Przetargi.pl
Serwis systemu monitoringu urządzeń CNS.

Polska Agencja Żeglugi Powietrznej ogłasza przetarg

  • Adres: 02-147 Warszawa, ul. Wieżowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 574 62 44 , fax. 22 574 63 59
  • Data zamieszczenia: 2021-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
    ul. Wieżowa 8
    02-147 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 574 62 44, fax. 22 574 63 59
    REGON: 14088677100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/pazp
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis systemu monitoringu urządzeń CNS.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest serwis dla systemu SYNDIS służącego do monitorowania urządzeń CNS. 1. WARUNKI SERWISOWE: 1. System Monitoringu Urządzeń CNS (System) będzie serwisowany zgodnie z przeznaczeniem i zachowaniem procedur eksploatacji (postępowania). 2. Liczba obiektów do nadzoru serwisowego będzie wynosiła około 155 obiektów w 2021 r. (obecnie 144 obiekty + obiekty planowane do podłączenia w 2020 r.) i będzie zwiększana o nowe obiekty podłączane w ciągu 2021 r. 3. Serwis świadczony będzie przez Wykonawcę w Miejscu instalacji (przez Miejsce instalacji Zamawiający rozumie każdą z lokalizacji wskazanych w punkcie 3) i ma na celu utrzymanie poprawnego działania Systemu. W przypadkach, w których nie jest konieczna wizyta w Miejscu instalacji, serwis świadczony będzie telefonicznie (w ramach gotowości do pracy) poprzez e-mail, faksem oraz wszelkimi multimedialnymi dostępnymi technikami łączności. 4. Wykonawca będzie świadczyć serwis w sposób powodujący możliwie najmniejsze niedogodności pracy dla służb PAŻP. 5. Serwis obejmuje cały System, jak również każdy z jego elementów z osobna. 6. W przypadku stwierdzenia problemu Zamawiający skontaktuje się z Wykonawcą telefonicznie i/lub za pomocą poczty elektronicznej. 7. W celu ustalenia konieczności wizyty w siedzibie Zamawiającego, Zamawiający przedstawi uprzednio ogólny opis stwierdzonego problemu. 8. Czas reakcji serwisowej procedury dalszego postępowania ustala się na 24 godziny w Warszawie (Centrum Monitoringu-PAŻP) i 48 godziny w innych lokalizacjach. W tym okresie, na podstawie ustaleń Stron, nastąpi kategoryzacja nieprawidłowości w działaniu Systemu następujące kategorie: Awaria i Usterka. 9. W przypadku wystąpienia Awarii, jako czas usunięcia Awarii przyjmuje się czas do 48 godzin w Miejscu instalacji Warszawa i do 10 dni roboczych dla pozostałych Miejsc instalacji od momentu jej zgłoszenia. Czas usunięcia Awarii ulega zawieszeniu na okres braku dostępu do Systemu/Oprogramowania lub Urządzeń CNS, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i nie będzie wliczany do czasu usunięcia Awarii. 10.W przypadku wystąpienia Usterki, termin jej usunięcia nie będzie dłuższy niż 7 dni roboczych dla Miejsca instalacji Warszawa oraz nie dłuższy niż 14 dni roboczych dla pozostałych Miejsc instalacji . Wydłużenie tego terminu możliwe będzie jedynie po obustronnym uzgodnieniu innego terminu. Czas usunięcia Awarii/Usterki ulega zawieszeniu na okres braku dostępu do Systemu/Oprogramowania lub Urządzeń CNS, z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i nie będzie wliczany do czasu usunięcia Usterki. 11. Zgłoszenia serwisowe mogą być dokonywane i przyjmowane w każdym czasie, tj. w trybie 24/7. 12. W każdym przypadku uniemożliwiającym naprawę elementu Systemu, którego awaria wyklucza jego poprawną pracę, Wykonawca wymieni uszkodzony element Systemu w Miejscu instalacji na element identyczny lub o równoważnej funkcjonalności z zachowaniem określonych powyżej terminów dla poszczególnych rodzajów awarii. 13. Termin i czas wizyty serwisowej każdorazowo uzgadniany i zatwierdzany jest przez Zamawiającego. 14. Każdorazowo po usunięciu awarii Wykonawca przekaże Zamawiającemu (email) informacje co do stwierdzonej przyczyny wystąpienia awarii oraz sposobu rozwiązania problemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34971000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach