Przetargi.pl
Serwis urządzeń transportu bliskiego - dźwigów osobowych i towarowych w obiektach ZUS w Oddziale w Białymstoku i w Olsztynie

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, Jachowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48242625271 , fax. +48242625660
  • Data zamieszczenia: 2017-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
    Jachowicza 1
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. +48242625271, fax. +48242625660
    REGON: 1775600388
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis urządzeń transportu bliskiego - dźwigów osobowych i towarowych w obiektach ZUS w Oddziale w Białymstoku i w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest serwis urządzeń transportu bliskiego - dźwigów osobowych i towarowych w obiektach ZUS w Oddziale w Białymstoku i w Olsztynie . 1. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w części II SIWZ (dla wszystkich części zamówienia). 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, według wyboru Wykonawcy, na dowolne części zamówienia: 1) Część 1 – Serwis urządzeń transportu bliskiego (dźwigów osobowych) w budynku Inspektoratu ZUS w Zambrowie, ul. Fabryczna 3a oraz w Inspektoracie ZUS w Łomży, ul. Szosa Zambrowska 29. 2) Część 2 – Serwis urządzeń transportu bliskiego (dźwigów osobowych i towarowych) w budynku Biura Terenowego ZUS w Nidzicy przy ul. Sienkiewicza 4. 3) Część 3 – Serwis urządzeń transportu bliskiego (dźwigów osobowych i towarowych) w budynku Inspektoratu ZUS w Bartoszycach przy ul. Bohaterów Warszawy 2A. 4) Część 4 – Serwis urządzeń transportu bliskiego (dźwigów osobowych i towarowych) w budynku Biura Terenowego ZUS w Piszu przy ul. Czerniewskiego 3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50531400-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Do upływu terminu do składania ofert Wykonawca składa: 1) wypełniony formularz oferty dot. części na którą/które Wykonawca składa ofertę - Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) w przypadku, gdy Wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, 3) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4)Formularz cenowy dla części na którą/które Wykonawca składa ofertę - Załącznik nr 2 do SIWZ ,5) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SIWZ, 6) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – Załącznik nr 4 do SIWZ. II. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np.wspólników spółki cywilnej, konsorcjum): 1) brak istnienia podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu musi być wykazany wobec każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 2) warunek udziału w postępowaniu określony w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 2) lit. c SIWZ musi spełniać jeden z Wykonawców (Partnerów) wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub Wykonawcy mogą spełniać łącznie. III. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Rozdziale VI pkt 1 ppkt 2) lit. c) SIWZ. Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. IV. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia - Załącznik nr 8 do SIWZ. V. Treść zobowiązania, o którym mowa powyżej powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu (zakres udostępnianych zasobów), określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane – Załącznik nr 8 do SIWZ. VI. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy. VII. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania zamówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. VIII. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017 r., poz. 229 z późn. zm.) – wg wzoru na Załączniku Nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiazania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach