Przetargi.pl
Serwisowanie, wzorcowanie i kalibracja urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu

Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20019 Lublin, ul. Narutowicza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 354 606 , fax. 815 354 313
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Lublinie
    ul. Narutowicza 73
    20019 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 815 354 606, fax. 815 354 313
    REGON: 43068905200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwisowanie, wzorcowanie i kalibracja urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest serwisowanie urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu typu: - Alkometr A 2.0, A 2.0/04 (97 szt.) - Alkomat Simens (4 szt.) - Alkotest Dräger 7410 (155 szt.) - Alkotest Dräger 7110 MK III PL (11 szt.) - Alco Sense Prodigy (42 szt.) - ALP 1 (11 szt.) - Alkotest Dräger 6810 (1 szt.) - urządzenie typu AL 4000 (4 szt.) łącznie z zapewnieniem przez Wykonawcę wszystkich części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych celem przeprowadzenia przeglądów technicznych, kalibracji, wzorcowania (w zakresie pakietów od nr 1 do nr 7) oraz napraw. 2. Szczegółowy zakres usługi (opis przedmiotu zamówienia) określony jest w załącznikach od nr 1.1 do 1.8 do SIWZ oraz we wzorach umów – załącznik nr 5 do SIWZ. 3. Kod numeryczny Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla przedmiotowego zadania: - 50413000 – 3 - usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury kontrolnej; - 50433000 – 9 – usługi kalibracyjne. 4. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek. 5. Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób (osoby wykonujące przeglądy serwisowe) przy czynnościach: • wykonywanie przeglądów serwisowych, kalibracji, wzorcowania (dotyczy pakietów od nr 1 do nr 7) i ewentualnych napraw sprzętu. Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę dotyczy także Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnoście spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego zawarto we wzorach umów. 6. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań (art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy) Zamawiający zamieścił w § 8 ust. 6 wzoru umów. 7. Postanowienia o zasadach wprowadzania odpowiednich zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w okolicznościach o których mowa w art. 142 ust. 5 ustawy zostały ujęte we wzorze umowy - § 8. 8. Zamawiający wymaga akceptacji wzoru umowy w całości. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednie zaplecze techniczne, kwalifikacje i doświadczenie w wykonywaniu napraw, przeglądów serwisowych kalibracji i wzorcowania (wzorcowanie nie dotyczy pakietu nr 8) urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu. 10. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania cen ustalonych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Ewentualna zmiana może nastąpić tylko na warunkach określonych w umowie; 11. Wykonawca wykona co 6 miesięcy przeglądy serwisowe, w tym kalibrację i kontrolę stanu technicznego oraz wzorcowania dla urządzeń wyszczególnionych w pakietach od nr 1 do nr 7; 12. Wykonawca wykona co 12 miesięcy lub co 1000 pomiarów przeglądy serwisowe/kalibrację dla urządzeń w pakiecie nr 8. 13. W przypadku konieczności naprawy urządzenia Wykonawca zobowiązuje się do wymiany uszkodzonych części zamiennych na fabrycznie nowe. Nie obliguje to Wykonawcy do zamawiania części jedynie u producenta urządzenia bądź u wyłącznych dystrybutorów. Zamawiający nie wskazuje producenta posiadanych urządzeń jako jedyny podmiot, u którego Wykonawca zamówienia winien zaopatrywać się w części zamienne do serwisowanych urządzeń, określa jedynie warunek, iż mają być one fabrycznie nowe. 14. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwo wzorcowania urządzenia wystawione przez akredytowane laboratorium (z terminem 6 miesięcy od daty wystawienia wraz z podaniem daty kolejnego wzorcowania) wydane zgodnie z ustawą z dnia 11.05.2001 r. Prawo o miarach (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 884 z późniejszymi zmianami) i przepisami wykonawczymi dla urządzeń wyszczególnionych w pakietach od nr 1 do nr 7. Dla urządzeń z pakietu nr 8 Wykonawca wystawi raport serwisowy wraz ze spisem wykonanych czynności oraz datą kolejnego przeglądu/kalibracji. 15. Odbiór i dostawa urządzeń wskazanych przez Zamawiającego do naprawy, przeglądu serwisowego, kalibracji i wzorcowania na własny koszt i ryzyko bezpośrednio od użytkowników urządzeń wyszczególnionych w załączniku nr 2 do umowy. Koszty przesyłek (w tym koszty ubezpieczenia na czas transportu) w obie strony obciążać będą Wykonawcę. 16. Usługa wzorcowania powinna być wykonywana minimum w dwóch punktach pomiarowych – 0,1 i 0,25 mg/l po 10 testów w każdym stężeniu dla urządzeń wyszczególnionych w pakietach od nr 1 do nr 7. 17. Termin płatności faktury VAT – 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, forma płatności – przelew.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50413000-3

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach