Przetargi.pl
Serwis sprzętu radiowego dla Centrum Ratownictwa Gliwice

Centrum Ratownictwa Gliwice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Bolesława Śmiałego 2B
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3019815 , fax. 032 3019814
  • Data zamieszczenia: 2012-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Ratownictwa Gliwice
    ul. Bolesława Śmiałego 2B 2B
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 3019815, fax. 032 3019814
    REGON: 27772306300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.crg.gliwice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa miasta Gliwice

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis sprzętu radiowego dla Centrum Ratownictwa Gliwice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest serwis sprzętu radiowego zainstalowanego w Centrum Ratownictwa Gliwice oraz w punktach wyniesionych na terenie miasta Gliwice i powiatu gliwickiego, w okresie od 01.01.2013r. do 31.12.2013 r. Serwis obejmuje 156 urządzeń radiowych, szczegółowy wykaz urządzeń znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonywanie usług serwisowych jak również niezbędna związana z tym konfiguracja urządzeń w celu zapewnienia łączności radiowej oraz poprawnej współpracy systemu radiowego z systemem dyspozytorskim CPR SWD funkcjonującym u Zamawiającego. Przez usługi serwisowe rozumie się zapewnienie przez Wykonawcę w okresie obowiązywania umowy skutecznego usuwania awarii sprzętu radiowego wyszczególnionego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz zapewnienia stuprocentowej wydajności systemu radiowego (Zamawiającego), jak również zapewnienia poprawnej jego współpracy z systemem dyspozytorskim CPR SWD. W ramach przedmiotu zamówienia (umowy) i ceny usługi Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia, zamontowania i uruchomienia na czas naprawy uszkodzonego sprzętu radiowego Zamawiającego sprzętu zamiennego, wolnego od wad, o co najmniej takich samych parametrach technicznych i równocześnie do zapewnienia pełnej funkcjonalności całego systemu radiowego. W sytuacji, w której Wykonawca stwierdzi niemożność naprawy uszkodzonego lub niesprawnego sprzętu radiowego u Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany tegoż sprzętu na sprzęt wolny od wad, o nie gorszych parametrach technicznych od wymienionego. Wymiana ta oraz przywrócenie pełnej funkcjonalności systemu radiowego musi zostać realizowana w odpowiednim czasie (określonym w siwz - rozdz. 3 opis przedmiotu zamówienia), zależnym od zgłoszonej kategorii awarii sprzętu radiowego. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca musi zagwarantować istnienie wyznaczonego punktu kontaktu telefonicznego, faksowego, e-mailowego dla celu zgłaszania wniosków o wykonanie usługi serwisowej. Przyjmowanie zgłoszeń o wszelkich nieprawidłowościach w działaniu systemu łączności radiowej oraz urządzeń wpływających istotnie na pracę tegoż systemu będzie dokonywane przez cały okres obowiązywania umowy przy wykorzystaniu telefonu. Każdorazowe zgłoszenie telefoniczne będzie potwierdzone faksem przez Użytkownika, tak szybko jak to będzie możliwe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503330008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.crg.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach