Przetargi.pl
Serwis techniczny parkomatów w Strefach Płatnego Parkowania Wrzeszcz i Śródmieście w Gdańsku w Okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
  • Data zamieszczenia: 2009-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
    ul. Partyzantów 36 36
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
    REGON: 19003008390919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: administracja samorządowa gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis techniczny parkomatów w Strefach Płatnego Parkowania Wrzeszcz i Śródmieście w Gdańsku w Okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie obsługi serwisowej polegającej na: -naprawie, wymianie i utrzymaniu w sprawności podzespołów elektrycznych i elektronicznych parkomatów a w szczególności: paneli, wyświetlaczy, monetników, selek-torów, kas pośrednich, drukarek, czytników kart, wiązek elektronicznych, czujników, przycisków, -utrzymaniu napięcia zasilającego, doładowaniu i wymianie akumulatorów, wymianie baterii suchych, wymianie bezpieczników parkomatów, -utrzymaniu w sprawności: zamków i elementów blokujących drzwi, regulacji zawiasów, wymianie uszczelek drzwi parkomatów, -utrzymaniu w sprawności oprogramowania parkomatów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 703160003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 7.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1.Posiada doświadczenie w prowadzeniu serwisu urządzeń do poboru opłat i wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat (licząc od dnia wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) przez okres nie krótszy niż 1 rok świadczył co najmniej jedną ciągłą usługę serwisu urządzeń do poboru opłat dla minimum 10 urządzń. 2.Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych . Ocena spełnienia warunków uczestnictwa w postępowaniu dokonywana będzie wg zasady spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawców należy przedstawić zgodnie z zał. 1 do niniejszej Specyfikacji. Spełnienie warunku opisanego w pkt III. ppkt 1. SIWZ należy udokumentować poprzez wykaz usług sporządzony wg wzoru - zał 1b i załączenie dokumentów np. referencji potwierdzających, że usługi serwisowe zostały wykonane należycie . Spłnienie warunku opisanego w pkt III ppkt 2 SIWZ poprzez oświadczenie wykonawcy że nie podlega wykluczeniu - wg wzoru SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działal-ności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie - stosowne dokumenty i oświadczenia zgod-nie z pkt. 1.1. SIWZ. (dot. wszystkich przedsiębiorców, wspólników spółki). Dowód wniesienia wadium Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1, SIWZ, składa dokument lub dokumenty, wysta-wione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodne z rozporządzeniem Preze-sa Rady Ministrów z dnia 16.10.2008r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane((Dz. U z dn. 22.10.2008r Nr 188, poz. 1155).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną