Przetargi.pl
Serwisowanie i naprawa pojazdów samochodowych Urzędu Morskiego w Słupsku

Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza 18
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8428406 , fax. 059 8428406, 8412443
  • Data zamieszczenia: 2014-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
    Al. Sienkiewicza 18 18
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 059 8428406, fax. 059 8428406, 8412443
    REGON: 00014502300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umsl.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwisowanie i naprawa pojazdów samochodowych Urzędu Morskiego w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisowania i naprawy pojazdów samochodowych Urzędu Morskiego w Słupsku. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na 4 zadania: Zadanie nr 1:Serwisowanie i naprawa pojazdów samochodowych następujących marek, w łącznej szacunkowej ilości 262 roboczogodziny: -Kia Carnival, rok produkcji 2005 - 1 pojazd, -Kia Carnival, rok produkcji 2007 - 1 pojazd, -Iveco Daily, rok produkcji 2009 - 1 pojazd, -Nissan Almera, rok produkcji 2004 - 1 pojazd, -Nissan Pickup, rok produkcji 2005 - 1 pojazd, -Ford Tranzit, rok produkcji 1997 - 1 pojazd; Zadanie nr 2:-Serwisowanie i naprawa pojazdów samochodowych następujących marek, w łącznej szacunkowej ilości 262 roboczogodziny: -Fiat Ducato, rok produkcji 2011 - 1 pojazd, -Fiat Punto, rok produkcji 2012 - 4 pojazdy, -Isuzu, rok produkcji 2012 - 4 pojazdy, -Ssangyong Aktion Sport rok produkcji 2007 - 3 pojazdy; Zadanie nr 3:-Serwisowanie i naprawa pojazdów samochodowych następujących marek, w łącznej szacunkowej ilości 212 roboczogodzin: -Skoda Superb, rok produkcji 2008 - 1 pojazd, -VW Cady, rok produkcji 2007 - 1 pojazd, -VW Transporter 7HK, rok produkcji 2007 - 1 pojazd, -VW Transporter, rok produkcji 2002 - 1 pojazd; Zadanie nr 4:-Serwisowanie i naprawa pojazdów następujących marek, w łącznej szacunkowej ilości 256 roboczogodzin: -Honda TRX, rok produkcji 2001 - 1 pojazd, -Yamaha Grizzli, rok produkcji 2007 - 3 pojazdy, -Yamaha Rino R, rok produkcji 2008 - 1 pojazd, -Yamaha Rino E, rok produkcji 2008 - 1 pojazd, -Yamaha Rino RS, rok produkcji 2008 - 1 pojazd, -Yamaha YFM, rok produkcji 2008 - 1 pojazd, -Dresel MTC, rok produkcji 2011 - 2 pojazdy, -Dresel Y55F, rok produkcji 2012 - 1 pojazd, -Dresel Y55F, rok produkcji 2011 - 1 pojazd, -Dresel MTC, rok produkcji 2012 - 1 pojazd. Szczegółowe dane pojazdów, wyszczególnionych w każdym zadaniu, zostały opisane w załączniku nr 7 do SIWZ. -Zakres usług serwisowania i napraw obejmuje: -okresowy przegląd pogwarancyjny pojazdów, wynikający z tabel przebiegu pojazdów danej marki - wszystkie układy przedstawionego pojazdu; -sprawdzenie stanu technicznego pojazdów; -naprawy pojazdów wynikające z przeglądów okresowych, awarii lub szkód powypadkowych. Podana w pkt. 2.2. SIWZ szacunkowa ilość roboczogodzin w każdym zadaniu ma charakter orientacyjny, określony na podstawie aktualnej wiedzy Zamawiającego w zakresie potrzeb serwisowania i naprawy pojazdów w okresie 24 miesięcy. Rozliczenie za wykonane usługi nastąpi na podstawie katalogowej ilości roboczogodzin przewidywanej na daną usługę serwisowania lub naprawy danej marki pojazdu. Zakład naprawczy, w którem będą świadczone usługi winien znajdować się na terenie miasta Słupsk lub w obrębie 15 km od siedziby Zamawiającego. Dostawę pojazdu do zakładu naprawczego i jego odbiór po wykonaniu usługi, w przypadku zakładu naprawczego zlokalizowanego na terenie miasta Słupska, zapewnia Zamawiający w swój koszt. W przypadku zakładu naprawczego zlokalizowanego poza granicami miasta Słupsk, dostawę i odbiór pojazdu zapewnia na swój koszt Wykonawca. Zamawiający wymaga, aby zakład naprawczy, w którym świadczone będą usługi, posiadał autoryzację na naprawy mechaniczne i elektryczne dla co najmniej jednej marki pojazdu, ujętej w danym zadaniu. Celem Zamawiającego jest zapewnienie pełnej sprawności użytkowanych pojazdów poprzez uzyskanie ich obsługi technicznej i napraw bieżących na właściwym, wysokim poziomie. Standard usług Zamawiający określa poprzez obiektywny czynnik, jakim jest autoryzacja producenta pojazdu dla zakładu świadczącego naprawy i obsługę. Przy czym, by nie zawężać zasad konkurencji, Zamawiający postawił wymóg posiadania autoryzacji producenta minimum jednej marki pojazdu objętej danym zadaniem. W opinii Zamawiającego, wymaganie dotyczące standardu świadczenia usługi jest uzasadnione i adekwatne do jego potrzeb, które wymagają bezawaryjności pojazdów. Materiały eksploatacyjne i części zamienne użyte w trakcie przeglądów i napraw muszą być fabrycznie nowe i zgodne z zaleceniami producenta danej marki. Każdorazowo zakres naprawy, szacunkowy czas jej trwania w oparciu o czasochłonność wykonania usługi przewidzianą przez producenta danej marki pojazdu, oraz szacunkowy koszt wykonania usługi (z uwzględnieniem ceny jednostkowej wynikającej ze złożonej oferty) będzie uzgodniony z przedstawicielem Zamawiającego.Wynagrodzenie Wykonawcy za cały okres realizacji umowy nie może przekroczyć kwoty: 250 000,00 netto zadanie nr 1:50 000,00 zł netto zadanie nr 2:90 000,00 zł netto zadanie nr 3:40 000,00 zł netto zadanie nr 4:70 000,00 zł netto
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501120003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: zadanie nr 1:1 500,00 zł (jeden tysiąc pięćset zł) zadanie nr 2:2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset zł) zadanie nr 3:1 200,00 zł (jeden tysiąc pięćset zł) zadanie nr 4:2 000,00 zł (dwa tysiące zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: cena 1 Rbh stosowanej w rozliczeniu usługi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umsl.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach