Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA ogłasza przetarg
- Adres: 00-930 Warszawa, ul. Wspólna 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 623 19 01 , fax. 0-22 623 19 09
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA
ul. Wspólna 30 30
00-930 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 623 19 01, fax. 0-22 623 19 09
REGON: 01156286700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.org.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Fundacja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SERWIS INFORMACJI Z ZAGRANICZNYCH RYNKÓW ROLNYCH DLA FUNDACJI PROGRAMÓW POMOCY DLA ROLNICTWA FAPA - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu - Warszawa, ul. Szkolna 2/4, pok. 217 - bieżącego serwisu informacji dostarczającego informacji z zagranicznych rynków rolnych. Udostępnianie serwisu w terminie od 1 lipca 2009 r. do 31 grudnia 2009 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642162005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: (a) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, który powinien zawierać Cenę za wykonanie usługi (uwzględniającą wszystkie wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia). (b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (c) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (wg Załącznika nr 2 do SIWZ); (d) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem) do podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1 ppkt b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: (a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Powyższy dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ROZDZIALE IX pkt. 2, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.org.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie w Centrali ZUS elektronicznych usług w zakresie dostępu do serwisów informacyjnych i serwisu transakcyjnego.
Dodano: 2016-07-25 - Zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie bazy danych obejmującej informacje o światowym dziedzictwie UNESCO w Polsce wraz z prezentacją informacji na stronie www Zamawiającego
Dodano: 2016-07-01 - Infobrokering i bieżąca obsługa redakcyjna, multimedialna i graficzna strony internetowej http://tk.parp.gov.pl
Dodano: 2016-04-11 - Zakup usługi dostępu do internetowych serwisów Agra-Net wraz z licencją na wykorzystanie opublikowanych danych przez Zamawiającego.
Dodano: 2016-03-08 - Zakup usługi dostępu do internetowych serwisów Agra-Net wraz z licencją na wykorzystanie opublikowanych danych przez Zamawiającego
Dodano: 2016-02-29 - Codzienny monitoring prasy i mediów elektronicznych
Dodano: 2016-01-15 - Świadczenie na rzecz Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ usługi w zakresie całodobowej, telefonicznej informacji
Dodano: 2015-11-16 - Świadczenie usług monitoringu prasy dla CBA
Dodano: 2015-11-09 - Świadczenie usług monitoringu mediów, w tym prasy, radia i telewizji dla CBA
Dodano: 2015-09-14 - Świadczenie dla resortu obrony narodowej usługi całodobowego monitoringu mediów - prasy ogólnopolskiej i regionalnej, radia i telewizji, sprawa nr 34/ZP/15
Dodano: 2015-06-25