Przetargi.pl
Sfinansowanie deficytu budżetu i spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów

Gmina Pieszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 58250 Pieszyce, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 74 8365487, 8365488 , fax. 748 367 230
  • Data zamieszczenia: 2017-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pieszyce
    ul. Kościuszki 2
    58250 Pieszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 74 8365487, 8365488, fax. 748 367 230
    REGON: 89071784600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pieszyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sfinansowanie deficytu budżetu i spłaty wcześniej zaciągniętych kredytów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego na sfinansowanie deficytu budżetu i spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. CPV: 66113000-5 Usługi udzielania kredytu 2. Kwota kredytu wynosi 2.000.000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych polskich) 3. Okres spłaty kredytu do 31 grudnia 2027 wg harmonogramu spłat: HARMONOGRAM SPŁAT Rok Kwota spłaty [zł] 2018 200.000,00 2019 200.000,00 2020 200.000,00 2021 200.000,00 2022 200.000,00 2023 200.000,00 2024 200.000,00 2025 200.000,00 2026 200.000,00 2027 200.000,00 4. Karencja w spłacie rat kredytu do 30.01.2018r. 5. Do celów wyliczenia oferty przyjąć uruchomienie kredytu 17.11.2017r. 6. Realizacja niniejszego zamówienia nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, gdyż jest brak czynności polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66113000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają: Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 Prawo Bankowe (t. j. Dz. U. 2017 poz. 1876), a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. UWAGA! W przypadku Banku Państwowego wystarczy podanie rocznika, numeru i pozycji właściwego Dziennika Ustaw zawierającego rozporządzenie o utworzeniu banku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty Wykonawcy zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 2. Oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach