkowej w 2023r”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rocznik IEŚWLiczba zeszytów: 4Liczba stron każdego zeszytu: 285 stronFormat: 165 x 235 cmNakład każdego zeszytu: 100 egz.Środek: papier offset 90 g; kolor 1+1Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowyDruk: cyfrowy/ offsetowy Prace IEŚLiczba numerów: 14Liczba stron każdego numeru: 100 stronFormat: 135 x 210 cmNakład każdego numeru: 100 egz.Środek: papier offset 90 g; kolor 4+4Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowyDruk: cyfrowy / offsetowyPolicy PapersLiczba numerów: 10Liczba stron każdego numeru: 83 stronyFormat: 135 x 210 cmNakład każdego numeru: 150 egz.Środek: papier offset 90 g; kolor 1+1Oprawa: miękka klejona; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowyDruk: cyfrowy/ offsetowyMonografieLiczba tytułów: 4Liczba stron 3 tytułów: każdy po 160 stronLiczba stron 1 tytułu: 220 stronFormat: 165x235 cmNakład każdego tytułu: 120 egz.Środek: np. papier Alto (albo inny równoważny o parametrach nie gorszych niż wzór); kolor 4+4Oprawa: miękka klejona ze skrzydełkami; karton 350 g; kolor 4+0; folia matowa; lakier punktowyDruk: offsetowy/ cyfrowyAkcydensy (przykładowo)- Wizytówka: Liczba tytułów: 6Nakład każdego tytułu: 100Papier: satyna 350 g; kolor 4+4; dwustronnie folia soft touch- Kartka świątecznaLiczba tytułów: 2Nakład: każdego tytułu: do 100Papier: karton 350 g; kolor 4+0; jednostronnie folia soft touch (lub inna)Wymagania względem wykonawcy 1. Koszt dostawy w cenie druku2. Jedna osoba dedykowana do kontaktu z Zamawiającym3. Park maszynowy umożliwiający druk cyfrowy i offsetowyDo wykonania w ramach składu w 2023 r. są:1. Skład 151 arkuszy wydawniczych (skład z przypisami, bibliografią, tabelami, wykresami, nie tylko w j. polskim) dla wersji elektronicznej wydania (on-line) i wersji drukowanej (druk offsetowy bądź cyfrowy)2. Zaprojektowanie i wykonanie okładek dla wersji elektronicznej wydania (on-line) i wersji drukowanej (druk offsetowy bądź cyfrowy) do: 2 nowych pozycji i 30 okładek do serii już istniejącej3. Zaprojektowanie i wykonanie 64 wizualizacji reklam okładek w 3D (dla każdej okładki w dwóch rozmiarach)4. Zaprojektowanie i wykonanie 50 banerów reklamowych w wersji elektronicznej 5. Zaprojektowanie i wykonanie akcydensów: 2 reklamy, 2 kartki świąteczne, 6 wizytówek 3.4.1. Wymagania względem wykonawcy 1. Dostępność Wykonawcy w godz. 8-162. Konieczność odsyłania plików w formacie PDF3. Konieczność zarówno składania publikacji, jak i projektowania okładek4. Znajomość zagadnień poligraficznych umożliwiająca kontakt z drukarnią5. Konieczność nanoszenia poprawek w cenie składu6. Konieczność posiadania konta w banku zdjęć (minimum 300 zdjęć miesięcznie)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące;1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:2.4.1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że należycie zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej jedną usługę polegającą na:Dla części I druku co najmniej 2 monografii ( z czego jedna w technologii druku offsetowego i jedną w technice druku cyfrowego)Dla części II wykonaniu składu co najmniej 1 publikacji powyżej 100 stron i 2 prac, każda powyżej 100 stron (w jednej umowie).2.4.2. Opis spełnienia warunku: Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednią kadrą tj. minimum 1 drukarzem i 1 introligatorem,( Drukarz zajmujący się m.in.: obsługą maszyny offsetowej, przygotowaniem farb, ustawieniem stołu nakładniczego, zakładaniem i zdejmowaniem płyt offsetowych, bieżącą kontrolą jakości druku Introligator zajmujący się ręcznym oprawianiem różnych wydawnictw oraz zdobieniem opraw która jest/będzie zatrudniona na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 par 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy ( DZ.U z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495) dotyczy części nr 12.4.3. Opis spełnienia warunku: Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednimi narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi w celu zapewnienia jakości przez Wykonawcę t.j:dotyczy części I jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczy, że posiada park maszynowy umożliwiający druk cyfrowy i offsetowydotyczy części II jeżeli Wykonawca przedstawi oświadczy że posiada konta w banku zdjęć (minimum 300 zdjęć miesięcznie)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach