Przetargi.pl
Serwis, walidacja i rekwalifikacja operacyjna pomieszczeń strefy kontrolowanej Banku Tkanek. Dostawa filtrów HEPA oraz zakup filtrów G4,F7 i F9

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 40-074 Katowice, ul. Raciborska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 087 300 , fax. 322 516 144
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa
    ul. Raciborska 15
    40-074 Katowice, woj. śląskie
    tel. 322 087 300, fax. 322 516 144
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis, walidacja i rekwalifikacja operacyjna pomieszczeń strefy kontrolowanej Banku Tkanek. Dostawa filtrów HEPA oraz zakup filtrów G4,F7 i F9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Serwis, walidacja i rekwalifikacja pomieszczeń strefy kontrolowanej Banku Tkanek. Dostawa filtrów HEPA oraz zakup filtrów G4,F7 i F9 tj. PAKIET NR 1 Dostawa filtrów klasy G4, F7 i F9 wraz z utylizacją zdemontowanych PAKIET NR 2 Dostawa filtrów HEPA H13 Typ FA-13/50 wraz z utylizacją zdemontowanych oraz serwis, walidacja i kwalifikacja pomieszczeń strefy kontrolowanej Banku Tkanek, zgodna z zasadami GMP. PAKIET NR 3 Obsługa i serwis 24 godz., 7 dni w tygodni centrali wentylacyjno– klimatyzacyjnej typu KMW ZR40 wraz z dostawą i wymianą części zamiennych oraz wymianą filtrów klasy G4,F7 i F9. Obsługa i serwis BMS i RMS.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków oraz braku wykluczenia Wykonawca przedłoży n/w dokumenty: 1.Wypełniony formularz oferty 2.Podpisany opis przedmiotu zamówienia wraz z kalkulacja cenową - Załącznik nr 1 3.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik nr 2 4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału - Załącznik nr 3 5 Aktualne oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec wykonawcy tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne – Załącznik nr 4 6 Aktualne oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłatach lokalnych – Załącznik nr 4 7. Aktualne oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sadu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji –dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności lokalnych - Załącznik nr 4 8.Wzór oświadczenia o przynależności lub nie do grupy kapitałowej - Załącznik nr 5 9.Wykaz zrealizowanych zamówień wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte zrealizowanie zamówień /dostaw - Załącznik nr 6 10.Wzór umowy - Załącznik nr 7 11.Wzór oświadczenia potwierdzającego zawarcie umowy o pracę - Załącznik nr 8 12. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp 13. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż: 500 000,00 zł (dotyczy pakietu 2 i 3) 14. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi, odpowiadają wymaganiom określonym rzez Zamawiającego, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) certyfikat PCA lub inny wystawiony przez jednostkę notyfikującą uprawniający Wykonawcę do wykonywania pomiarów walidacyjnych pomieszczeń czystości klasy D, C, B i A ( dotyczy pakietu 2).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach