Przetargi.pl
Serwis urządzeń transportu bliskiego (dźwigów osobowych i towarowych) w obiektach ZUS w Oddziale w Białymstoku, Olsztynie, Płocku oraz podległych terenowych jednostkach organizacyjnych

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Jachowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48242625271 , fax. +48242625660
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
    Jachowicza 1
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. +48242625271, fax. +48242625660
    REGON: 1775600388
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis urządzeń transportu bliskiego (dźwigów osobowych i towarowych) w obiektach ZUS w Oddziale w Białymstoku, Olsztynie, Płocku oraz podległych terenowych jednostkach organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZ.1-3 1.Przedmiot zamówienia obejmuje stałą konserwację i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej urządzeń transportu bliskiego (UTB) w obiektach Oddziału ZUS w Białymstoku z podziałem na następujące części zamówienia:część nr 1: Serwis urządzeń transportu bliskiego (dźwigów osobowych i towarowych) w budynku Oddziału ZUS w Białymstoku, ul. Młynowa 29, budynek A oraz w Inspektoracie ZUS w Siemiatyczach, ul. Ogrodowa 5. część nr 2: Serwis urządzeń transportu bliskiego (dźwigów osobowych i towarowych) w budynku Inspektoratu ZUS w Augustowie, ul. Hoża 8, w Centrum Szkolenia ZUS w Augustowie, ul. Wybickiego 2 oraz w Inspektoracie ZUS w Suwałkach, ul. 1-go Maja 33. część nr 3: Serwis urządzeń transportu bliskiego (dźwigów osobowych i towarowych) w budynku Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul. Fabryczna 3a oraz w Inspektoracie ZUS w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 29. 2.Obowiązki Wykonawcy Do obowiązków Wykonawcy należy wykonywanie konserwacji, usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w UTB zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 29.10. 2003 roku w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. Nr 193, poz. 1890), a w szczególności: 1) dokonywanie przeglądu UTB nie rzadziej niż raz na 30 dni, potwierdzone wpisem w dzienniku konserwacji, zgodnie z przepisami zawartymi w ustawie z dnia 21.12.2000 r. o dozorze technicznym (t. j. z 2015 r. poz. 1125 z póź. zm.); 2) usuwania usterek i innych nieprawidłowości w UTB; 3) prowadzenia 7 dni w tygodniu całodobowego pogotowia dźwigowego. W przypadku uwięzienia osób w kabinie, Wykonawca musi uwolnić te osoby w terminie do 1 godziny, od chwili telefonicznego zawiadomienia; 4) przystąpienia do naprawy w terminie 5 godzin od telefonicznego zgłoszenia awarii lub usterki; 5) Wykonawca winien wykonać naprawę w maksymalnym czasie 12 godzin od chwili zgłoszenia awarii, natomiast 48 godzin (2 doby) w przypadku wystąpienia usterki; 6) wykonania wymaganych pomiarów elektrycznych; 7) informowania w formie pisemnej Odbiorcy usług o zauważonych usterkach, skutkujących zatrzymaniem UTB, w celu dokonania naprawy; 8) wydawania opinii o stanie technicznym konserwowanego UTB, szczególnie w sytuacji uszkodzeń lub awarii powodującej dłuższy przestój i konieczność wykonania niezbędnej naprawy. Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia opinii w terminie 14 dni od dnia przekazania przez Odbiorcę usług pisemnego żądania; 9) utrzymanie UTB w stanie technicznym zapewniającym bezpieczną eksploatację; 10) utrzymanie w czystości maszynowni dźwigu oraz szybu (w przypadku szybu w Insp. ZUS w Augustowie również mycie szybu od wewnątrz w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, np. z powodu zakurzenia, zanieczyszczenia olejem, itp.); 11) uporządkowania miejsca wykonania usługi każdorazowo po jej wykonywaniu; 12) uczestniczenia w czynnościach przekazywania obowiązków następnemu podmiotowi, który będzie wykonywał konserwację UTB; 13) usunięcia usterek ujawnionych w trakcie przekazywania obowiązków, o którym mowa w pkt poprzedzającym, jeżeli zostanie stwierdzone, że usterki wynikają z niewykonania lub nienależytego wykonania obowiązków. Termin usunięcia usterek zostanie ustalony z Odbiorcą usług. W przypadku niedotrzymania terminu usunięcia usterek, Odbiorcy usług przysługuje prawo usunięcia usterek na koszt Wykonawcy. 14) utylizacji zużytych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych oraz innych wymagających tego elementów, na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa. 2. Wykonawca skieruje do wykonywania przedmiotu umowy osoby posiadające zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji dźwigów, wydane przez organ właściwej jednostki dozoru technicznego oraz świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją (na stanowisku eksploatacji oraz na stanowisku dozoru) w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. 3. Wykonawca jest zobowiązany potwierdzić przeprowadzenie konserwacji UTB: 1) wpisem w dzienniku konserwacji, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 21.12.2000 roku o dozorze technicznym (Dz.U. z 2013 r., poz. 963 z póż. zm.); 2) na druku stanowiącym załącznik nr X do umowy - potwierdzenia dokonuje kierownik jednostki organizacyjnej, w której jest zainstalowane urządzenie UTB lub osoba przez niego upoważniona. 4. Wymogi związane z uprawnieniami Wykonawcy: 1) Wykonawca winien posiadać uprawnienia upoważniające do konserwacji dźwigów wydane przez Urząd Dozoru Technicznego zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 18.11.2003 roku o dozorze technicznym (Dz. U. Nr 193, poz. 1890 z późn. zm); 2) osoby, które będą realizować przedmiot zamówienia: 3) osiadają zaświadczenia kwalifikacyjne, wydane na podstawie art. 22 ust. 2 i 3 w związku z art. 23 ust. 5 ustawy o dozorze technicznym oraz rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca 2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 z późn. zm.); 4) posiadają świadectwa kwalifikacji E i D – eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV), wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.). 5. Warunki dotyczące zatrudnienia: 1) Zamawiający wymaga w trakcie realizacji zamówienia, zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności polegających na wykonywaniu: a) przeglądów UTB, b) czynności konserwacyjnych określonych w opisie przedmiotu zamówienia, 2) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących czynności określone w pkt 1), uprawnienia w zakresie kontroli spełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone są we wzorze umowy stanowiącym Dział III SIWZ. 3) Minimalna wymagana liczba osób niezbędnych do realizacji zamówienia wraz z przeliczeniem tej liczby osób na liczbę pełnych etatów – 3 osoby (po 1 osobie z uprawnieniami na każdą część), zatrudnione łącznie na co najmniej ¼ etatu. 4) Dopuszczalne wymiary etatów: od jednego do dwóch dni miesięcznie w przeliczeniu na osobę (w godzinowym wymiarze czasu pracy: od 8 do 16 godzin), przy czym wymóg ten nie dotyczy wykonawców lub podwykonawców będących osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą, którzy samodzielnie będą realizować czynności objęte przedmiotem zamówienia. Opis przedmiotu zamówienia dla części 4-10 Przedmiot zamówienia obejmuje serwis urządzeń dźwigowych w zakresie przeglądów, przeglądów doraźnych, konserwacji oraz napraw w obiektach Oddziału ZUS w Olsztynie oraz podległych jednostkach organizacyjnych. Część 4 Oddział ZUS w Olsztynie przy pl. Konsulatu Polskiego 4- dwóch dźwigów osobowych typu S6300marki SCHINDLER S6300 o 7 przystankach każdy; Część 5 Oddział ZUS w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 8 osobowego dźwigu platformowego typu „CIBES” A 5000 o dwóch przystankach; Część 6 Oddział ZUS w Olsztynie ul.1-go Maja 10 – osobowego dźwigu o 6 przystankach, marki Schindler typ GSO 500 F100 1 TL8; Część 7 BT ZUS w Nidzicy ul.Sienkiewicza 4 – osobowego dźwigu o 4 przystankach marki GMV model Green Lift MRL-MC 630 kg; - urządzenie na gwarancji; Część 8 Inspektorat ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2a , dźwigu osobowego OTIS Line EP 089 12 D o 4 przystankach; Część 9 Inspektorat ZUS w Kętrzynie przy ul. Reja 10 oraz Inspektoratu ZUS w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Legionów 3 , dźwigów towarowych o udźwigu znamionowym 100 kg, typ dźwigu -PAE 2 oraz POE 2P2D; Część 10 Biuro Terenowe ZUS w Piszu przy ul. Bohaterów Warszawy 5, osobowego dźwigu hydraulicznego - platformy typu „LEVEL” model ZL. Usługa serwisowa będzie gwarantować utrzymanie urządzeń i instalacji w pełnej sprawności, przez cały okres obowiązywania umowy. Planowany termin realizacji zamówienia: od dnia 01.01.2018r. do 31.12.2020r. W ramach zawartej umowy przewiduje się wykonanie pierwszego przeglądu i konserwacji na koniec stycznia 2018 r. Warunki realizacji zamówienia oraz specyfikacje techniczne urządzeń: - serwis dźwigów, których dotyczy niniejsze zamówienie powinien być wykonany zgodnie ze wskazaniami dokumentacji techniczno-ruchowej urządzeń i instrukcją eksploatacji oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami Urzędu Dozoru Technicznego o budowie i eksploatacji dźwigów pionowych. - Osoby wykonujące czynności objęte przedmiotem zamówienia muszą posiadać teoretyczne i praktyczne wiadomości związane z eksploatacją, bezpieczeństwem i higieną pracy dźwigów oraz przepisami dozoru technicznego, potwierdzone zaświadczeniem kwalifikacyjnym uprawniającym do konserwacji dźwigów, wydawane przez UDT. Konserwacja będzie przeprowadzana wyłącznie przez personel Wykonawcy i pod jego nadzorem. - Zamawiający wymaga przez cały okres realizacji Umowy zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) nie mniej niż dwie osoby - na każdą część, w tym po jednej osobie z uprawnieniami, w przeliczeniu na pełen etat, wykonujących czynności polegające na wykonywaniu przeglądów, konserwacji oraz napraw. Zamawiający w zakresie odnoszącym się do osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, dopuszcza zatrudnienie na pełen etat oraz w wymiarze nie mniejszym niż 1/2 etatu. - Na podstawie art.29 ust 3a) ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą wykonywać czynności serwisowe zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę , na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy) przez cały okres realizacji zamówienia za wynagrodzeniem w wysokości nie mniejszej niż minimalne wynagrodzenie za pracę - ustalone na podstawie art. 6 - 8 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2017 r. poz. 847). - W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zapewnia prowadzenie całodobowego pogotowia dźwigowego przez 7 dni w tygodniu. W przypadku uwięzienia w kabinie osób Wykonawca do 2 godzin, od chwili telefonicznego zawiadomienia, musi uwolnić te osoby. - W przypadku uwięzienia osób w kabinie dźwigów w budynku O/ZUS w Olsztynie przy Placu Konsulatu Polskiego 4 oraz w Nidzicy przy ul.Sienkiewicza 4, zgłoszenie o uwięzieniu osób będzie kierowane do Wykonawcy bezpośrednio przez osoby uwięzione w kabinie dźwigu poprzez połączenie z Call Center Wykonawcy (kabiny dźwigów wyposażone są w system łączności z Call Center na wypadek awarii) bądź też przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego na określony numer telefonu, ewentualnie przy wykorzystaniu wskazanego faksu . - W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca obowiązany jest przestrzegać terminu i obowiązkowo uczestniczyć w okresowym badaniu dźwigu przeprowadzanym przez Urząd Dozoru Technicznego. Zakres przeglądów i konserwacji : - kontrola stanu mechanizmów podnoszenia oraz aparatów i urządzeń bezpieczeństwa dźwigu, - kontrola stanu cięgien ich zamocowań oraz zawiasów, - kontrola działania zamków oraz kontaktów bezpieczeństwa, - kontrola działania wyłączników krańcowych, - kontrola działania urządzeń napędowych, sterowych, sygnalizacyjnych i oświetlenia, - oględziny konstrukcji nośnej dźwigu, w szczególności złączy spawanych i nitowych kabli, prowadnic, ich zamocowań itp., - oględziny przeciwporażeniowych instalacji ochronnych, a w razie zauważonych usterek żądanie ich usunięcia i przeprowadzenia ponownego pomiaru. - wykonać pomiary oporności izolacji obwodów siłowych, sterowych, sygnalizacyjnych i oświetleniowych oraz sprawdzić skuteczność działania instalacji przeciwporażeniowej dźwigów (jeden raz w trakcie roku), W zakresie przeglądu i konserwacji należy uwzględnić wymagania PN oraz producentów urządzeń użytkowanych w danych obiektach. Naprawy urządzeń  Naprawy urządzeń realizowane będą na podstawie protokołu z przeglądów i konserwacji , w którym wskazany będzie zakres koniecznej naprawy.  Wykonanie naprawy urządzenia lub instalacji potwierdza się zapisem w książce serwisowej oraz protokołem zawierającym w szczególności: 1) informację o zakresie wykonanych czynności, użytych materiałach do naprawy i wymienionych podzespołach bądź elementach; 2) informację o aktualnym stanie technicznym instalacji bądź urządzenia z jednoznacznym stwierdzeniem czy są sprawne; 3) zaleceniach odnośnie dalszej eksploatacji (terminach przeglądu, konserwacji).  Wykonawca zobowiązuje się do utylizacji zużytych części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych, dodatkowych oraz innych wymagających tego elementów, na zasadach określonych w obowiązujących przepisach prawa. Terminy czynności serwisowych:  przeglądy i konserwacje - raz w miesiącu;  przeglądy doraźne – realizowane w miarę potrzeb, z uwzględnieniem stanu technicznego i specyfiki urządzeń;  naprawy : czas reakcji w przypadku awarii – 5h, usterki – 5h;  naprawy : czas realizacji naprawy w przypadku awarii – 12h, usterki – 2 doby. Wykonawca obowiązany będzie do:  świadczenia usługi serwisowania zgodnie w wymogami Zamawiającego, rzetelnie i terminowo,  prowadzenia prac serwisowych w sposób niepowodujący wyłączenia odpowiedzialności gwaranta,  w przypadku wystąpienia niemożności wykonania naprawy w wymaganym terminie, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przedłużyć termin naprawy z tym, że Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia i zamontowania, na własny koszt podzespołów zastępczych umożliwiających uruchomienie urządzenia.  w przypadku stwierdzenia, że urządzenie nie nadaje się do naprawy i dalszej eksploatacji lub gdy koszt naprawy urządzenia przekracza lub jest bliski kosztowi zakupu nowego urządzenia, przedstawienia przez Wykonawcę Zamawiającemu opinii lub ekspertyzy technicznej potwierdzającą ten stan,  w w/w przypadku zapewnienia przez Wykonawcę na własny koszt podzespołów umożliwiających uruchomienie niesprawnego urządzenia, do czasu dokonania zakupu urządzenia docelowego przez Zamawiającego,  zapoznanie osób realizujących usługi serwisowania z przepisami obowiązującymi w Zakładzie, a w szczególności przepisami bhp i ppoż., m.in. „Instrukcją bezpieczeństwa pożarowego”,  zapewnienia pracownikom odzieży oraz identyfikatora zawierającego zdjęcie, imię i nazwisko pracownika oraz nazwę Wykonawcy,  sporządzenie protokołu z wykonanych prac z uwzględnieniem listy wymienionych części i przekazanie go w formie elektronicznej lub papierowej Zamawiającemu do zatwierdzenia niezwłocznie , jednak nie później niż w terminie do 3 dni roboczych po wykonaniu usługi serwisowania; Zamawiający obowiązany będzie do:  zapewnienia możliwości korzystania z mediów w zakresie niezbędnym do wykonywania przedmiotu umowy,  zapewnienia dostępności do przepisów obowiązujących w Zakładzie, a w szczególności do przepisów bhp i ppoż., m.in. „Instrukcją bezpieczeństwa pożarowego”; Opis urządzeń w poszczególnych lokalizacjach: Część 4 Budynek Oddziału ZUS w Olsztynie przy Placu Konsulatu Polskiego 4 - dwa dźwigi osobowe marki SCHINDLER S6300 o 7 przystankach każdy, o numerach fabrycznych WAW20022307 i WAW20022307-1 Osobowe dźwigi typu S6300 – szt. 2. Dźwigi posiadają certyfikat UE i spełniają warunki określone w Dyrektywy Dźwigowej nr 95/16/WE (wykonanie zgodne ze świadectwem badania wydanym przez LIFTINSTITUUT w Amsterdamie). Oznaczone są znakiem CE. Urządzenia objęte są pełnym dozorem technicznym, nr ewidencyjny UDT: N3115002059 i N3115002060. Dźwigi zamontowane zostały w grudniu 2011 r. przez firmę Schindler Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie Oddział Pomorski w Gdyni. W/w wykonawca udzielił na zamontowane przez siebie urządzenia 36 miesięcznej gwarancji, która upłynęła z dniem 28.12.2014 r. Dane techniczne: - Typ – Schindler S001 MRL, Model – Schindler 6300 - Rok montażu – 2011 - Udźwig nominalny 800 kg / 10 osób  Wysokość podnoszenia – 23 084 mm  Liczba przystanków – 8  Zasilanie 400/230V/50Hz Część 5 Budynek O/ZUS w Olsztynie przy ul. Kołobrzeskiej 8 - osobowy dźwig platformowy typu „CIBES” A 5000. Osobowy dźwig platformowy typu „CIBES A 5000” jest to urządzenie do transportu osób niepełnosprawnych. Platforma spełnia warunki szwedzkiej normy SS2097-7, posiada certyfikat UE i spełnia warunki określone w Dyrektywie Maszynowej 98/37/EC. Platforma jest oznaczona znakiem CE. Urządzenie objęte pełnym dozorem technicznym, nr ewidencyjny UDT N3015000090. Dane techniczne:  rodzaj dźwigu – platforma pionowa  nr fabryczny – 557421 , rok produkcji - 2005  napęd – śrubowy  udźwig – 400kg, prędkość 0,15 m/s  typ sterowania napędem – za pomocą przycisków w sposób ciągły  ilość przystanków – 2  ilość drzwi wysokich – 2  ilość drzwi niskich – 0  wysokość podnoszenia – 3200 mm  wysokość szybu – 5400 mm  wymiary platformy – 1467 x 995 mm  drzwi – wychylne o szerokości 900 mm  szyb – konstrukcja samonośna  NAPIĘCIA: zasilanie – 400V, 50Hz, 3 fazy; sygnalizacja – 24V; obwód bezpieczeństwa – 24V AC, 50 Hz; sterowanie – 30V DC ,  SILINIK: typ - klatkowy, trójfazowy, jednobiegowy; moc – 2,2 kW, prąd znamionowy 5,4 A; zabezpieczenie sterowania 10 A; oświetlenie pulpitu 12V, 5 W Część 6 Budynek Oddziału ZUS w Olsztynie przy ul.1-go Maja 10 - osobowy dźwig marki Schindler Dane techniczne: - Rodzaj dźwigu – osobowy - Rok budowy – 1995 - Typ dźwigu - typ GSO 500 F100 1 TL8. - Udźwig – 500 kg - Liczba przystanków – 5 - Wysokość podnoszenia – 13,71 m - Kabina z jednym wejściem, drzwi teleskopowe - Zasilanie 3x380V, 50Hz, - Silnik 5,4 kW, prąd znamionowy 14A Część 7 Biuro Terenowe ZUS w Nidzicy ul.Sienkiewicza 4 –dźwig osobowy GMV. Dane techniczne: - Rodzaj dźwigu – osobowy - Napęd - hydrauliczny - Rok budowy – 2017 - Model - Green Lift MRL – MC 630 kg - Udźwig – 630 kg - Liczba przystanków – 4 - Wysokość podnoszenia – 6,05 m - Kabina z 2 drzwiami - Zasilanie 400 V (trzy fazy), 50Hz, - Silnik 12,5 kW, prąd znamionowy 14A Część 8 Inspektorat ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2A - dźwig osobowego OTIS Line EP 089 12 D. Dane techniczne: - Rodzaj dźwigu - osobowy, samoobsługowy - Rodzaj napędu – hydrauliczny - Typ dźwigu - E-Line EP 089 12 D - Udźwig znamionowy 630 kg lub 8 osób - Prędkość nominalna - 0,63 m/s - Wysokość podnoszenia 9,70m - Producent - OTIS TRANZA Czechy - Rok produkcji – 1997 Część 9 W budynkach Inspektoratów ZUS w Kętrzynie przy ul. Reja 10 i w Lidzbarku Warmińskim przy ul. Legionów 3 - dźwigi towarowe o udźwigu znamionowym 100 kg. Urządzenia objęte są pełnym dozorem technicznym. Dane techniczne: Inspektorat ZUS w Lidzbarku Warmińskim, ul. Legionów 3: - Rodzaj dźwigu – linowy towarowy mały , rodzaj napędu - elektryczny - Typ dźwigu -PAE 2 - Udźwig znamionowy - 100 kg - Prędkość nominalna - 0,5 m/s - Rok produkcji – 1991 Inspektorat ZUS w Kętrzynie, ul. Reja 10 - Rodzaj dźwigu – linowy towarowy mały , rodzaj napędu - elektryczny - Typ dźwigu -POE 2P2D - Udźwig znamionowy - 100 kg - Prędkość nominalna - 0,5 m/s - Rok produkcji – 1995 Część 10 W Biurze Terenowym ZUS w Piszu przy ul. Czerniewskiego 3 - osobowy dźwig hydrauliczny - platforma typu „LEVEL” . Osobowy dźwig hydrauliczny, platforma typu „LEVEL” jest to urządzenie do transportu osób niepełnosprawnych. Urządzenie objęte pełnym dozorem technicznym, Dane techniczne: - model – ZL - udźwig – 250 kg/3 osoby/ osoba na wózku + 1 osoba - wysokość podnoszenia – 1,8m - ilość przystanków –2 - ilość drzwi – 2 - prędkość – 0,15 m/s - moc silnika – 1,5kW, ln=10A, Un=~230V - kabina o wymiarach – 1000(szer.) x 1400(głęb.) x 2100(wys.)mm - wymiary wewnętrzne szybu – 1375(szer.) x 1640.głęb.)mm - drzwi kabinowe – brak - drzwi przystankowe wychylne (lakierowane) – 900(szer.) x 200 (wys.)mm - głębokość podszybia – 100mm - wysokość ostatniej kondygnacji – 2600mm - sterowanie – mikroprocesorowe OPS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZ. 11-12 Przedmiotem zamówienia jest serwis (konserwacja i naprawa) dźwigów osobowych i towarowych zlokalizowanych w O/ZUS w Płocku i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych zgodnie z poniższą tabelą: część nr 11 : Serwis urządzeń transportu bliskiego (dźwigów osobowych i towarowych) w budynkach Oddziału ZUS w Płocku przy al. Jachowicza 1 oraz al. Piłsudskiego 2b. część nr 12 : Serwis urządzeń transportu bliskiego (dźwigów osobowych i towarowych) w budynku Inspektoratu ZUS w Ciechanowie przy ul. Rzeczkowskiej 8, w Inspektoracie ZUS w Mławie przy ul. Padlewskiego 31 oraz w Inspektoracie ZUS w Płońsku przy ul. Warszawskiej 5 Zakres serwisu obejmuje w szczególności: 1. Czynności konserwacyjne powinny być wykonywane zgodnie z dziennikiem dźwigu oraz w sposób zapewniający utrzymanie dźwigów w pełnej sprawności technicznej. 2. W ramach serwisu Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: a) przestrzegania przepisów ustawy o dozorze technicznym oraz przepisów wykonawczych, b) przeprowadzania konserwacji dźwigów w terminach uzgodnionych z Zamawiającym; nie rzadziej niż co 30 dni – dla dźwigów osobowych i towarowych, c) czynności konserwacyjne powinny być wykonywane zgodnie z dziennikiem dźwigu oraz w sposób zapewniający utrzymanie dźwigów w pełnej sprawności technicznej, d) bieżącego usuwania usterek i innych nieprawidłowości w działaniu dźwigu, e) wykonywania pomiarów skuteczności zerowania oraz stanu izolacji, f) uzupełniania olejów i smarów w celu zapewnienia prawidłowej pracy dźwigu, g) prowadzenia dziennika konserwacji w miejscu eksploatacji dźwigu, h) każdorazowego potwierdzania wykonania konserwacji protokołem, podpisanym przez upoważnionego pracownika ZUS, i) kontroli stanu mechanizmów podnoszenia oraz aparatów i urządzeń bezpieczeństwa dźwigu, j) kontroli stanu cięgien ich zamocowań oraz zawiasów, k) kontroli działania zamków oraz kontaktów bezpieczeństwa, l) kontroli działania wyłączników krańcowych, m) kontroli działania urządzeń napędowych, sterowych, sygnalizacyjnych i oświetlenia, n) oględzin konstrukcji nośnej dźwigu w szczególności złączy spawanych i nitowych kabin, prowadnic ich zamocowań itp., o) oględzin przeciwporażeniowych instalacji ochronnych, a w razie zauważonych usterek żądanie ich usunięcia i przeprowadzenia ponownego pomiaru. 3. Wykonawca zobowiązuje się do uwolnienia osób uwięzionych w dźwigu w czasie nie przekraczającym 30 minut od chwili zgłoszenia. Warunki realizacji zamówienia: 1.Okres obowiązywania umowy od 01.01.2018 r. do 31.12.2020 r. 2.Termin i czas wykonania konserwacji powinien być każdorazowo uzgodniony z przedstawicielem Zamawiającego. 3.Awarie urządzeń zgłaszane będą za pośrednictwem faksu lub telefonicznie. 4.Wykonawca zapewni możliwość przyjęcia zgłoszenia awarii przez całą dobę za pośrednictwem faksu. 5.Wykonawca wyznaczy osobę uprawnioną do kontaktów w sprawach związanych z realizacją umowy. 6.Wykonawca zobowiązany jest do reakcji na zgłoszenie awarii/usterki w maksymalnym czasie 5 godzin od chwili zgłoszenia. 7.Wykonawca zobowiązuje się do wykonania naprawy w maksymalnym czasie 12 godzin od chwili zgłoszenia awarii, natomiast 48 godzin w przypadku wystąpienia usterki po każdorazowym zaakceptowaniu przez Zamawiającego kosztorysu naprawy. 8.W przypadku braku możliwości wykonania naprawy w wyżej wymienionym terminie, w uzasadnionych przypadkach Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego na piśmie o zgodę na przedłużenie terminu realizacji naprawy o ile urządzenie nadaje się do naprawy. 9.Wykonanie usług serwisowych ( konserwacji / napraw) zostanie każdorazowo potwierdzone pisemnym protokołem podpisanym przez Zamawiającego. Wzory protokołów stanowią załączniki nr 4 i nr 5. Oryginały protokołów będą dołączane do faktur za wykonane usługi. 10.Wykonawca zobowiązany jest do: - świadczenia usługi serwisowania zgodnie w wymogami Zamawiającego, rzetelnie i terminowo, - prowadzenia prac serwisowych w sposób niepowodujący wyłączenia odpowiedzialności gwaranta, - dokonywania przeglądów doraźnych na wezwanie Zamawiającego niezależnie od częstotliwości wykonywania przeglądów i konserwacji, - przeglądy doraźne realizowane są w miarę potrzeb, z uwzględnieniem stanu technicznego i specyfiki danego urządzenia, - częstotliwość wykonywania przeglądów jest niezależna od przeglądów doraźnych, - w przypadku stwierdzenia, że urządzenie nie nadaje się do naprawy i dalszej eksploatacji, przedstawienia Zamawiającemu ekspertyzy technicznej potwierdzającą ten stan, - w przypadku gdy koszt naprawy urządzenia przekroczy lub jest bliski kosztowi zakupu nowego urządzenia o porównywalnych parametrach lub nie jest możliwa jego naprawa, przedstawienia pisemnej ekspertyzy technicznej urządzenia Zamawiającemu, który podejmuje dalsze kroki w tym zakresie, - zapoznania osób realizujących usługi serwisowania z przepisami obowiązującymi w ZUS, a w szczególności z przepisami bhp i ppoż.,m.in. „Instrukcją bezpieczeństwa pożarowego”, - zapewnienia pracownikom odzieży, jednoznacznie wskazującej na charakter wykonywanej pracy, z umieszczoną w widocznym miejscu nazwą i znakiem graficznym Wykonawcy, oraz z umieszczonym w widocznym miejscu identyfikatorem zawierającym zdjęcie, imię i nazwisko pracownika oraz nazwę Wykonawcy, - sporządzenia protokołu z wykonanych prac, z uwzględnieniem listy wymienionych części, i przekazania go w formie elektronicznej lub papierowej Zamawiającemu do zatwierdzenia w terminie do 3 dnia roboczego po wykonaniu usługi serwisowania. Zatwierdzone protokoły Wykonawca winien załączyć do faktury. 11.Określone przez Wykonawcę kwoty wynagrodzenia za wykonanie czynności serwisowych zawierają wszelkie koszty związane z utrzymaniem urządzeń i instalacji w pełnej sprawności, a w szczególności koszty: robocizny przy wykonywaniu konserwacji i napraw, dojazdu wykwalifikowanego serwisu, narzędzi i materiałów użytych podczas konserwacji (m.in. sprężone powietrze, oleje, smary i materiały czyszczące) oraz sporządzenia pisemnych ekspertyz technicznych na wniosek Zamawiającego. Obejmują one również koszty przeglądów doraźnych. 12.Na wymienione w ramach wykonywanych napraw części, Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na okres 12 miesięcy, licząc od dnia ich zainstalowania. 13.Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyłączenia poszczególnych urządzeń z usług serwisowych w przypadku ich zniszczenia lub konieczności wymiany w wyniku klęsk żywiołowych, pożaru, aktualizacji rozwiązań technologicznych lub zmiany obowiązujących przepisów. 14.Osoby wykonujące czynności serwisowe muszą być zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wyłącznie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. Liczba osób skierowanych do wykonywania usług serwisowych nie może być mniejsza niż 4 osoby - na każdą część po 2 osoby, w tym po jednej z uprawnieniami na każda część (w przeliczeniu na etaty nie mniej niż 0,4 etatu na część nr 11 i nie mniej niż 0,5 etatu na część nr 12. Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy wymiar etatów dla osób skierowanych do wykonywania usług serwisowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do upływu terminu do składania ofert Wykonawca składa: 1) wypełniony formularz oferty dot. części na którą/które Wykonawca składa ofertę - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) w przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4)Formularz cenowy dla części na którą/które Wykonawca składa ofertę - Załącznik nr 2 do SIWZ ,5) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ, 6) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 4 do SIWZ. II. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np.wspólników spółki cywilnej, konsorcjum): 1) brak istnienia podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu musi być wykazany wobec każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) warunek udziału w postępowaniu określony w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 2) lit. c SIWZ musi spełniać jeden z Wykonawców (Partnerów) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub Wykonawcy mogą spełniać łącznie. III. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 2) lit. c) SIWZ. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. IV. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia - Załącznik nr 8 do SIWZ. V. Treść zobowiązania, o którym mowa powyżej powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu (zakres udostępnianych zasobów), określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane – Załącznik nr 8 do SIWZ. VI. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy. VII. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania zamówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. VIII. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229 z późn. zm.) – wg wzoru na Załączniku Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiazania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach