Przetargi.pl
Skład, druk i dostawa do siedziby Zamawiającego Biuletynu Miasta Zgorzelec.

Gmina Miejska Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 77 56 988 , fax. 075 77 56 988
  • Data zamieszczenia: 2013-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Zgorzelec
    ul. Domańskiego 7 7
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 77 56 988, fax. 075 77 56 988
    REGON: 23082154600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Skład, druk i dostawa do siedziby Zamawiającego Biuletynu Miasta Zgorzelec.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest skład graficzny oraz druk i dostawa 12 numerów (12x10.000 egz.) biuletynu informacyjnego Miasta Zgorzelec pt. Nasz Zgorzelec. Miejski Biuletyn Informacyjny 2. Zakres przedmiotu zamówienia w szczególności obejmuje: 1) Skład graficzny: a) Wykonanie składu kolejnych numerów biuletynu z materiałów tekstowych, zdjęciowych i graficznych, w terminie 2 dni od otrzymania kompletu materiałów, które Zamawiający przekaże drogą elektroniczną, umieszczając je na serwerze ftp wskazanym przez Wykonawcę, każdorazowo do 20-go każdego miesiąca. b) Przedstawienie Zamawiającemu do korekty lub ostatecznej akceptacji cyfrowej wersji złożonego numeru biuletynu w formacie pliku pdf., który wykonawca umieści na serwerze ftp udostępnionym Zamawiającemu c) Korekta poprzedzająca druk zostanie wykonana przez Zamawiającego w terminie 24 godzin od udostępnienia przez Wykonawcę cyfrowej wersji złożonego numeru biuletynu d) Ewentualnej zmiany i poprawki wymagane przez Zamawiającego w przedłożonej do korekty cyfrowej wersji złożonego numeru biuletynu Wykonawca zobowiązany będzie nanieść możliwie jak najszybciej i przedstawić Zamawiającemu do ostatecznej akceptacji nie później niż 3 godziny po otrzymaniu uwag e) Po zaakceptowaniu przez Zamawiającego projektu złożonego biuletynu, wykonawca będzie zobowiązany w ciągu 3 dni roboczych od akceptacji biuletynu wydrukować pełen nakład danego numeru i dostarczyć go wraz z wersją elektroniczną w formacie pdf na płycie CD/DVD do siedziby Zamawiającego f) Skład biuletynu będzie nadzorowany przez pracownika Zamawiającego, z którym Wykonawca będzie w razie potrzeby, konsultował się bezpośrednio za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonu komórkowego 2) Druk: a) 12 wydań biuletynu począwszy od dnia podpisania umowy na okres 12 miesięcy (11 comiesięcznych oraz jeden wakacyjny obejmujący miesiąc lipiec i sierpień 2013) b) Format druku A4-pion (arkusz A3 składany w połowie) c) Objętość biuletynu: 20 stron, w tym okładka d) Papier offset 80g (okładka i środek) e) Kolorystyka stron: 1i 20 oraz 10 i 11 - kolor 4+4, 2-9 oraz 12-19 - kolor 1+1 f) Szycie zeszytowe ( w 2 miejscach) g) Nakład 10.000 jednorazowo, tj. 120.000 łącznie 3. Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia oraz podanej ceny ofertowej zobowiązany jest: a) Dostarczyć w ciągu 3 dni roboczych od dnia zaakceptowania ostatecznej wersji projektu nakład wydrukowanego biuletynu do siedziby Zamawiającego, tj.: Urzędu Miasta Zgorzelec, ul. Domańskiego 7, transportem Wykonawcy i na jego koszt wraz z rozładunkiem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Dostawa odbywać się będzie w godzinach urzędowania Zamawiającego, tj.: od 7.30 do 15.30 w poniedziałki, środy, czwartki, od 7.30 do 17.00 we wtorki oraz od 7.30 do 14.00 w piątki. b) Udostępnić Zamawiającemu dostęp do swojego serwera ftp c) Przekazać Zamawiającemu utworzone layouty biuletynu w wersji elektronicznej (format cdr lub ai) poprzez serwer ftp lub dostarczyć je na nośniku CD/DVD do siedziby Zamawiającego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798230009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 2.340,00 zł przed upływem terminu składania ofert, który został określony w pkt. 16.1 SIWZ. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach: a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego), b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 2 lit. od b) do e) oryginał gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 29 1160 2202 0000 0002 2290 9774, z zaznaczeniem Wadium do postępowania nr WZP.271.9.2013 / kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć do oferty/. Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 7. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, 4) w przypadku określonym w pkt. 7. 10. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2 lit. od b) do e) z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 7 11. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 12. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach