Przetargi.pl
„Serwisowanie pogwarancyjne sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gmin objętych Projektem „Oczyszczanie ścieków na Żywiecczyźnie – FAZA II””

Związek Międzygminny ds. Ekologii ogłasza przetarg

  • Adres: 34300 Żywiec, ul. ks. pr. Stanisława Słonki
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 8612898, 8602025 , fax. 338 612 053
  • Data zamieszczenia: 2017-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Międzygminny ds. Ekologii
    ul. ks. pr. Stanisława Słonki 22
    34300 Żywiec, woj. śląskie
    tel. 33 8612898, 8602025, fax. 338 612 053
    REGON: 7055875600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Serwisowanie pogwarancyjne sieci kanalizacyjnej i wodociągowej na terenie gmin objętych Projektem „Oczyszczanie ścieków na Żywiecczyźnie – FAZA II””
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania sieci i przyłączy kanalizacyjnych, sieci i przyłączy wodociągowych oraz obiektów sieciowych na terenie gmin objętych Projektem „Oczyszczanie ścieków na Żywiecczyźnie – FAZA II” w terminie od podpisania umowy do 30 listopada 2017 r. Istotne szczegóły dotyczące zamówienia: 1. Zakres zamówienia obejmuje ok. 1000 km sieci kanalizacyjnej i ok. 90 km sieci wodociągowej. Infrastruktura położona jest na terenie gmin: Jeleśnia, Koszarawa, Lipowa, Łodygowice, Milówka, Radziechowy – Wieprz, Rajcza, Ujsoły, Węgierska Górka i Żywiec. Sieć kanalizacji sanitarnej, grawitacyjna o przekrojach od Ø 150 do Ø 600mm wykonana z rur PVC i rur kamionkowych, zaś rurociągi tłoczne posiadają przekroje od Ø 63 do Ø 315mm i wykonane zostały z rur HDPE i PE. Ponadto występuje kanalizacja wykonana z rur betonowych i PE. Przepompownie ścieków i tłocznie – ok. 200 szt. 2. W trakcie realizacji zamówienia wykonawca zobowiązuje się do: 1) Pozostawania w gotowości do przystąpienia do serwisu w wymiarze 24 h/dobę, codziennie do dnia 30.11.2017 r.; 2) Przyjmowania zgłoszeń oraz wykonania serwisu (czas przystąpienia do usunięcia awarii: maksymalnie do 2 godzin od przyjęcia zgłoszenia, czas usunięcia awarii: do 12 godzin od przystąpienia do usunięcia awarii); 3) Wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami; 4) Pozyskania i dostawy materiałów w zakresie i terminach gwarantujących usunięcie awarii (materiały budowlane muszą spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy Prawo budowlane); 5) Ochrony mienia i przestrzegania przepisów BHP (wraz z zapewnieniem nadzoru), p.poż i sanitarnych, 6) Zapewnienia nadzoru robót poprzez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną