Przetargi.pl
Serwis i przeglądy okresowe urządzeń wchodzących w skład wyposażenia technicznego, tunelu pod Rondem im. gen. Ziętka w Katowicach w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r

Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-381 Katowice, ul. Józefy Kantorówny 2a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 256 99 01 , fax. (032) 256 98 47
  • Data zamieszczenia: 2009-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Katowicach
    ul. Józefy Kantorówny 2a 2a
    40-381 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 256 99 01, fax. (032) 256 98 47
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzum.katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis i przeglądy okresowe urządzeń wchodzących w skład wyposażenia technicznego, tunelu pod Rondem im. gen. Ziętka w Katowicach w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Serwis i przeglądy okresowe urządzeń wchodzących w skład wyposażenia technicznego, tunelu pod Rondem im. gen. Ziętka w Katowicach w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2010r w zakresie: - Urządzeń oświetleniowych; - Urządzeń sterowania tunelem; - Instalacji sygnalizacji pożarowej; - Wentylatorów i ich sterowania; - Urządzeń telefonicznych; - Urządzeń video; - Urządzeń radiowych; - Urządzeń nagłaśniających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504130003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Brak wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA MOGĄ UBIEGAĆ SIĘ WYKONAWCY KTÓRZY: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Wykonawcy muszą posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a w szczególności: 3.1 Osobami zdolnymi do wykonania usług będących przedmiotem zamówienia, tj.: - co najmniej 2 osobami przeszkolonymi w zakresie znajomości systemów sterowników SAIA; - co najmniej 1 osobą przeszkoloną w zakresie znajomości systemów wizualizacji PVSS II; - co najmniej 1 osobą przeszkoloną w zakresie serwisowania systemów video; - co najmniej 1 osobą przeszkoloną w zakresie serwisowania softstartów; - co najmniej 1 osobą przeszkoloną w zakresie serwisowania UPS-ów; 3.2 Narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do wykonania zamówienia tj: - niezbędnym wyposażeniem do wykonywania kalibracji urządzeń pomiarowych CO, NO przejrzystości powietrza firmy Sick; - programem narzędziowym PG5. 3.3 Niezbędną wiedzę i doświadczenie - że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie z należytą starannością zadania odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiących przedmiot zamówienia tj: - co najmniej 1 zadanie polegające na obsłudze urządzeń sterujących wykonywanych na sterownikach PLC (Programmable Logic Controller) oraz systemów nadrzędnych typu SCADA (Supervisory Control and Data Acquisition); - co najmniej 1 system integrujący obejmujący 6.000 zmiennych i co najmniej 5 podsystemów. 4 Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na co najmniej 1.500.000,00zł. Ocena spełnienia przez Wykonawcę(ów) warunków udziału w tym postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty oraz zapisy zawarte w ofercie i jej załącznikach. Nie spełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z warunków zamawiającego spowoduje obligatoryjne wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art.24 ust.1 pkt.10 ustawy Pzp
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4. Informację o zatrudnieniu, kwalifikacjach i sprzęcie jakim dysponuje Wykonawca(cy). 5. Informację o doświadczeniach w wykonawstwie. 6. Dokumenty (referencje) - potwierdzające wykonanie z należytą starannością wykazanych usług. 7. Aktualną polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Ponadto należy załączyć: 8. Pełnomocnictwo ustanowione przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań zamawiającego. - Wykonawca musi posiadać poświadczenie zgodności jego działań z normami jakości ISO 9001 w zakresie serwisowania systemów automatyki. Na potwierdzenie powyższych wymagań należy przedstawić w ofercie: - Zaświadczenie (certyfikat jakości) niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami ISO 9001 w zakresie serwisowania systemów automatyki

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzum.katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach