Przetargi.pl
Serwisy techniczne obiektów Muzeum Warszawy w siedmiu częściach

Muzeum Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 00-272 Warszawa, Rynek Starego Miasta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48 22 27 74 308, +48 22 27 74 393, 22 2774427 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Warszawy
    Rynek Starego Miasta 28/46
    00-272 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48 22 27 74 308, +48 22 27 74 393, 22 2774427, fax. -
    REGON: 16387044000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumwarszawy.bip.gov.pl/zamowienia-ktorych-wartosc-przekracza-kwote-30-tys-euro/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwisy techniczne obiektów Muzeum Warszawy w siedmiu częściach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są serwisy techniczne obiektów Muzeum Warszawy w sześciu częściach: 1) część pierwsza serwis klimatyzacji i wentylacji; 2) część druga serwis instalacji elektrycznych; 3) część trzecia serwis instalacji C.O., CT, CW oraz wodno-kanalizacyjnych; 4) część czwarta konserwacja posadzek; 5) część piąta serwis sytemu audio-wideo; 6) część szósta serwis systemów niskoprądowych; 7) część siódma konserwacja urządzeń dźwigowych. W ramach realizacji poszczególnych części zamówienia, Zamawiający zastrzega możliwość udzielania odrębnych zleceń napraw serwisowanego sprzętu (odnoszących się do zakresu objętego poszczególnymi częściami zamówienia) w szczególności usuwanie usterek, stwierdzonych w trakcie przeglądów oraz występujących awarii
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla części 6:  Wykonawca posiada koncesję wydaną na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 838) na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia, realizowaną w formie zabezpieczenia technicznego.  Wykonawca posiada zezwolenia na wykonywanie działalności, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt 4 ustawy - Prawo Atomowe (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 576, 935), polegającej na obrocie, instalowaniu oraz obsłudze urządzeń zawierających źródła promieniotwórcze – izotopowe czujki dymu, wydane przez Państwową Agencję Atomistyki;  Wykonawca posiada Certyfikat dla Przedsiębiorców wydany na podstawie art.30 ust. 7 ustawy z dnia 15 maja 2015r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorkowych gazach cieplarnianych ( Dz. U. poz. 881) uprawniający do instalowania oraz konserwacji lub serwisowania systemów ochrony przeciwpożarowych zawierających niektóre fluorkowe gazy cieplarniane wydanym przez Urząd Dozoru Technicznego; Dla pozostałych części Zamawiający nie wymaga posiadania stosownych kompetencji lub uprawnienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik numer 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach