Przetargi.pl
Serwisowanie urządzeń wielofunkcyjnych Xerox (umowa serwisowo-materiałowa)

Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 40-844 Katowice, ul. Kossutha 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7351547, 7351637 , fax. 032 7351636
  • Data zamieszczenia: 2011-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
    ul. Kossutha 13 13
    40-844 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 7351547, 7351637, fax. 032 7351636
    REGON: 01544738200030
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwisowanie urządzeń wielofunkcyjnych Xerox (umowa serwisowo-materiałowa)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na serwisowaniu urządzeń wielofunkcyjnych Xerox (umowa serwisowo-materiałowa) posiadanych przez Zamawiającego, tj. Xerox WC 5675 (1 szt.), Xerox WC 5655 (1 szt.), Xerox WC 5755 (3 szt.) oraz Xerox WC 5230 (1 szt.), na warunkach i zgodnie z zasadami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Serwisowanie urządzeń wielofunkcyjnych Xerox ma na celu utrzymanie ich w stałej sprawności operacyjnej, tj. w stanie przydatnym do używania zgodnie z przeznaczeniem urządzeń i przy zachowaniu ich parametrów technicznych, a w przypadku urządzeń Xerox WC 5655, WC 5755 oraz WC 5230 także na zasadzie stałej i prawidłowej współpracy z systemem kontroli wydruków zainstalowanym na ww. urządzeniach. Urządzenia Xerox WC 5655, WC 5755 oraz WC 5230 wyposażone są dodatkowo w terminale umożliwiające współpracę z systemem kontroli wydruków - aktualnie jest to system oparty o oprogramowanie o nazwie Q-Vision (każde z tych urządzeń wyposażone jest w FDI oraz czytnik kart zbliżeniowych). Serwisowanie urządzeń wielofunkcyjnych Xerox obejmuje swoim zakresem takie czynności, jak: a) przeglądy techniczne wraz z konserwacją urządzeń nie rzadziej niż co trzy miesiące; b) naprawy oraz dostarczanie i wymianę części zamiennych, c) dostarczanie i wymianę materiałów eksploatacyjnych (zgodnie z ich parametrami wytrzymałościowymi) zużywających się w czasie pracy, w szczególności takich, jak: moduł kserograficzny, moduł utrwalania i filtr ozonu, toner, zespół rolek pobierających podajnika dokumentów, rolki pobierające zasobników papieru 1, 2, 3, 4, 5, moduł wywoływacza itp. Podstawą rozliczania Stron przyszłej umowy będzie faktyczna ilość kopii dowolnego formatu wykonanych w danym miesiącu przez Zamawiającego na serwisowanych urządzeniach, z uwzględnieniem ceny netto za 100 kopii podanej dla danego urządzenia w ofercie Wykonawcy. Ilość kopii dowolnego formatu, które zostaną wykonane przez Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia, określa się jako: 1) Xerox WC 5675 (1 szt.) - nie więcej niż 250.000 kopii, przy czym Zamawiający gwarantuje wykonanie w tym okresie co najmniej 200.000 kopii. 2) Xerox WC 5655 (1 szt.) i WC 5755 (3 szt.) - łącznie nie więcej niż 750.000 kopii, przy czym Zamawiający gwarantuje wykonanie w tym okresie łącznie co najmniej 650.000 kopii. 3) Xerox WC 5230 (1 szt.) - nie więcej niż 60.000 kopii, przy czym Zamawiający gwarantuje wykonanie w tym okresie co najmniej 40.000 kopii. Kopie dwustronne będą liczone jako dwie kopie. Przedmiot zamówienia winny wykonywać osoby przeszkolone w serwisowaniu urządzeń wielofunkcyjnych Xerox z serii WC 52xx, 56xx oraz 57xx, przez producenta tych urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do SIWZ. Gwarancja: Wykonawca winien udzielić 12-miesięcznej gwarancji na dostarczone i wymienione przez Wykonawcę części zamienne oraz materiały eksploatacyjne do serwisowanych urządzeń licząc od dnia dokonania ich wymiany, z zachowaniem warunków gwarancji określonych we wzorze umowy. Części zamienne oraz materiały eksploatacyjne winny być nowe (nieużywane i w pełni sprawne). Termin wykonania zamówienia: w okresie do dnia 31.12.2012; rozpoczęcie przez Wykonawcę świadczenia usługi winno nastąpić w dniu wskazanym przez Zamawiającego, nie później jednak niż 30.12.2011, a w przypadku urządzeń Xerox WC 5755 (3 szt.) nie później niż 14.01.2012.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach