Przetargi.pl
Serwis urządzeń transportu bliskiego (dźwigów osobowych i towarowych) w budynkach Oddziału ZUS w Płocku oraz terenowych jednostkach organizacyjnych

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Jachowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48242625271, , fax. +48242625660
  • Data zamieszczenia: 2020-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
    Jachowicza 1
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. +48242625271, , fax. +48242625660
    REGON: 17756003880000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis urządzeń transportu bliskiego (dźwigów osobowych i towarowych) w budynkach Oddziału ZUS w Płocku oraz terenowych jednostkach organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia jest serwis urządzeń transportu bliskiego (dźwigów osobowych i towarowych) w budynkach Oddziału ZUS w Płocku oraz terenowych jednostkach organizacyjnych. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu umowy zawarty jest w części nr II SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie podzielone na 2 części: Część 1: O/ZUS w Płocku, al. Jachowicza 1, O/ZUS w Płocku, al. Piłsudskiego 2b; Część 2: I/ZUS w Ciechanowie, ul. Rzeczkowska 8, I/ZUS w Mławie, ul. Padlewskiego 29/31, I/ZUS w Płońsku, ul. Warszawska 5, I/ZUS w Ostrołęce, ul. Kuklińskiego 3. II. Zakres serwisu obejmuje w szczególności: 1. Czynności konserwacyjne powinny być wykonywane zgodnie z dziennikiem dźwigu oraz w sposób zapewniający utrzymanie dźwigów w pełnej sprawności technicznej. 2. W ramach serwisu Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do: 1) przestrzegania przepisów ustawy o dozorze technicznym oraz przepisów wykonawczych, 2) przeprowadzania konserwacji dźwigów w terminach uzgodnionych z Zamawiającym; nie rzadziej niż co 30 dni – dla dźwigów osobowych i towarowych, 3) czynności konserwacyjne powinny być wykonywane zgodnie z dziennikiem dźwigu oraz w sposób zapewniający utrzymanie dźwigów w pełnej sprawności technicznej, 4) bieżącego usuwania usterek i innych nieprawidłowości w działaniu dźwigu, 5) wykonywania pomiarów skuteczności zerowania oraz stanu izolacji, 6) uzupełniania olejów i smarów w celu zapewnienia prawidłowej pracy dźwigu, 7) zakładanie i prowadzenie dziennika konserwacji i księgi rewizyjnej, dokonywanie wpisów po przeprowadzonych czynnościach konserwacyjnych, 8) każdorazowego potwierdzania wykonania konserwacji protokołem, podpisanym przez upoważnionego pracownika ZUS, 9) kontroli stanu mechanizmów podnoszenia oraz aparatów i urządzeń bezpieczeństwa dźwigu, 10) kontroli stanu cięgien ich zamocowań oraz zawiasów, 11) kontroli działania zamków oraz kontaktów bezpieczeństwa, 12) kontroli działania wyłączników krańcowych, 13) kontroli działania urządzeń napędowych, sterowych, sygnalizacyjnych i oświetlenia, 14) oględzin konstrukcji nośnej dźwigu w szczególności złączy spawanych i nitowych kabin, prowadnic ich zamocowań itp., 15) oględzin przeciwporażeniowych instalacji ochronnych, a w razie zauważonych usterek żądanie ich usunięcia i przeprowadzenia ponownego pomiaru. 16) funkcjonalne przeglądy i regulacja wciągarki, zamocowań, przekładni, luzownika, koła linowego, lin, prowadnic drzwi kabinowych i szybowych, prowadnic kabinowych i przeciwwagi, wyłączników krańcowych, 17) smarowanie wymienionych podzespołów w stopniu zapewniającym optymalne funkcjonowanie urządzeń, 18) utrzymanie i sprawdzanie łączności wewnętrznej i GSM z pogotowiem dźwigowym jeżeli występuję (koszty utrzymania konta GSM ponosi Wykonawca), 19) sprawdzanie i regulacja parametrów jezdnych, w szczególności precyzji zatrzymywania się urządzenia na przystankach, 20) kontrola wzrokowa i funkcji przekaźników, panelu sterowania w kabinie, kaset dyspozycji, monitoringu i innego wyposażenia z zakresu bezpieczeństwa, a także wyświetlaczy i sprzętu oświetleniowego, 21) wymiana źródeł światła w kabinie oraz szybie dźwigu, 22) wymiana baterii i akumulatorów pracujących w urządzeniu dźwigowym, 23) wymiana stacyjek na klucz, 24) sprawdzanie urządzeń pod kątem jakości pracy, 25) kontrola i uzupełnianie stanu oleju napędu, 26) oczyszczanie powyższych podzespołów z zabrudzeń, powstałych w wyniku normalnej eksploatacji, w zakresie umożliwiającym ich funkcjonowanie, 27) czyszczenie maszynowni, dachu kabiny i podszybia z zabrudzeń, powstałych w wyniku normalnej eksploatacji, dwa razy w ciągu roku, 28) utylizacja zużytych elementów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi gospodarki odpadami, 29) diagnostyka w przypadku wystąpienia zakłóceń w pracy urządzeń, 30) odczytywanie kodów błędu z sterowników urządzeń, 31) przygotowanie urządzenia i uczestnictwo uprawnionych pracowników w badaniach okresowych i doraźnych wykonywanych przez Urząd Dozoru Technicznego, p.poż. itp. 32) Wykonania pomiarów elektrycznych i oględzin dźwigu, zgodnie z warunkami technicznymi urzędu dozoru technicznego obejmujących między innymi: – pomiary rezystancji izolacji, – pomiary rezystancji uziemień roboczych, – pomiary zabezpieczeń termicznych dźwigu, – oględziny instalacji przeciwporażeniowej, – sprawdzenie toru jezdnego dźwignic szynowych, – oględziny konstrukcji nośnej oraz połączeń spawanych, nitowanych i rozłącznych. 3. Wykonawca zobowiązuje się do uwolnienia osób uwięzionych w dźwigu w czasie nie przekraczającym 30 minut od chwili zgłoszenia. III. Osoby wykonujące czynności serwisowe muszą być zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wyłącznie na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. Liczba osób skierowanych do wykonywania usług serwisowych nie może być mniejsza niż 2 osoby tj. po 1 osobie na każdą część (w przeliczeniu na etaty nie mniej niż 0,5 etatu, w tym: 0,1 etatu na część nr 1; i 0,4 etatu na część nr 2). Zamawiający pozostawia w gestii Wykonawcy wymiar etatów dla osób skierowanych do wykonywania usług serwisowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 1) 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych) – jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie części nr 1 zamówienia; 2) 2 000,00 zł (dwa tysiące złotych) – jeżeli Wykonawca składa ofertę na wykonanie części nr 2 zamówienia;
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo /oryginał lub kopia poświadczona notarialnie/ osoby lub osób podpisujących ofertę - jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika z wpisu do KRS lub CEIDG (lub ich odpowiednika w danym kraju), 2) W przypadku złożenia oferty wspólnej – pełnomocnictwo udzielone liderowi. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli dotyczy – Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach