Przetargi.pl
Serwis techniczny drogowych stacji meteorologicznych oraz dostawa obrazu z 18 punktów kamerowych zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy

Zarząd Oczyszczania Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 00-508 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48222770470 , fax. +48226282674
  • Data zamieszczenia: 2020-10-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Oczyszczania Miasta
    Al. Jerozolimskie 11/19
    00-508 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48222770470, fax. +48226282674
    REGON: 01035234600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zom.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis techniczny drogowych stacji meteorologicznych oraz dostawa obrazu z 18 punktów kamerowych zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: a) serwis techniczny 18 szt. drogowych stacji meteorologicznych zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy, b) przesyłanie danych pomiarowych ze stacji do wskazanych przez Zamawiającego baz danych, w tym do siedziby Zamawiającego, c) dostarczenie bieżącego obrazu z 18 punktów kamerowych do jednostki centralnej znajdującej się w siedzibie Zamawiającego, d) montaż/demontaż stacji, e) montaż/demontaż zespolonego czujnika drogowego, f) montaż czujnika prędkości i czujnika kierunku wiatru (dotyczy stacji Czecha, Torwar, ZOO) 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50411000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2a oraz 2b do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby- warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących załącznik 2a i 2b do SIWZ oraz składa zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 3 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2) wypełniony kosztorys o treści zgodnej z załącznikiem nr 1a do SIWZ; 3) oświadczenia własne wykonawcy o treści zgodnej z załącznikiem nr 2a oraz 2b do SIWZ; 4) oświadczenia wymienione w rozdziale VI. 2-3 niniejszej SIWZ (o ile dotyczy); 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy); 6) w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 6. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami jest prowadzona w formie pisemnej lub przy użyciu ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej. 7. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski oraz informacje przekazywane przez wykonawcę: 1) pisemnie winny być składane na adres: Zarząd Oczyszczania Miasta Al. Jerozolimskie 11/19, 00-508 Warszawa, Dział Zamówień Publicznych 2) elektronicznie za pomocą poczty elektronicznej, e-mail przetargi@zom.waw.pl. 8. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach