Przetargi.pl
Serwis, remont oraz naprawa systemów, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych

Zarząd Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00848 Warszawa, ul. Żelazna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8268211 w. 224 , fax. 22 8267006, 8272552
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Transportu Miejskiego
    ul. Żelazna 61
    00848 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8268211 w. 224, fax. 22 8267006, 8272552
    REGON: 1260578000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samorządowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis, remont oraz naprawa systemów, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kody CPV: 50711000-2 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych 1. Zakres Przedmiotu Zamówienia – Zadanie A 1.1 Przedmiot Zamówienia obejmuje serwis systemów, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych na obiektach administrowanych przez Zarząd Transportu Miejskiego, w tym: 1) instalacji zasilających, 2) instalacji oświetleniowych zewnętrznych i wewnętrznych, 3) nośników informacyjnych, 4) baterii akumulatorów, 5) systemów instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, 6) instalacji ochrony przeciwporażeniowej, 7) instalacji ochrony odgromowej i przeciwprzepięciowej, 8) systemów ogrzewania elektrycznego, 9) instalacji uziemień roboczych, ochronnych i odgromowych, 10) elektronarzędzi. 1.2 Wykonawca wykonujący Przedmiot Zamówienia: 1) jest prowadzącym eksploatację i realizującym prace eksploatacyjne w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 28 marca 2013 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych, 2) jest eksploatującym urządzenia, instalacje i sieci w zakresie eksploatacji i dozoru, w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacja urządzeń, instalacji i sieci. 2. Definicja serwisu Przez serwis należy rozumieć wykonanie w obiektach Zamawiającego określonych prac, mających na celu utrzymanie systemów, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych w prawidłowym stanie technicznym, w celu zabezpieczenia tych systemów i instalacji i urządzeń przed nadmiernym zużyciem i/lub zniszczeniem, a także bezpiecznego użytkowania i zapewnienia bezpiecznego użytkowania w stanie zgodnym z przeznaczeniem. 3. Zakres Przedmiotu Zamówienia – Zadanie A Zakres prac obejmuje: 1) przygotowanie aktualizacji instrukcji/instrukcji eksploatacyjnej systemów, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych (zwanej dalej instrukcją eksploatacyjną), dla każdego z obiektów, 2) sprawdzanie okresowe systemów, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych, 3) prace konserwacyjne, 4) prace awaryjne, 5) instruktaż stanowiskowy w zakresie eksploatacji systemów, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych, 6) wymianę modułów i/lub opraw awaryjnych/ewakuacyjnych (zwanych dalej: opraw awaryjnych). 4. Zakres Przedmiotu Zamówienia – Zadanie B 4.1 Zakres prac obejmuje wykonanie remontu niesprawnych zasilaczy awaryjnych UPS: 1) zasilacz awaryjny UPS Ester DSP 320 20kVA EST ENERGY zainstalowany na terenie parkingu P+R Al. Krakowska zlokalizowanego w Warszawie przy Al. Krakowskiej 100; 2) zasilacz awaryjny Delta Power Green Force zainstalowany na terenie parkingu P+R Ursus Niedźwiadek zlokalizowanego w Warszawie przy ul. Orląt Lwowskich 45; 4.2 W ramach Zadania B Wykonawca zobowiązany jest do wykonania m.in. następujących czynności w każdym z urządzeń: 3) wymiany kompletu wentylatorów, 4) wymiany kompletu kondensatorów, 5) wymiany kompletu baterii, 6) wymiany wszystkich wyeksploatowanych i uszkodzonych elementów i podzespołów niezbędnych do prawidłowej pracy urządzenia, 7) unieszkodliwienia uszkodzonych i wyeksploatowanych elementów oraz materiałów w sposób i w miejscu zgodnym z obowiązującymi przepisami prawa, 8) wykonania (jeśli jest wymagane przepisami prawa) niezbędnych pomiarów elektrycznych zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, 9) sprawdzenia poprawności wykonania prac i działania remontowanych urządzeń, 10) wykonania aktualizacji dokumentacji technicznej. 4.3 Remont niesprawnych zasilaczy awaryjnych UPS Wykonawca zobowiązany jest wykonać w terminie 120 dni od dnia podpisania Umowy, 4.4 Wykonawca zobowiązany jest zastosować elementy i materiały nowe pozbawione wad o parametrach nie gorszych od obecnie zainstalowanych w urządzeniach. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zamontować baterie nowe o żywotności co najmniej 10 lat. 4.5 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich niezbędnych prac mających na celu remont istniejących urządzeń i przywrócenie urządzeń do prawidłowej pracy. 4.6 Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia rękojmi na wykonany remont urządzeń, na zasadach określonych w § 8 Umowy. 4.7 Unieszkodliwienie uszkodzonych i wyeksploatowanych elementów zdemontowanych w trakcie realizacji Przedmiotu Zamówienia należy przeprowadzić w sposób i w miejscu zgodnym z obowiązującymi przepisami, w szczególności należy przestrzegać przepisów dot. postępowania z odpadami niebezpiecznymi. 4.8 Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu prac na własny koszt, w sposób zgodny z przepisami prawa. 4.9 Wykonawca na żądanie Zamawiającego zobowiązany jest przedstawić rozbicie kosztów wykonania Przedmiotu Zamówienia na poszczególne obiekty. 5. Zakres Przedmiotu Zamówienia – Zadanie C 5.1 Zlecanie prac naprawczych będzie odbywało się wg procedury określonej w § 3 Umowy. 5.2 Strony będą zaliczały do prac naprawczych prace realizowane wyłącznie na podstawie odrębnego zlecenia podpisanego przez Dyrektora Zarządu Transportu Miejskiego lub osobę upoważnioną; wykonane prace naprawcze bez odrębnego zlecenia będą traktowane przez Strony jako prace konserwacyjne. 5.3 Wynagrodzenie za wykonanie poszczególnych prac naprawczych określa złożony w trakcie trwania Umowy kosztorys naprawy Wykonawcy. 5.4 Prace naprawcze obejmują wykonanie prac określonych przez Zamawiającego, w tym m.in. wykonanie kompletnej wymiany poszczególnych elementów. 5.5 Pod pojęciem ,,kompletnej wymiany” należy rozumieć: przywrócenie do pełnej sprawności danego elementu poprzez jego wymianę wraz z oprzyrządowaniem koniecznym do prawidłowej pracy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 6 do SIWZ (Specyfikacja techniczna) oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50711000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Rozdział VIII. Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, z wyłączeniem przypadku określonego w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d ustawy Pzp, oraz w przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp, jeżeli osoba, o której mowa w tym przepisie została skazana za przestępstwo wymienione w art. 24 ust. 1 pkt 13 lit. d ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 i 8 ustawy Pzp; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni te warunki jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przynajmniej dwie usługi w skali jednego roku odpowiadające swoim zakresem Przedmiotowi Zamówienia, w szczególności serwis/konserwację systemów elektroenergetycznych w obiektach kubaturowych, przy czym jedna z nich nie może być o mniejszej wartości niż 250.000,00 PLN brutto, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. Jeżeli umowa na wykonanie serwisu/konserwacji w/w systemów opiewała na więcej niż jeden rok jej wartość dla jednego roku będzie obliczona proporcjonalnie 2. Złożenie przez Wykonawców w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w rozdziale X SIWZ będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zastosowanie mają regulacje art. 23, art. 25a ust. 6 oraz art. 141 ustawy Pzp. 4. Wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 16-20 lub ust. 5 ustawy Pzp, może przedstawić dowody na to, ze podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 5. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione powyżej w ust. 5. 6. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Rozdział IX. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Dodatkowo Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy: 1. w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem Wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844); 2. który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp, chyba że Wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach