Przetargi.pl
Serwis i naprawy awaryjne instalacji nawiewno-wywiewnej i urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w pomieszczeniach biurowych KZGM w Katowicach i w budynkach użyteczności publicznej.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2019-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 00051578000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: kzgm.katowice.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis i naprawy awaryjne instalacji nawiewno-wywiewnej i urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w pomieszczeniach biurowych KZGM w Katowicach i w budynkach użyteczności publicznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie usługa serwisu i naprawy awaryjne instalacji nawiewno-wywiewnej i urządzeń klimatyzacyjnych zainstalowanych w pomieszczeniach biurowych KZGM i w budynkach użyteczności publicznej: przy ul . Lwowskiej 7, ul. Tysiąclecia 5, ul. Pośpiecha 14, Św. Jana 10, Placu Kwiatowym, ul. Morawa 119 a, ul. Radosnej 35 c, ul. Radosnej 35 a, ul. 3-go Maja 36, ul. Katowickiej 48 a, ul. Katowickiej 50, ul. Bednorza 14, ul. Rynek 5, ul. Wojewódzkiej 36, ul. Barbary 1/Mikołowskiej 44, Markiefki 68 w Katowicach. 2. Prawo opcji. Zamawiający obejmuje część zamówienia prawem opcji. Obligatoryjny zakres zamówienia stanowi serwis instalacji nawiewno-wywiewnej i urządzeń klimatyzacyjnych. Fakultatywnie, w ramach prawa opcji wykonywane będą naprawy awaryjne instalacji nawiewno-wywiewnej i urządzeń klimatyzacyjnych w trakcie obowiązywania niniejszej umowy. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie w tym przedmiocie oświadczenia woli przez Zamawiającego w formie pisemnej. Zamawiający zlecać będzie oraz rozliczać naprawy awaryjne poprzez „Zgłoszenie instalacji nawiewno-wywiewnej*/urządzenia klimatyzacyjnego do naprawy” (załącznik nr 4 do umowy) oraz „Protokół odbioru napraw instalacji nawiewno-wywiewnej */urządzenia klimatyzacyjnego” (załącznik nr 6 do umowy). Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia, objętego prawem opcji określone są w umowie. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Z prawa opcji Zamawiający będzie korzytał w trakcie trwania umowy. 3. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami (załącznik nr 5 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach