Przetargi.pl
SERWISOWANIE I NAPRAWY SPRZĘTU PPOŻ ORAZ OBSŁUGI LOTNISKA

32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku ogłasza przetarg

  • Adres: 98-113 Buczek, Gucin
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 261 554 591 , fax. 261 554 709
  • Data zamieszczenia: 2018-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Baza Lotnictwa Taktycznego w Łasku
    Gucin 58 A
    98-113 Buczek, woj. łódzkie
    tel. 261 554 591, fax. 261 554 709
    REGON: 73009757200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://32blot.wp.mil.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Skarb Państwa - Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SERWISOWANIE I NAPRAWY SPRZĘTU PPOŻ ORAZ OBSŁUGI LOTNISKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie napraw, konserwacji i przeglądów technicznych zabudowy specjalnej samochodów strażackich oraz sprzętu lotniskowego Zamawiającego. 3.2. Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych z podziałem na części zgodnie z pkt 18. SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub wszystkie części. 3.3. Zakres przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy – załączniki Nr 5 do SIWZ. Przedstawiony wykaz pojazdów mechanicznych jest przykładowym w celu wyłonienia Wykonawcy. Zamawiany asortyment usług może odbiegać od wyszczególnionego w formularzu cenowym. Zamawiający będzie zamawiał usługi obsług technicznych i napraw niezbędny w celu utrzymania bieżącego stanu technicznego pojazdów. 3.4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości ze strony zamawiającego, dotyczących ilości roboczogodzin (rg) na dany rodzaj usługi zapisany na fakturze, wykonawca będzie musiał przedstawić szczegółowe wyliczenia danej operacji według obowiązującego zakładowego cennika usług. 3.5. Wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowane na podstawie każdorazowych zleceń kierowanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego, na podstawie przedstawionej w ofercie stawki roboczogodziny, z uwzględnieniem wartości części zamiennych i innych akcesoriów pomniejszonych o upust/rabat podany w ofercie. 3.6. Wykonawca zobowiązuje się przyjmować do naprawy lub obsługi technicznej zabudowy specjalnej i sprzętu silnikowego (załącznik nr 8 do SIWZ) zamawiającego, każdorazowo poza kolejnością, w terminie nie przekraczającym 4-8 godzin (dla części 1), 6-12 godzin (dla części 2) licząc od daty zgłoszenia przez zamawiającego. Zakres przedmiotu zamówienia dla części 1 i 2 obejmuje: 3.6.1. wykonanie napraw bieżących (instalacji oraz armatury specjalnej znajdującej się na zabudowach sprzętu lotniskowego); 3.6.2. wykonywanie niezbędnej obsługi technicznej, wynikającej z eksploatacji sprzętu; 3.6.3. wykonywanie wszystkich zgłaszanych bieżących napraw; 3.6.4. wykonywanie napraw wynikłych z awarii; 3.6.5. wykonywanie napraw związanych z elektroniczną diagnostyką i sterowaniem; 3.6.6. demontaż zużytych części zamiennych, akcesoriów i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacją; 3.6.7. montaż nowych części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych; 3.6.8. wykonanie prac blacharskich; pod pojęciem prac blacharskich zamawiający rozumie wykonywanie prac naprawczo – wymiennych elementów poszycia nadwozia poprzez wycinanie i wstawianie ubytków poszycia nadwozia (całych lub jego fragmentów, ewentualnie elementów konstrukcyjnych zabudowy typu wsporniki, podpory, itp.) oraz spajanie wykonanych „wstawek” z konstrukcją zabudowy różnymi technikami łączenia metali; 3.6.9. wykonanie prac lakierniczych; pod pojęciem prac lakierniczych zamawiający rozumie nakładanie warstw powłoki lakierniczej (farbami podkładowymi i wierzchnimi) na karoserii nadwozia jak również pokrywanie specjalnymi środkami konserwującymi profili zamkniętych – wartość prac lakierniczych podawana jako cena 1 rg; 3.6.10. wykonanie napraw instalacji elektrycznych; 3.6.11. wykonanie napraw oraz programowania elektronicznych systemów sterowania; 3.6.12. wykonanie prac naprawczo – wymiennych z wykorzystaniem części zamiennych, akcesoriów i materiałów eksploatacyjnych; 3.6.13. pomiar ciśnienia i wydajności pomp i silników hydraulicznych odbywać się będzie w siedzibie zamawiającego na pojeździe technicznym wykonawcy; 3.6.14. wykonywanie usług objętych przedmiotem zamówienia będzie realizowane na podstawie każdorazowych zleceń kierowanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego, na podstawie przedstawionej w ofercie stawki roboczogodziny z uwzględnieniem wartości części zamiennych i innych akcesoriów; 3.6.15. Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo na oryginale faktury wymienić części które zostały wykorzystane w trakcie danej naprawy bieżącej lub awarii. 3.6.16. Szczegółowy zakres czynności serwisowych i konserwacyjnych określa załącznik Nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50110000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 3 600,00 PLN dla całości zamówienia lub: dla części 1 – 2 100,00 PLN; dla części 2 – 1 500,00 PLN. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie wadium w różnej formie prawnej, wedle zasad podanych w ustawie Pzp (art. 45 ust. 6). 3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu powyższą kwotę należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Jednostki Wojskowej 1158 nr 38 1010 1371 0024 1113 9120 1000 z adnotacją: Wadium nr sprawy 17/PN/2019. Nr NIP …… (podać nr NIP Wykonawcy). 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do 10.12.2018 r. do godz. 11.00. 5. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium, zostanie odrzucona. 6. Jeżeli wadium zostanie wpłacone z konta nie będącego własnością wykonawcy w ofercie należy wskazać konto do zwrotu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określić zakres umocowania. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach