Przetargi.pl
SERWIS I KONSERWACJA URZąDZEń WENTYLACJI I KLIMATYZACJI ZNAJDUJąCYCH SIę W DCO Z PODZIAłEM NA 5 PAKIETóW

Dolnośląskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg

  • Adres: 53-413 Wrocław, pl. Hirszfelda 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3689584 , fax. 071 3689584
  • Data zamieszczenia: 2009-09-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Onkologii
    pl. Hirszfelda 12 12
    53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3689584, fax. 071 3689584
    REGON: 00029009600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl,
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    SERWIS I KONSERWACJA URZąDZEń WENTYLACJI I KLIMATYZACJI ZNAJDUJąCYCH SIę W DCO Z PODZIAłEM NA 5 PAKIETóW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SERWIS I KONSERWACJA URZąDZEń WENTYLACJI I KLIMATYZACJI ZNAJDUJąCYCH SIę W DCO Z PODZIAłEM NA 5 PAKIETóW
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: łącznie 4.300,00 zł (cztery tysiące trzysta zł). Wadium na poszczególne pakiety wynosi: 1. Pakiet Nr 1: 500,00 zł (pięćset złotych), 2. Pakiet Nr 2: 1.000,00 zł (jeden tysiąc złotych), 3. Pakiet Nr 3: 600,00 zł ( sześćset złotych) 4. Pakiet Nr 4: 1.300,00 zł (jeden tysiąc trzysta złotych) 5. Pakiet Nr 5: 900,00 zł (dziewięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, iż wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jedną usługę, odpowiadającą swym rodzajem i wartością - dla Pakietu Nr 1 - nie mniejszą niż 30.000,00 zł brutto w ciągu 12 m-cy, dla Pakietu Nr 2 - nie mniejszą niż 55.000,00 zł brutto w ciągu 12 m-cy, dla Pakietu Nr 3 - nie mniejszą niż 35.000,00 zł brutto w ciągu 12 m-cy, dla Pakietu Nr 4 - nie mniejszą niż 80.000,00 zł brutto w ciągu 12 m-cy, dla Pakietu Nr 5 - nie mniejszą niż 50.000,00 zł brutto w ciągu 12 m-cy,usłudze stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Wykaz zrealizowanego(ych) zamówienia(ń) należy złożyć wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 10, 2.2. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - osoby wykonujące serwis i konserwację urządzeń wentylacji i klimatyzacji winny posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych oraz muszą być wpisane na listę Regionalnej Izby Inżynierów Budowlanych, świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1kV, świadectwo kwalifikacyjne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 16.08.2004r.,wydanego na podstawie art. 12, ust.4 ustawy z dnia 20.04.2004r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz.U. Nr 195, poz. 2009). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006 r., Nr 87, poz. 605 ze zm.), Zamawiający żąda: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 8 do SIWZ. 1.2. pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeśli dotyczy, 1.3. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.5. aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 2.1. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik Nr 10 - w zależności od tego, na który Pakiet Wykonawca składa ofertę oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - zgodnie z zapisem punktu 5.2.1. SIWZ, 2.2. wykazu osób wykonujących serwis i konserwację urządzeń wentylacji i klimatyzacji - załącznik Nr 11 - w zależności od tego, na który Pakiet Wykonawca składa ofertę oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że osoby wymienione posiadają te uprawnienia - zgodnie z zapisem punktu 5.2.2. SIWZ. 3.Wykaz innych dokumentów wymaganych przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty. 3.1. Arkusz cenowy - załącznik Nr 1a - Pakiet Nr 1, załącznik Nr 2a - Pakiet Nr 2, załącznik Nr 3a - Pakiet Nr 3, załącznik Nr 4a - Pakiet Nr 4, załącznik Nr 5a - Pakiet Nr 5 - w zależności od tego, na który Pakiet Wykonawca składa ofertę, 3.2. Druk oferty- załącznik Nr 9, 3.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 - załącznik Nr 8. 3.4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - jeśli dotyczy, 3.5. Wykaz zrealizowanych usług - załącznik Nr 10- w zależności od tego, na który Pakiet Wykonawca składa ofertę, 3.6. Wykaz osób wykonujących serwis i konserwację urządzeń wentylacji i klimatyzacji - załącznik Nr 11 - w zależności od tego, na który Pakiet Wykonawca składa ofertę, 3.7. Dowód wniesienia wadium. 3.8. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dco.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach