Przetargi.pl
Siłownia plenerowa Kolady, Jadźwingów na terenie DOM Słuzewiec admonistrowanym przez ZGN Mokotów.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2019-09-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 10858407000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Siłownia plenerowa Kolady, Jadźwingów na terenie DOM Słuzewiec admonistrowanym przez ZGN Mokotów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja wniosku budżetu partycypacyjnego pt „Siłownia plenerowa Kolady Jadźwingów”, na terenie DOM „Służewiec” administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy – na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, opracowanej w bieżącym roku przez firmę ,,POROST MR Sp. z o.o.”, ul. Polna 9c, 96-314 Baranów tj. • projektu budowlano - wykonawczego zawierającego m.in. projekt zagospodarowania pt.: „Siłownia plenerowa Kolady Jadźwingów”, TOM I autorstwa zespołu: mgr inż. arch. Andrzej Matynia, mgr inż. Tomasz Jerzy Zieliński, mgr inż. arch. kraj. Marta Miłosz; • projektu budowlano - wykonawczego zawierającego specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót pt. .: „Siłownia plenerowa Kolady Jadźwingów” TOM II, autorstwa mgr inż. arch. kraj. Marta Miłosz, • przedmiaru robót; • kosztorysu inwestorskiego, Teren, na którym wykonywane będą prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia zlokalizowany jest w obrębie ul. Jadźwingów i ul. Kolady, pomiędzy budynkami Jadźwingów 24, Jadźwingów 20, Jadźwingów 22A, na części działki o nr dz. ew. nr 89/4 z obrębu 1-04-19, która administrowana jest przez ZGN i jest własnością m.st. Warszawy. 3.1.1. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące roboty: 3.1.1.1. Roboty ziemne i fundamentowe oraz zakup, dostawa i montaż urządzeń sportowych siłowni zewnętrznej: a) Masażer pleców pionowy i poziomy na słupie (podwójny): • ręczne wykopy jamiste ze skarpami ze złożeniem urobku na odkład na tzw. pobocze (kat. gruntu III) – 4,14 m3, • wykonanie podbudowy i obsypki fundamentu mieszanką stabilizacyjną 5 Mpa – 2,56 m3 • przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali # 12 – 89,9 kg, • wykonanie fundamentu betonowego z betonu C20/25 (B25) – 1,125 m3 • zakup, dostawa i montaż masażera pleców 1 – szt., o parametrach technicznych : - długość: ~ 1350 mm, - szerokość: ~ 800 mm, - wysokość: ~ 1400 mm Wymiary strefy bezpieczeństwa: nie większe niż ~ 435 cm x ~ 380 cm. Elementy konstrukcyjne: główny słup konstrukcyjny urządzenia o średnicy ~ 140 mm, grubość ścianki 3,6 mm. Pozostałe rury o średnicy: 33,7 mm, 48 mm. Przeznaczenie: urządzenie przeznaczone dla młodzieży i dorosłych oraz użytkowników powyżej 140 cm wzrostu. • wykonanie obsypki i zasypki fundamentu piaskiem z zagęszczeniem (o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu i wartości zagęszczenia Is ~ 0,95-1,0) – 6,87 m² b) Orbitrek (wolnostojący): • ręczne wykopy jamiste ze skarpami ze złożeniem urobku na odkład na tzw. pobocze (kat. gruntu III) – 4,14 m3, • wykonanie podbudowy i obsypki fundamentu mieszanką stabilizacyjną 5 Mpa – 2,56 m3, • przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali # 12 – 89,9 kg, • wykonanie fundamentu betonowego z betonu C20/25 (B25) – 1,125 m3, • zakup, dostawa i montaż urządzenia wolnostojącego – „orbitek”– 1 szt., o parametrach technicznych: - długość: ~ 1322 mm, - szerokość: ~ 540 mm, - wysokość: ~ 1550 mm Wymiary strefy bezpieczeństwa: nie większe niż ~ 433 cm x ~ 354 cm. Elementy konstrukcyjne: główny słup konstrukcyjny urządzenia o średnicy ~ 90 mm, grubość ścianki 3,6 mm. Pozostałe rury o średnicy: 90 mm, 33,7 mm, 42,4 mm. Łożyska kulkowe typu zamkniętego. Przeznaczenie: urządzenie przeznaczone dla młodzieży i dorosłych oraz użytkowników powyżej 140 cm wzrostu. Montaż do wykonanego fundamentu za pomocą stalowych gwintowanych stalowych szpilek o średnicy min. Ø 12 mm klasy: 5.6 lub wyższej wg normy PN-85/M-82101 przy użyciu kotw chemicznych w postaci żywic dwuskładnikowych. • wykonanie obsypki i zasypki fundamentu piaskiem z zagęszczeniem (o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu i wartości zagęszczenia Is ~ 0,95-1,0) – 6,87 m² c) Koordynator ruchu: • ręczne wykopy jamiste ze skarpami ze złożeniem urobku na odkład na tzw. pobocze (kat. gruntu III) – 2,8 m3, • wykonanie podbudowy i obsypki fundamentu mieszanką stabilizacyjną 5 Mpa – 1,28 m3, • przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali # 12 – 90 kg, • wykonanie fundamentu betonowego z betonu C20/25 (B25) = 0,49 m3, • zakup, dostawa i montaż urządzenia – „koordynator ruchu” – 1 kpl., o parametrach technicznych: - długość: ~ 1690 mm, - szerokość: ~ 140 mm, - wysokość: ~ 1280 mm Wymiary strefy bezpieczeństwa: nie większe niż 469 cm x 314 cm. Elementy konstrukcyjne: główny słup konstrukcyjny urządzenia o średnicy 114 mm, grubość ścianki 3,6 mm. Przeznaczenie: urządzenie przeznaczone dla młodzieży i dorosłych oraz użytkowników powyżej 140 cm wzrostu. Montaż do wykonanego fundamentu za pomocą stalowych gwintowanych stalowych szpilek o średnicy min. Ø 12 mm klasy: 5.6 lub wyższej wg normy PN-85/M-82101 przy użyciu kotw chemicznych w postaci żywic dwuskładnikowych. • wykonanie obsypki i zasypki fundamentu piaskiem z zagęszczeniem (o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu i wartości zagęszczenia Is ~ 0,95-1,0) – 5,74 m² d) Twister i wahadło: • ręczne wykopy jamiste ze skarpami ze złożeniem urobku na odkład na tzw. pobocze (kat. gruntu III) – 4,14 m3, • wykonanie podbudowy i obsypki fundamentu mieszanką stabilizacyjną 5 Mpa – 2,56 m3, • przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali # 12 – 89 kg, • wykonanie fundamentu betonowego z betonu C20/25 (B25) – 1,125 m3, • zakup, dostawa i montaż urządzenia podwójnego - „twister i wahadło – 1 szt., o parametrach technicznych: - długość: ~ 1345 mm, - szerokość: ~~740 mm, - wysokość: ~ 1400 mm Wymiary strefy bezpieczeństwa: nie większe niż ~ 435 cm x ~ 380 cm. Elementy konstrukcyjne: główny słup konstrukcyjny urządzenia o średnicy ~ 140 mm, grubość ścianki 3,6 mm. Pozostałe elementy o grubości ścianek nie mniejszej niż 3 mm. Przeznaczenie: urządzenie przeznaczone dla młodzieży i dorosłych oraz użytkowników powyżej 140 cm wzrostu. Montaż do wykonanego fundamentu za pomocą stalowych gwintowanych stalowych szpilek o średnicy min. Ø 12 mm klasy: 5.6 lub wyższej wg normy PN-85/M-82101 przy użyciu kotw chemicznych w postaci żywic dwuskładnikowych. • wykonanie obsypki i zasypki fundamentu piaskiem z zagęszczeniem (o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu i wartości zagęszczenia Is ~ 0,95-1,0) – 6,87 m² e) Motyl: • ręczne wykopy jamiste ze skarpami ze złożeniem urobku na odkład na tzw. pobocze (kat. gruntu III) – 2,123 m3, • wykonanie podbudowy i obsypki fundamentu mieszanką stabilizacyjną 5 Mpa – 1,21 m3, • przygotowanie i montaż zbrojenia ze stali # 12 ~ 45 kg, • wykonanie fundamentu betonowego z betonu C20/25 (B25) – 0,5 m3, • zakup, dostawa i montaż urządzenia wolnostojącego – „motyl” – 1 szt., o parametrach technicznych: - długość: ~ 928 mm, - szerokość: ~ 1049 mm, - wysokość: ~ 1920 mm. Wymiary strefy bezpieczeństwa: nie większe niż ~ 398 cm x ~ 405 cm. Elementy konstrukcyjne: główny słup konstrukcyjny urządzenia o średnicy ~ 140 mm, grubość ścianki 3,6 mm. Przeznaczenie: urządzenie przeznaczone dla młodzieży i dorosłych oraz użytkowników powyżej 140 cm wzrostu. Montaż do wykonanego fundamentu za pomocą stalowych gwintowanych stalowych szpilek o średnicy min. Ø 12 mm klasy: 5.6 lub wyższej wg normy PN-85/M-82101 przy użyciu kotw chemicznych w postaci żywic dwuskładnikowych. • wykonanie obsypki i zasypki fundamentu piaskiem z zagęszczeniem (o grubości warstwy 15 cm po zagęszczeniu i wartości zagęszczenia Is ~ 0,95-1,0) – 4,22 m² 3.2. Roboty montażowe w zakresie ułożenia mat przerostowych pod urządzeniami sportowymi siłowni zewnętrznej – plenerowej i obsianiem terenu mieszanką traw ORAZ zakup dostawa i montaż tablicy informacyjnej z nadrukiem informacyjnym m.in. „Zrealizowano w ramach budżetu partycypacyjnego”, i instrukcją opisującą prawidłowy sposób korzystania z zamontowanych urządzeń sportowych: a) Nawierzchnia z mat przerostowych. Wokół zamontowanych urządzeń siłowni, gdzie będzie niszczona trawa w wyniku jej intensywnego użytkowania zaprojektowano czarne maty przerostowe o właściwościach antypoślizgowych. Parametry techniczne: • powierzchnia całkowita: ~ 78 m², • długość pojedynczej maty 150 cm , • szerokość pojedynczej maty 100 cm, • grubość ~ 2,2 cm. Maty przerostowe będą ułożone bezpośrednio na przygotowanym żyznym humusie na którym uprzednio należy wysiać kwalifikowaną mieszankę traw. Maty należy łączyć ze sobą co 15 cm przy pomocy opasek a ich końcówki wcisnąć pod matę, zaś do gruntu mocować przy pomocy 3-5 kołków plastikowych na każdy obwód maty. W przypadku gruntów miękkich i niestabilnych pod matą przerostową należy stosować siatkę stabilizującą. W miejscach występowania slupów urządzeń sportowych lub innych obiektach małej architektury w matach przerostowych należy wykroić odpowiednie otwory. Brzegi zewnętrzne ułożonej maty przerostowej należy wkopać z lekkim spadkiem pod ziemię do głębokości około 5 cm. Po ułożeniu mat przerostowych powstałą powierzchnię należy wyrównać lekko żyznym humusem (ewentualnie miejscowo dokonać dosiewu traw). Rozmieszczenie mat przerostowych zobrazowano na rysunku nr 02 i nr 03. Mata przerostowa powinna spełniać zapisy normy PN-EN 1177 – „Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki”. b) Tablica informacyjna (Budżet Partycypacyjny) – 1 szt., Parametry techniczne: • Wysokość całkowita: ~ 170 cm. • Szerokość całkowita 50 cm • Grubość ~ 10 cm • Wysokość dolnej krawędzi tablicy od poziomu terenu ~ 110 cm. Wymiary tablicy konstrukcyjnej łączącej słupki nośne (ze sklejki wodoodpornej): - 500 x 600 x 10 mm, Wymiary blachy ocynkowanej mocowanej do tablicy konstrukcyjnej: - 500 x 600 x ~ 0,5 mm Wymiary folii samoprzylepnej z nadrukiem informacyjnym: - 420 x 595 mm m.in. „Zrealizowano w ramach budżetu partycypacyjnego”. Słupy konstrukcyjne (tzw. kantówka) – 2 szt., z drewna iglastego o przekroju około 90 x 90 mm i długości ~ 170 cm, bezrdzeniowe, klejone warstwowo klejami poliuretanowymi całkowicie odpornymi na wodę, zabezpieczone przed wpływem warunków atmosferycznych w dwukrotnym procesie impregnacji środkami do ochrony drewna w kolorze brązowym. Na górnych czołach słupów osłonki daszkowe z pcv. Montaż tablicy informacyjnej do gruntu za pomocą specjalistycznych stalowych kotw ocynkowanych ogniowo wbijanych do słupów drewnianych 90 x 90 mm. Wymiary kotw stalowych do mocowania słupów drewnianych 90 x 90 mm: - wysokość boków stopki szpica do mocowania słupa: ~ 15 cm - długość szpica podstawy: ~ 60 cm - długość całkowita: ~ 75 cm - grubość blachy ~ 2 mm Słupy konstrukcyjne tablicy informacyjnej – 2 szt., zamocowane do stalowych kotw ocynkowanych ogniowo - boków stopki szpica do za pomocą 4 śrub o średnicy Ø 8 mm. Elementy złączne takie jak śruby, nakrętki, podkładki wykonane ze stali ocynkowanej, zaślepki śrub wykonane z poliamidu formowanego metodą wtryskową lub ze stali ocynkowanej. 3.2. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1., będą wykonywane pod nadzorem Działu Zieleni ZGN, 02-679 Warszawa, ul. Smoluchowskiego 2. 3.3. Wszędzie tam gdzie w projekcie, specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta elementów małej architektury, materiałów lub urządzeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. zastosowanie elementów małej architektury, materiałów lub urządzeń posiadających co najmniej te same parametry techniczne i standardy jakościowe, co wskazane w SIWZ lub posiadających parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego w SIWZ oraz spełniających wymogi odpowiednich polskich norm /aprobat technicznych i inne zgodnie z wymogiem pkt. 3.6. SIWZ. 3.4. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają: przedmiar robót – stanowiący Rozdział V SIWZ, Projekt wykonawczy pt. „Siłownia plenerowa Kolady , Jadźwingów” ,,POROST MR Sp. z o.o.” – Warszawa 2019 r, – stanowiący Rozdział IV SIWZ ; Istotne postanowienia umowy - stanowiące Rozdział III SIWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót pt. „Siłownia plenerowa Kolady , Jadźwingów” ,,POROST MR Sp. z o.o.” – Warszawa 2019 r, stanowiąca Rozdział VI SIWZ. 3.5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 3.5.1. przedmiarami robót, które stanowią Rozdział V SIWZ, Projektem wykonawczym pt. „Projekt budowlano -wykonawczy pt. Siłownia plenerowa Kolady , Jadźwingów” tom I – projekt zagospodarowania terenu autorstwa mgr inż.arch.Andrzej Matynia, mgr inż. Tomasz Zieliński, mgr inz arch.kraj. Marta Miłosz działającej w firmie POROST MR Sp. zo.o. ul.Polna 9 c, 96-314 Baranów, Warszawa 2019 r. który stanowi Rozdział IV SIWZ, Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych pt. „Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót pt. „Siłownia plenerowa Kolady, Jadźwingów” autorstwa mgr inż.arch.kraj. Marty Miłosz - POROST MR Sp. z o.o. Warszawa 2019 , która stanowi Rozdział VI SIWZ. 3.5.2. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 3.5.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm, aprobat technicznych, certyfikatów zgodności, 3.5.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, 3.5.5. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy i sztuki ogrodniczej, 3.5.6. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.6. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania podczas wykonywania przedmiotu zamówienia: a) w zakresie montażu małej architektury oraz użytych elementów małej architektury, materiałów i urządzeń które muszą spełniać wymogi art. 10 w nawiązaniu z art. 5 ust. 1 lit. a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1570 ze zm.) oraz zrealizowane muszą być zgodnie z instrukcją montażu producenta. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych elementów małej architektury, materiałów i urządzeń atesty certyfikaty, aprobaty techniczne lub zezwolenia na stosowanie ich w budownictwie. Montowane elementy małej architektury, materiały i urządzenia muszą posiadać znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. b) w zakresie prac ogrodniczych nasadzeń roślin i materiału roślinnego odpowiadającego co do jakości wymogom określonym w zaleceniach jakościowych Związku Szkółkarstwa Polskiego i przez Zamawiającego. 3.7. Wykonawca zobowiązany będzie do: 3.7.1. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 40.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.7.2. zabezpieczenia w trakcie wykonywania robót przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 3.7.3. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli wykonywania zamówienia w tym sposobu montażu ławek oraz ich zgodności z zamówieniem oraz kontroli realizowanych prac ogrodniczych i stosowanego w ich toku materiału roślinnego. 3.7.4. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkuje teren po zakończeniu robót, a także zapewni warunki bezpieczeństwa i ppoż. 3.7.5. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac i robót objętych przedmiotem zamówienia, 3.7.6. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040 z późn. zm.), osób wykonujących czynności w zakresie wykonania robót i prac ogrodniczych objętych zamówieniem. Obowiązek zatrudnienia na podstawie w/w umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą pełniły funkcję kierownika robót budowlanych i kierownika prac ogrodniczych objętych zamówieniem, które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo oraz muszą posiadać co najmniej 24-to miesięczną praktykę zawodową przy nadzorowaniu robót budowlanych (dot. kierownika robót budowlanych) i co najmniej 12-to miesięczną praktykę zawodową przy nadzorowaniu prac ogrodniczych (dot. kierownika prac ogrodniczych). Praktyka zawodowa kierownika robót przy nadzorowaniu robót budowlanych i kierownika robót ogrodniczych przy nadzorowaniu prac w zakresie budowy i pielęgnacji terenów zieleni stanowią kryteria oceny ofert. Obowiązek, o którym mowa w zdaniu pierwszym (obowiązek zatrudnienia) dotyczy również podwykonawców realizujących zamówienie, na zasoby których Wykonawca się powołuje oraz innych podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia, na zasoby których Wykonawca się powołuje. 3.7.6.1.Wykonawca, zobowiązany będzie załączyć do oferty kserokopie potwierdzone przez siebie za zgodność z oryginałem uprawnień w zakresie potrzebnym do wykonania zamówienia osób, które będą pełniły funkcję kierownika robót budowlanych i kierownika prac ogrodniczych, o których mowa w pkt. 3.7.6. oraz 8.1.3.3. i 8.1.3.4. specyfikacji. 3.7.7. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami ppoż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, terenu robót, 3.7.8. Przy odbiorze robót wymagana będzie od Wykonawcy dokumentacja na wbudowane elementy tj.: - deklaracje zgodności lub dokumenty równoważne określone w pkt 3.6. SIWZ dla zastosowanych elementów małej architektury i materiałów: - kosztorysy zamienne z obmiarem robót. Odbiór dokonany będzie w oparciu o aktualne normy, warunki techniczne wykonania i odbioru robót. 3.8. a) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia w zakresie montażu małej architektury i montowane elementy, o których mowa w pkt. 3.1.1.3. SIWZ oraz w § 1 ust. 2.3 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) na czas minimum 24 miesiące od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych robót z tym, że dla montowanych elementów i materiałów wbudowanych okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie mniej jednak niż 24 miesiące, chyba że producent zaoferuje dłuższy okres gwarancji niż 24 miesiące, wówczas Zamawiający uzna gwarancję udzieloną przez producenta elementów i materiałów. b) Udzielenia Zamawiającemu 12-to miesięcznej gwarancji na wykonane prace dotyczące prac ogrodniczych i nasadzeń materiału roślinnego, o których mowa w pkt. 3.1. ppk. 3.1.1.2. SIWZ oraz w § 1, ust. 2.2 istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) i zastosowane materiały roślinne od daty odbioru końcowego tych prac z tym, że dla materiałów okres ten nie będzie krótszy niż gwarancja udzielana przez producenta nie krócej jednak niż 12 miesięcy. Wzór dokumentu gwarancyjnego stanowi załącznik do materiałów przetargowych W ramach gwarancji udzielonej Wykonawca zobowiązany będzie w całym okre-sie gwarancyjnym, tj. pomiędzy datą przekazania Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia do dnia wygaśnięcia wskazanej gwarancji, wykonywać mające na celu utrzymanie w należytym stanie nowo utworzonej zieleni prace pielęgnacyjne polegające na pielęgnacji (tzw. gwarancyjnej) wykonanych nasadzeń. 3.9. Kosztorysy ofertowe muszą być sporządzone w oparciu o załączone do niniejszej SIWZ przedmiary robót (Rozdział V SIWZ) zachowując kolejność pozycji zgodną z danym przedmiarem robót oraz w oparciu o Projekt wykonawczy stanowiący Rozdział IV SIWZ oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą Rozdział VI SIWZ. 3.10. Cena z VAT podana w ofercie uwzględniać musi podatek VAT wg stawki obowiązującej w dacie składania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna się składać z: 1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz kosztorysów ofertowych podpisanych (parafowanych) przez Wykonawcę na każdej stronie. 2. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej) 4. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 5. informacji określonej w pkt. 16.3. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż odpowiednio 8 % i 23 % stawki podatku od towarów i robót, 6. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 7. dokument gwarancyjny na załączniku nr 3 do wzoru formularza oferty, 8. oświadczenia Wykonawcy zawierającego informację, czy złożona oferta będzie powodowała powstanie obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, a jeżeli tak, to udzielenie informacji w zakresie określonym w art. 91 ust. 3a ustawy na załączniku nr 4 o oferty. 9. kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem uprawnień w zakresie potrzebnym do wykonania zamówienia osób, które będą pełniły funkcję kierownika robót budowlanych i kierownika prac ogrodniczych, o których mowa w pkt. 3.1.3.3. i 8.1.3.4. specyfikacji. UWAGA: W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku do materiałów przetargowych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach