Przetargi.pl
Serwis pogwarancyjny oświetlenia awaryjnego

Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 85-667 Bydgoszcz, ul. Chodkiewicza
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 262 100 , fax. 523 262 101
  • Data zamieszczenia: 2020-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Dziecięcy im. J.Brudzińskiego
    ul. Chodkiewicza 44
    85-667 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 262 100, fax. 523 262 101
    REGON: 89894800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsd.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis pogwarancyjny oświetlenia awaryjnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie pogwarancyjnej obsługi serwisowej – Oświetlenie awaryjne. Obsługa serwisowa polega na wykonaniu przeglądów okresowych z wymianą niezbędnych komponentów i materiałów eksploatacyjnych. Prowadzący obsługę serwisową zobowiązany jest do stosowania części zamiennych zalecanych przez producenta i spełniających parametry określone dla danego sprzętu, a efektem w/w działania musi być zapewnienie stałej sprawności technicznej urządzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami producenta. Serwis pogwarancyjny oświetlenia awaryjnego, szczegółowy zakres i sposób wykonywania usługi: Zakres prac: OŚWIETLENIE AWARYJNE HYBRYD  Sprawdzenie opraw oświetleniowych zainstalowanych w systemie Hybryd  Naprawa opraw będących w awarii (z wykazu centralki)  Sprawdzenie centralki H-300 C v1.25 – konserwacja  Sprawdzenie i konserwacja rozdzielaczy  Wykonanie testów  Ustalenie uszkodzonych opraw oświetleniowych i ich naprawa  Wykonanie przeglądu oświetlenia awaryjnego wszystkich budynków (A; B1; B2; C)  Przekazanie protokołów WSD
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2.1 Zdolności technicznej lub zawodowej Warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca dysponuje:  Co najmniej 1 pracownikiem posiadającym odpowiednie kwalifikacje zawodowe, mającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w świadczeniu usług serwisu urządzeń i instalacji technicznych. Pracownik Wykonawcy musi posiadać odpowiednie uprawnienia, zgodnie z wykazem uprawnień – świadectw kwalifikacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 roku; nr 89; poz. 828 z późniejszymi zmianami) następujące uprawnienia: Rodzaj i zakres uprawnień: Grupa 1: 2, 10. Warunek zostanie spełniony jeżeli: - Wykonawca wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) realizował lub realizuje co najmniej 1 usługę serwisu pogwarancyjnego urządzeń i instalacji technicznych zgodnej z przedmiotem zamówienia. 2.2 Sytuacji ekonomiczno- finansowej: Warunek zostanie spełniony jeżeli:  Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w zakresie:  Serwis pogwarancyjny oświetlenia awaryjnego, suma gwarancyjna polisy OC minimum 120.000,00 zł, Zamawiający, na podstawie art. 24aa ustawy Pzp, w pierwszej kolejności dokona oceny ofert, a następnie zbadania, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach