Przetargi.pl
Serwis i konserwacja instalacji przeciwpożarowych i dozorowych występujących w budynkach Sądu Okręgowego w Krakowie

Sąd Okręgowy w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 6195925 , fax. 012 6195927
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Krakowie
    ul. Przy Rondzie 7 7
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 6195925, fax. 012 6195927
    REGON: 00032269500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis i konserwacja instalacji przeciwpożarowych i dozorowych występujących w budynkach Sądu Okręgowego w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwoty 133 000 euro są usługi z zakresu przeglądów, konserwacji, napraw urządzeń instalacji sygnalizacji alarmowej i pożarowej, instalacji telewizji dozorowej oraz instalacji oświetlenia p. pożarowego w: a) obiektach Sądu Okręgowego w Krakowie - pawilonach A, B, C, D, E i K zlokalizowanych przy ul. Przy Rondzie 7, (31-547) Kraków, b) obiekcie Sądu Okręgowego w Krakowie - Migracyjny Ośrodek Ksiąg Wieczystych, ul. Piłsudskiego 25b, (32-050) Skawina, c) obiekcie Sądu Okręgowego w Krakowie - Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny, ul. Grzegórzecka 77, (31-559) Kraków, d) obiekcie Sądu Okręgowego w Krakowie - Wydziały Grodzkie, os. Kościuszkowskie 2, (30-969) Kraków, e) obiekcie Sądu Okręgowego w Krakowie - Archiwum Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Mogilska 97, (Kraków), Wielkość /zakres/ zamówienia: Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawarty został we wzorze umowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym integralną cześć SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), tj.: 1.1- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: a) posiadają aktualny wpis do właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają aktualną koncesję MSWiA w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, c) posiadają aktualne zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na obrót, transport, składowanie, instalowanie, konserwację, kontrolę szczelności - izotopowych czujek dymu, 1.2- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że osoby (min. jedna osoba), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają świadectwo kwalifikacyjne (D-dozoru, E-eksploatacji), 1.3- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć poniższe oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), 2) aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną kopię koncesji MSWiA w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, 4) aktualną kopie zezwolenia Państwowej Agencji Atomistyki na obrót, transport, składowanie, instalowanie, konserwację, kontrolę szczelności - izotopowych czujek dymu, 5) aktualną kopię świadectwa kwalifikacyjnego [D-dozoru, E-eksploatacji] min. jednej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, 6) pełnomocnictwo /jeśli dotyczy/ do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach