Przetargi.pl
Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w budynkach Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie.

Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-719 Olsztyn, ul. Oczapowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 233 420 , fax. (089) 5233278
  • Data zamieszczenia: 2020-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
    ul. Oczapowskiego 2
    10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 233 420, fax. (089) 5233278
    REGON: 51088420500010
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/umw.edu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych w budynkach Uniwersytetu Warmińsko – Mazurskiego w Olsztynie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa i prace naprawcze istniejących systemów wentylacyjno – klimatyzacyjnych w budynkach UWM Olsztyn, według spisu adresowego urządzeń pkt.18 w poszczególnych budynkach , polegająca na: a) dokonywaniu przeglądów urządzeń i ocenie ich stanu technicznego wg instrukcji DTR, zaleceń producentów oraz wskazań Zamawiającego z interwencjami serwisowymi;  oględziny ogólne i ocena stanu technicznego poszczególnych urządzeń wentylacyjnych z podglądem ich pracy ,również na istniejących BMS-ach z utrzymaniem ich stałej sprawności technicznej b) wykonywaniu czynności konserwacyjnych i naprawczych, polegających na czyszczeniu, odkurzaniu, myciu, dezynfekcji, udrażnianiu wg zaleceń producenta oraz wskazań Zamawiającego;  ocenę stanu technicznego zespołu wentylatorowego polegającej na kontroli stanu zużycia łożysk, smarowaniu, regulacji napędu, czyszczeniu wentylatorów;  ocenę stanu wymienników ciepła, czyszczenie i prostowanie lamel, czyszczenie całego wymiennika rotacyjnego;  bieżące prace konserwacyjne, tj. odkurzanie, mycie, dezynfekcja przestrzeni central wentylacyjnych;  bieżące sporządzanie protokołów serwisowych z przeprowadzonej konserwacji dla każdej centrali wentylacyjnej ,klimatyzatora ,agregatu itp. co 6 miesięcy, potwierdzonych przez Użytkownika lub Administratora obiektu ,oraz w ślad za nimi dokonywanie ewentualnych napraw tych urządzeń, pod warunkiem uzgodnienia kosztów napraw z Zamawiającym; c) kontrolowaniu i regulacji parametrów pracy urządzeń, w tym kontrolowaniu i regulowaniu min. temperatury i ciśnienia;  sprawdzanie funkcjonowania przepustnic, oraz ich ewentualna regulacja;  sprawdzanie drożności instalacji odprowadzenia skroplin, zalanie syfonu, czyszczenie z osadu;  sprawdzenie stopnia zabrudzenia filtrów, ich czyszczenie lub wymiana, oraz oczyszczenie komory filtracyjnej;  kontrolę i regulacja parametrów pracy i przepływu powietrza przez urządzenie; d) testowaniu układów automatyki;  kontrolę pracy i przetestowanie układu automatyki kontrolno - pomiarowej, sprawdzenie poprawności działania zainstalowanych zabezpieczeń oraz układów wody lodowej i ciepła technologicznego urządzeń, instalacji freonowych, instalacji elektrycznych zasilania i sterowania z usuwaniem usterek i awarii; e) każdorazowym sporządzaniu protokołów z wykonanych czynności; f) przestrzeganie wszystkich innych zaleceń serwisowych zgodnie z instrukcją urządzeń wentylacyjno-klimatyzacyjnych producenta central wentylacyjnych, klimatyzatorów, wentylatorów, agregatów wody lodowej itp., w tym zaleceń gwarancyjnych i pogwarancyjnych dla urządzeń. g) udzielaniu porad i doraźnych instrukcji w zakresie prawidłowej eksploatacji tych urządzeń dla Użytkownika lub Administratora; h) przyjmowaniu zgłoszeń usterek od Użytkownika. W razie przyjęcia usterki, gdzie niezbędny będzie przyjazd ekipy serwisowej, nastąpi to w ciągu 1 godziny od momentu przyjęcia zgłoszenia, oraz podjęcie działań związanych z naprawą systemów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. i) Przyjazdy interwencyjne i usuwanie usterek pracy urządzeń systemów wentylacyjno-klimatyzacyjnych nie powinno wpływać na prowadzenie zajęć dydaktycznych lub laboratoryjnych w Uniwersytecie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj. w zakresie warunku wskazanego w art.22 ust. 1b pkt. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności tj. posiada Certyfikat dla przedsiębiorców wydany na podstawie art. 30 ust. 7 ustawy z dnia 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1.1. wypełniony i podpisany Formularz oferty sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ, 1.2. wypełnione i podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ, 1.3. wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, 1.4. w przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione: a) w postaci oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem – wersja papierowa złożenia oferty, b) w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób upoważnionej do reprezentacji, wskazanej we właściwym rejestrze lub poświadczone przez notariusza – wersja elektroniczna złożenia oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach