Sąd Okręgowy w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 7
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6195925 , fax. 012 6195927
- Data zamieszczenia: 2009-11-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Krakowie
ul. Przy Rondzie 7 7
31-547 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6195925, fax. 012 6195927
REGON: 00032269500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.so.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis i konserwacja instalacji przeciwpożarowych i dozorowych występujących w budynkach Sądu Okręgowego w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia o szacunkowej wartości poniżej kwoty 133 000 euro są usługi z zakresu przeglądów, konserwacji, napraw urządzeń instalacji sygnalizacji alarmowej i pożarowej, instalacji telewizji dozorowej oraz instalacji oświetlenia p. pożarowego w: a) obiektach Sądu Okręgowego w Krakowie - pawilonach A, B, C, D, E i K zlokalizowanych przy ul. Przy Rondzie 7, (31-547) Kraków, b) obiekcie Sądu Okręgowego w Krakowie - Migracyjny Ośrodek Ksiąg Wieczystych, ul. Piłsudskiego 25b, (32-050) Skawina, c) obiekcie Sądu Okręgowego w Krakowie - Rodzinny Ośrodek Diagnostyczno Konsultacyjny, ul. Grzegórzecka 77, (31-559) Kraków, d) obiekcie Sądu Okręgowego w Krakowie - Wydziały Grodzkie, os. Kościuszkowskie 2, (30-969) Kraków, e) obiekcie Sądu Okręgowego w Krakowie - Archiwum Sądu Okręgowego w Krakowie, ul. Mogilska 97, (Kraków), Wielkość /zakres/ zamówienia: Szczegółowy opis i zakres zamówienia zawarty został we wzorze umowy wraz z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym integralną cześć SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507110002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), tj.: 1.1- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.: a) posiadają aktualny wpis do właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, b) posiadają aktualną koncesję MSWiA w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, c) posiadają aktualne zezwolenie Państwowej Agencji Atomistyki na obrót, transport, składowanie, instalowanie, konserwację, kontrolę szczelności - izotopowych czujek dymu, 1.2- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.: a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że osoby (min. jedna osoba), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają świadectwo kwalifikacyjne (D-dozoru, E-eksploatacji), 1.3- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia lub nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć poniższe oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), 2) aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną kopię koncesji MSWiA w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego, 4) aktualną kopie zezwolenia Państwowej Agencji Atomistyki na obrót, transport, składowanie, instalowanie, konserwację, kontrolę szczelności - izotopowych czujek dymu, 5) aktualną kopię świadectwa kwalifikacyjnego [D-dozoru, E-eksploatacji] min. jednej osoby, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, 6) pełnomocnictwo /jeśli dotyczy/ do reprezentowania i podpisania dokumentacji ofertowej, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.so.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznych i teleinformatycznych w budynkach i lokalach Urzędu Miasta Krakowa
Dodano: 2016-02-19 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach Urzędu Miasta Krakowa
Dodano: 2015-05-14 - Serwisowanie instalacji i urządzeń w obiektach ZUS w podziale na 2 części: Część I- ZUS Oddział w Krakowie, Część II- ZUS Oddział w Chrzanowie. Przetarg nieograniczony nr 180000/271/11/2014/CZP
Dodano: 2014-11-28 - Wykonanie badań kontrolnych okresowych instalacji elektrycznych w obiektach Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr zamówienia: DZP-291-3100/2014
Dodano: 2014-08-20 - Postępowanie o zamówienie publiczne nr 350000-ILGW-253-34/2014 na usługi serwisowo - konserwacyjne sieci i urządzeń elektrycznych w jednostkach organizacyjnych Izby Celnej w Krakowie
Dodano: 2014-03-19 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach Urzędu Miasta Krakowa
Dodano: 2014-02-20 - Wykonanie kontrolnych badań okresowych instalacji elektrycznych
Dodano: 2013-06-05 - Wykonanie kontrolnych badań okresowych instalacji elektrycznych
Dodano: 2013-06-05 - Remont i dostosowanie układów pomiarowych w stacjach transformatorowych przy przepompowniach melioracyjnych Małopolskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych wraz z realizacją niezbędnych dostaw
Dodano: 2013-03-25 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji elektrycznych w budynkach i lokalach Urzędu Miasta Krakowa
Dodano: 2013-01-29