Przetargi.pl
Serwis i naprawa urządzeń: drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów wraz z dostawą tonerów, wkładów atramentowych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych

Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-874 Gdańsk, ul. Na Stoku 49
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 3205590 , fax. 0-58 3205579
  • Data zamieszczenia: 2013-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Gdańsku
    ul. Na Stoku 49 49
    80-874 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 0-58 3205590, fax. 0-58 3205579
    REGON: 19168791600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oke.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis i naprawa urządzeń: drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów wraz z dostawą tonerów, wkładów atramentowych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Serwis i naprawa urządzeń: drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, skanerów 2.Dostawą tonerów, wkładów atramentowych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych obejmujący następujący zakres usług: a.bieżące dostawy oryginalnych tonerów, oryginalnych wkładów atramentowych zapewniające prawidłową pracę urządzeń lub zamienników wskazanych przez producenta Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne (tonery) musza być oryginalne, tj. fabrycznie nowe, nieużywane i nieregenerowane, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo ,hologramem, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku. Za fabrycznie nowe (nowo wytworzone w całości) i nieregenerowane nie uznaje się wyrobu eksploatowanego wcześniej czy przerabianego, w którym pojemnik został wyczyszczony i ponownie napełniony czy uzupełniony lub wyrobu wykonanego z zastosowaniem używanych elementów. b.Wykonywanie bieżącej obsługi - konserwacji urządzeń na wezwanie Zamawiającego wraz z wymianą na oryginalne materiały eksploatacyjne i części zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia gwarantującą dobrą jakość tworzonych dokumentów oraz zapewniającą ciągłość pracy urządzeń. c.Naprawa urządzeń wraz z wymianą części zamiennych fabrycznie nowych, określonych w dokumentacji technicznej producenta urządzenia. W ramach obsługi serwisowej wykonywane będą miedzy innymi takie czynności jak: wymiana bębna,wymiana developera,wymiana elektrod,wymiana listwy czyszczącej, wymiana tonera i innych materiałów eksploatacyjnych,wymiana innych zużytych lub uszkodzonych w czasie eksploatacji części zamiennych,diagnostyka, czyszczenie optyki,inne czynności konserwacyjne zabezpieczające poprawną prace kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych, Dostarczone przez Wykonawcę części zamienne musza być oryginalne, tj. pochodzić od producenta kserokopiarki lub urządzenia wielofunkcyjnego lub skanera Wykonawca udzieli 12 miesięcznej lub określonej limitem producenta gwarancji na wymienione materiały eksploatacyjne, części zamienne i podzespoły urządzeń. d.Programowanie parametrów urządzeń zgodnie z dokumentacją techniczną producenta urządzenia. f. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyłączenia części sprzętu z zakresu prac serwisowych w zależności od zapotrzebowania lub w przypadku likwidacji sprzętu. Usługa realizowana zostanie w 3 różnych zadaniach ( I zadanie - urządzenia typu Ricoh , II zdanie - HP, OKI, Samsung, Kyocera, III zadanie-skanery CANON) 2. Warunki wykonywania serwisu: - serwisowanie urządzeń w miejscu ich instalacji (siedziba Zamawiającego), - zasadniczy czas konserwacji w dni robocze od 7:30 do 15:30, - czas reakcji na zgłoszenie awarii do 24 godzin w dni robocze, - czas usunięcia awarii 2 dni robocze, - w miesiącu czerwcu czas reakcji na zgłoszenie awarii wynosi 2 godziny ze względu na realizację ważnych zadań statutowych OKE, zaistniałe awarie musza być usunięte natychmiast lub zagwarantowany sprzęt zastępczy (dotyczy zadania I i urządzeń AP900, AP 9100) - w przypadku konieczności odbioru urządzenia od Zamawiającego do naprawy warsztatowej dostarczenie na czas naprawy urządzenia zastępczego o podobnych parametrach i funkcjonalności, a przekazanie sprzętu może nastąpić jedynie w oparciu o dokument przekazania, - w przypadku, gdy Wykonawca stwierdzi konieczność uzyskania dłuższego, niż określony w pkt. 2, terminu na przywrócenie pełnej funkcjonalności kserokopiarki lub urządzenia wielofunkcyjnego, Zamawiający może wydłużyć wymagany termin. Powiadomienie o konieczności wydłużenia terminu przywrócenie pełnej funkcjonalności kserokopiarki lub urządzenia wielofunkcyjnego lub skanera (wraz z uzasadnieniem) musi zostać przedłożone Zamawiającemu w formie pisemnej w terminie 2 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia awarii przez Zamawiającego, pod rygorem stwierdzenia przez Zamawiającego zwłoki w przywróceniu pełnej funkcjonalności kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego i skanera i naliczenia kar umownych - obsługa serwisowa będzie wykonywana m.in. w terminach wynikających z instrukcji eksploatacyjnych poszczególnych typów maszyn oraz w przypadku wezwania celem poprawy jakości druku lub awarii, nie rzadziej niż raz na kwartał przeprowadzona będzie konserwacja wszystkich urządzeń dla zadania I, nie rzadziej niż raz w roku dla zadania II i nie rzadziej niż dwa razy w roku dla zadania III. - Wykonawca składający ofertę na serwisowanie urządzeń powinien posiadać uprawnienia Autoryzowanego Serwisu : dla zadania I - dla urządzeń typu Ricoh dla zadania II- dla urządzeń HP i Kyocera dla zadania III- dla urządzeń Cannon
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu dla Zadania I, II, III jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium : dla zadania I kwotę 2.000 PLN (dwa tysiące złotych), dla zadania II kwotę 1000 PLN (jeden tysiąc złotych), dla zadania III kwotę 300 PLN ( trzysta złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oke.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach