Przetargi.pl
Serwis pogwarancyjny sprzętu telekomunikacyjnego

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-808 Warszawa, ul. Mińska 25
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8103006 , fax. 022 8104688
  • Data zamieszczenia: 2009-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie
    ul. Mińska 25 25
    03-808 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8103006, fax. 022 8104688
    REGON: 01251326200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis pogwarancyjny sprzętu telekomunikacyjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odpłatny serwis pogwarancyjny sprzętu telekomunikacyjnego zainstalowanego w obiektach Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Warszawie oraz podległych placówkach terenowych ( szczegółowy wykaz jednostek objętych przedmiotem zamówienia wraz z ilością przeglądów, które mają zostać wykonane przez Wykonawcę w czasie trwania umowy w danej jednostce stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) 2. Wykaz sprzętu telekomunikacyjnego ( szczegółowy wykaz sprzętu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) , który zostaje objęty odpłatną gwarancją serwisową bez względu na okres użytkowania: a) Centrale telefoniczne oraz ich wyposażenie b) Awaryjne zasilania z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych ( akumulatorów), c) Aparaty telefoniczne systemowe, standardowe, konsole operatorskie z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych ( np. baterie do aparatów standardowych), d) Telekopiarki termiczne, atramentowe, laserowe z wyłączeniem materiałów eksploatacyjnych ( np. papier termiczny, tusze, tonery, bębny, developery itp.) e) Urządzenia taryfikacyjne z wyłączeniem komponentów, które zapewnia Zamawiający np.: komputer , monitor, drukarka oraz materiały eksploatacyjne do tych komponentów 3. Szczegółowy zakres usług: a) Wykonywanie okresowych przeglądów technicznych w miejscu zainstalowania sprzętu, połączonego z kontrolą zaprogramowanych parametrów oraz serwisem zapobiegawczym odbywać się będzie: - 2 przeglądy w ciągu 12 miesięcy w Oddziale Regionalnym KRUS w Warszawie oraz w Placówkach Terenowych w Ciechanowie, Płocku, Ostrołęce, Siedlcach, Radomiu i Żyrardowie, - 1 przegląd w ciągu 12 miesięcy - pozostałe Placówki Terenowe. Natomiast naprawy awaryjne na wezwanie. Powyższe czynności powinny być wykonywane w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego tj. od 730 do 1530. b) Wykonywanie napraw awaryjnych po każdym wezwaniu telefonicznym, potwierdzonym faksem ( lub inną formą zgłoszenia na piśmie) przez Zamawiającego: Czas reakcji na zgłoszone uszkodzenia: - do 4 godzin Czas usunięcia uszkodzenia: - do 12 godzin uwzględniając dni robocze w przypadku awarii systemowych, uniemożliwiających pracę systemu, - do 24 godzin uwzględniając dni robocze w przypadku, gdy zachodzi konieczność dostarczenia sprzętu zastępczego, - do 48 godzin uwzględniając dni robocze w przypadku, gdy zaistniałe uszkodzenie nie ma wpływu na pracę całego systemu. 4. Sprzęt telekomunikacyjny zainstalowany w obiektach KRUS musi zostać objęty odpłatnym serwisem gwarancyjnym wyłącznie na czas trwania umowy. 5. Wykonawca będzie udzielał porad technicznych w zakresie modernizacji i obsługi sprzętu oraz systemów telekomunikacyjnych. 6. Termin planowanego wykonania przeglądu okresowego Wykonawca ustali z osobą upoważnioną ze strony Zamawiającego na co najmniej 7 dni przed jego wykonaniem. 7. W przypadku braku możliwości naprawy sprzętu w miejscu zainstalowania, na czas trwania naprawy Wykonawca musi dostarczyć nieodpłatnie sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych od naprawianego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503340005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VI ppkt 1,2,3 ), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) wykonali i/lub wykonują co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN brutto odpowiadającą swym rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (warunek ten potwierdzą dokumentami wymienionymi w pkt VI ppkt 4) 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia wymogi art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto całkowitego wynagrodzenia wykonawcy, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonywania i odbiorców (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ) oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie. 5. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art.22 ust.1 pkt 2 ustawy PZP - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ponadto oferta powinna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 6. Wypełniony - Formularz Oferty wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 7. Zaakceptowany i podpisany przez Wykonawcę wzór umowy- załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Oświadczenie Wykonawcy wskazujące, którą część zamówienia powierzy wykonaniu przez podwykonawców, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy - PZP (Formularz Oferty - pkt 8), 9. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. 10. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1,2,3 lub 4 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę a pozostałe mogą być złożone łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną