Przetargi.pl
Serwis zastępczy 2349 instalacji solarnych dla budynków mieszkalnych na terenie Powiatu Suskiego i dla budynku Szpitala Rejonowego w Suchej Beskidzkiej w roku 2017 wraz z dostawą niezbędnych części do serwisowania

Powiat Suski ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 875 79 00 , fax. 33 874 15 52
  • Data zamieszczenia: 2017-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Suski
    ul. Kościelna 5 b
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 33 875 79 00, fax. 33 874 15 52
    REGON: 072181675
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis zastępczy 2349 instalacji solarnych dla budynków mieszkalnych na terenie Powiatu Suskiego i dla budynku Szpitala Rejonowego w Suchej Beskidzkiej w roku 2017 wraz z dostawą niezbędnych części do serwisowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie serwisu zastępczego 2349 instalacji solarnych dla budynków mieszkalnych na terenie Powiatu Suskiego i dla budynku Szpitala Rejonowego w Suchej Beskidzkiej w roku 2017 wraz z dostawą niezbędnych części do serwisowania solarnych wraz z dostawą niezbędnych części do serwisowania. Przedmiot zamówienia jest podzielony na następujące części: Część nr 1 – wykonanie serwisu 2349 instalacji solarnych, zlokalizowanych na budynkach mieszkalnych na terenie Powiatu Suskiego wraz z dostawą niezbędnych części do serwisowania, Część nr 2 – wykonanie serwisu instalacji solarnej zlokalizowanej na budynku Szpitala Powiatowego w Suchej Beskidzkiej wraz z dostawą niezbędnych części do serwisowania. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną liczbę części przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie ogranicza liczby części na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu wykonawcy. 3. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w: 1) dla części nr 1 – w załączniku 4a do SIWZ; 2) dla części nr 2 – w załączniku 4b do SIWZ. 4. Przedmiotowe zamówienie powinno być zrealizowane zgodnie z wzorem umowy, który jest ustalony: 1) dla części nr 1 – w załączniku 5a do SIWZ; 2) dla części nr 2 – w załączniku 5b do SIWZ. 5. Wykonawca nie może uchylać się od wykonania czynności lub różnego rodzaju detali nieprzedstawionych wprost w Opisie przedmiotu zamówienia dla właściwej części przedmiotu zamówienia, jeśli konieczność ich wykonania wynika z zasad rzetelnej wiedzy technicznej tj. są one niezbędne z punktu widzenia poprawności wykonania serwisu i celu jakiemu mają służyć. Wykonawca nie jest uprawniony do żądania dodatkowego wynagrodzenia za te czynności i/lub roboty. pozostałe informacje w siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50720000-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 1) dla części nr 1 – 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2) dla części nr 2 – wadium nie jest wymagane 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: nr 31 2030 0045 1110 0000 0155 1450 Bank BGŻ BNP Paribas S.A. z adnotacją „wadium – numer sprawy WZ.272.1.2017”. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) kwotę gwarancji, 3) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …… – do dnia ………”, 4) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach