Przetargi.pl
Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5233420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2011-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2 2
    10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5233420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uwm.edu.pl/zamowienia
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w obiektach Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa systemów wentylacyjno-klimatyzacyjnych w poszczególnych budynkach - zapewniająca sprawne ich funkcjonowanie, polegająca na: 1) dokonywaniu przeglądów urządzeń i ocenie ich stanu technicznego; 2) wykonywaniu czynności konserwacyjnych (czyszczenie, odkurzanie, mycie, dezynfekcja, udrażnianie); 3) kontrolowaniu i regulacji parametrów pracy urządzeń (w tym min. temperatury i ciśnienia); 4) testowaniu układów automatyki; 5) każdorazowym sporządzaniu protokołów z wykonanych czynności; 6) udzielaniu porad i doraźnych instrukcji w zakresie prawidłowej eksploatacji tych urządzeń dla Użytkownika lub Administratora; 7) przyjmowanie zgłoszeń usterek od Użytkownika i przyjazd ekipy serwisowej w ciągu 1 godziny. 2. Prace serwisowe w poszczególnych obiektach należy przeprowadzać zgodnie z harmonogramem uzgodnionym z inspektorem nadzoru Zamawiającego i Administratorem, co 6 miesięcy . 3. Ustala się następujący zakres prac serwisowych: 1) oględziny ogólne i ocena stanu technicznego poszczególnych urządzeń wentylacyjnych; 2) ocena stanu technicznego zespołu wentylatorowego /kontrola stanu zużycia łożysk, smarowanie, regulacja napędu ,czyszczenie wentylatorów/; 3) ocena stanu wymienników ciepła, czyszczenie i prostowanie lamel ,czyszczenie całego wymiennika rotacyjnego; 4) sprawdzanie funkcjonowania przepustnic, oraz ich ewentualna regulacja; 5) sprawdzanie drożności instalacji odprowadzenia skroplin, zalanie syfonu, czyszczenie z osadu; 6) sprawdzenie stopnia zabrudzenia filtrów, ich czyszczenie lub wymiana, oraz oczyszczenie komory filtracyjnej; 7) pomiar prądów pobieranych przez odbiorniki energii elektrycznej; 8) kontrola pracy i przetestowanie układu automatyki kontrolno-pomiarowej, sprawdzenie poprawności działania zainstalowanych zabezpieczeń ,oraz układów wody lodowej i ciepła technologicznego urządzeń, instalacji freonowych, instalacji elektrycznych zasilania i sterowania z usuwaniem usterek i awarii; 9) kontrola i regulacja parametrów pracy i przepływu powietrza przez urządzenie; 10) bieżące prace konserwacyjne (odkurzanie, mycie, dezynfekcja przestrzeni central wentylacyjnych ); 11) sporządzanie na bieżąco protokołów serwisowych z przeprowadzonej konserwacji dla każdej centrali wentylacyjnej raz w miesiącu, potwierdzonych przez Użytkownika lub Administratora obiektu; 12) przestrzeganie wszystkich innych zaleceń serwisowych zgodnie z instrukcją urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych producenta central wentylacyjnych, klimatyzatorów, wentylatorów, agregatów wody lodowej itp. 4. Prace serwisowe należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami BHP i Ppoż. oraz dokumentacją techniczno-ruchową producentów urządzeń wraz z serwisem towarzyszących urządzeniom instalacji ciepła technologicznego, wody lodowej, instalacji freonowej, instalacji elektrycznej zasilania i sterowania. 5. Każdorazowy przyjazd ekipy serwisowej należy potwierdzić w sekretariacie Biura Technicznego pod numer telefonu 89/ 523-43-70, na co najmniej 2 (dwa) dni przed ustalonym terminem przeglądu. 6. W przypadku zgłoszenia przez zamawiającego konieczności usunięcia awarii wymagającej natychmiastowej naprawy, wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia się pod wskazany adres w ciągu 1(jednej) godziny od otrzymania powiadomienia. 7. W przypadku konieczności usunięcia usterki lub dokonania naprawy - po zgłoszeniu tego faktu w protokole serwisowym - wykonawca uzgodni z zamawiającym zakres, termin i koszty w trybie odrębnej umowy. 8. Wykonawca po wykonaniu każdej czynności serwisowej będzie sporządzał protokół, pod którym powinien uzyskać podpis administratora danego obiektu lub inspektora nadzoru, potwierdzający należyte jej wykonanie. 9. Wykonawca na własny koszt dostarczy niezbędne części i materiały do przeprowadzenia prac konserwacyjnych oraz udzieli na nie gwarancji na okres wyznaczony przez producenta. 10. Zamawiający zapewni dostęp do urządzeń objętych usługą w obiektach wymienionych w niniejszym załączniku oraz do źródeł wody i energii elektrycznej. 11. Podstawą do kwartalnego rozliczenia i wystawienia faktury będzie wartość kwartalna brutto podana przez wykonawcę w zamieszczonej poniżej tabeli, po należytym wykonaniu prac serwisowych i sporządzeniu protokołu serwisowego, potwierdzonego przez administratora danego obiektu lub inspektora nadzoru. 12. Pominięcie w przeglądzie i protokole, któregokolwiek z wymienionych w tabeli urządzeń lub niesumienne wykonanie usługi w zakresie konkretnego urządzenia, może spowodować obniżenie miesięcznego wynagrodzenia o kwotę wynikającą z tabeli. 13. Opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w formularzu cenowym - załączniku nr 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 590730001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną