Przetargi.pl
Sikórz - Kamionki II - etap VIII - melioracje użytków rolnych

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, ul. 1-go Maja 7b
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 024 2697991 , fax. 024 2697981
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Warszawie Oddział w Płocku
    ul. 1-go Maja 7b 7b
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 024 2697991, fax. 024 2697981
    REGON: 00058558400095
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sikórz - Kamionki II - etap VIII - melioracje użytków rolnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. Sikórz - Kamionki II - etap VIII - melioracje użytków rolnych. Lokalizacja robót: Kamionki, gm. Stara Biała, Suchodół, Sikórz gm. Brudzeń Duży pow. płocki Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w n/w zakresie: - melioracja użytków rolnych na pow. 130,45 ha - odpływy drenarskie (rowy) o dł. 3,98 km wraz z budowlami związanymi z nimi funkcjonalnie Zakres robót Wykonawcy obejmuje również inne czynności wymienione w pkt. XVI ust. 6 niniejszej SIWZ oraz w § 6 projektu umowy w tym: - wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej o współfinansowaniu inwestycji ze środków Unii Europejskiej wg wzoru, który znajduje się w Księdze Wizualizacji Znaku PROW na lata 2007-2013, udostępnionego na stronie Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Tablica (o wielkości min 70x90 cm) powinna być umieszczona przez Wykonawcę niezwłocznie po rozpoczęciu robót oraz wykonana z materiału, który wytrzyma minimum 6 lat od daty zakończenia inwestycji. Szczegółowy opis i zakres robót określają: - dokumentacja projektowa + przedmiar robót - zał. nr 1 - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 - siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452400001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100 zł ). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w formie: -pieniężnej - przelewem na konto zamawiającego WZMIUW w Warszawie Oddział w Płocku w Banku Pekao S.A. Nr 25 1240 3174 1111 0010 1603 2270 przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego, potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej w ostatnim dniu roboczym poprzedzającym termin składania ofert. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. - poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancji bankowych, - gwarancji ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokumenty potwierdzające złożenie wadium w innej formie niż pieniężna, winny być wystawione na WZMiUW w Warszawie ul. Ksawerów 8; 02-656 Warszawa, a złożone przed upływem terminu składania ofert w oryginale w siedzibie Oddziału WZMiUW Oddział w Płocku - pokój 26, w ofercie należy umieścić poświadczoną za zgodność kserokopię.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust.1 ustawy pzp dotyczące: 1.posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2.posiadania wiedzy i doświadczenia, 3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4.sytuacji ekonomicznej i finansowej. określone przez Zamawiającego następująco: a) Wykonawca wykaże, że na dzień składania ofert spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu: 1). wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to z tego okresu zrealizował min 1 zamówienie o podobnym rodzaju i wartości. Za podobne zamówienie zamawiający uzna drenowanie gruntów ornych o łącznym rozmiarze rzeczowym nie mniejszym niż 100 ha na łączną wartość nie mniejszą niż 1,2 mln zł brutto. Należyte wykonanie zamówień musi być potwierdzone dokumentami (referencje lub protokóły odbioru końcowego lub inne). 2). dysponuje lub będzie dysponować sprzętem opisanym w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, niezbędnym do wykonania zamówienia w tym: koparką ETC, koparką do drenowania bezrowkowego 3). dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: wykonawca wykaże, że ma do dyspozycji min. jedną osobę posiadającą podstawę do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmującą co najmniej kierowanie budową lub innymi robotami budowlanymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane: - uprawnienia wykonawcze do kierowania robotami budowlanymi w specjalności melioracje wodne lub konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w specjalizacji techniczno-budowlanej - obiekty budowlane melioracji wodnych - oraz posiadającą zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa (ustawa z dn.15.XII.2000r o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów - Dz. U Nr 5/2001 poz. 42 z późn. zm.) 4). wykonawca musi posiadać środki finansowe, zdolność kredytową na łączną wysokość co najmniej 0,7 mln. zł. 5). wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na wykonane roboty - 6 lat. Wykonawca, który nie wykaże spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazanych przez Zamawiającego powyżej zostanie wykluczony z postępowania. Wykonawca zostanie również wykluczony z postępowania jeżeli będą zachodziły okoliczności, o których mowa w art. 24 ust.1 i 2 ustawy pzp. b) Opis sposobu dokonywania spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa powyżej na podstawie złożonego w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów żądanych przez Zamawiającego wymienionych w pkt. X SIWZ potwierdzających spełnienie tych warunków. 2) Ocena warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Zamawiający na podstawie złożonych w ofercie dokumentów będzie badał czy dokumenty te potwierdzają wymóg spełnienia określonego przez Zamawiającego warunku. W przypadku gdy wymóg spełnienia warunku zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za spełniony. W przypadku gdy wymóg spełnienia warunku nie zostanie potwierdzony w dokumentach złożonych przez Wykonawcę, warunek zostanie uznany za nie spełniony z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp. 3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4) Przy ocenie spełnienia warunków udziału, o których mowa wyżej (w pkt. IX a) 1)-5), przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. c)Oferty składane wspólnie. 1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanowią Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie: postępowania (nazwę) o zamówienie publiczne, którego dotyczy; wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, daty udzielenia pełnomocnictwa. 3.Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców 4.Oferta wspólna, składana przez dwóch lub więcej Wykonawców powinna spełniać następujące wymagania: a.oferowane warunki realizacji zamówienia muszą być złożone na załączonym formularzu ofertowym (form. nr 1) podpisanym przez Pełnomocnika. b.do oferty zostaną dołączone dokumenty wymienione w pkt X a) 8-11 dotyczące każdego Wykonawcy (Wspólnika), podpisane przez jego upełnomocnionych przedstawicieli i Pełnomocnika oraz pozostałe dokumenty wymienione w pkt X a) 1-7, które łącznie będą potwierdzały spełnienie przez wykonawców występujących wspólnie warunków udziału w przetargu, o których mowa w pkt IX 1)-5), podpisane przez Pełnomocnika. c.wadium może być wniesione przez jednego z Wykonawców lub Pełnomocnika jeżeli jest to wskazane w umowie konsorcjum lub pełnomocnictwie. Jeżeli nie ma - dokument poręczenia lub gwarancji wadialnej powinien wymieniać w treści wszystkich wykonawców. Dokument potwierdzający wniesienie wadium (złożony w ofercie) musi być podpisany przez Pełnomocnika. 5.Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania; zwraca się do Zamawiającego z wszelkimi sprawami i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. 6.Wszyscy wspólnicy będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7.Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez jednego ze wspólników lub od wszystkich wspólników łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie. Przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia (w przypadku wybrania oferty wspólnej) Zamawiający będzie żądał przedłożenia umowy wspólników (patrz pkt. XIX SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Zgodnie z Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009 r. (Dz. U. Nr 226 poz. 1817) wykonawcy złożą następujące dokumenty i wypełnione formularze: W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień Publicznych, skonkretyzowanych w pkt. IX niniejszej SIWZ, których opis sposobu oceny spełnienia został dokonany w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia zamawiający żąda w formie oryginału lub poświadczonej kserokopii za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: 1.podpisanego oświadczenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp - form. 0 (w formie oryginału), 2.wykazu robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (min 1 zamówienie) z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (referencje lub protokóły odbiorów lub inne) - zgodnie z form nr 2 3.oświadczenia, potwierdzającego, że wykonawca dysponuje lub będzie dysponował sprzętem opisanym w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, niezbędnym do wykonania zamówienia w tym: koparką ETC, koparką do drenowania bezrowkowego. 4.wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - form 3. W przypadku, kiedy wykonawca w wykazie wskaże osoby, którymi będzie dysponował musi załączyć do wykazu pisemne zobowiązania (umowy lub oświadczenia) innych podmiotów o udostępnieniu tych osób. 5.oświadczenia Wykonawcy, że osoby które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z zapisami w pkt. IX a 3) i przynależą do Izby Inżynierów Budownictwa. 6.informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych, zdolności kredytowej wykonawcy w kwocie co najmniej 0,7 mln zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust.b ustawy Zamawiający wymaga przedłożenia powyższej informacji dotyczącej tych podmiotów. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku. 7.opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy zamawiający żąda w formie oryginału lub poświadczonej kserokopii za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: 8.podpisanego oświadczenia, o braku podstaw do wykluczenia - form. 0a, (w formie oryginału). 9.aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy. 10.oświadczenia potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 11.oświadczenia potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b)Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Stosownie do treści § 4 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 226, poz. 1817), jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. X a) 9 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie Dokumenty, o których mowa w pkt 1), 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. X b) 1) - 2) niniejszej SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę za zgodność.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warszawa.wzmiuw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach