Przetargi.pl
Serwis eksploatacyjny i konserwację kotłowni gazowych w latach 2020-2022 w budynkach wyposażonych w kotłownie gazowe stanowiących własność Gminy Białystok będących w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego.

Zarząd Mienia Komunalnego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-370 Białystok, gen. J. Bema
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857479457 , fax. 857479483
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia Komunalnego
    gen. J. Bema 89/1
    15-370 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857479457, fax. 857479483
    REGON: 20024107400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmk.bialystok.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwis eksploatacyjny i konserwację kotłowni gazowych w latach 2020-2022 w budynkach wyposażonych w kotłownie gazowe stanowiących własność Gminy Białystok będących w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Serwis eksploatacyjny i konserwacja kotłowni gazowych w latach 2020-2022 w budynkach wyposażonych w kotłownie gazowe stanowiących własność Gminy Białystok będących w zarządzie Zarządu Mienia Komunalnego. 2. Czynności serwisowe i konserwacyjne : 1) czyszczenie, konserwacja kotłów i palników raz do roku po zakończeniu sezonów grzewczych 2019/2020, 2020/2021, 2021/2022 oraz na koniec okresu obowiązywania umowy wraz ze sporządzeniem odpowiedniego protokołu w zakresie jw. i dostarczenie go do Zamawiającego; 2) bieżąca obsługa kotłów gazowych i poszczególnych elementów kontrolnych zabezpieczających instalację gazową; 3) sprawdzanie anod w zasobnikach c.w.u. , ocena ich zużycia i ewentualna ich wymiana na oddzielne zlecenie; 4) konserwacja, sprawdzanie pomp obiegowych c.o., cyrkulacyjnych c.w.u., ładowania zasobników cwu 2 razy w roku przed i po sezonie grzewczym; 5) okresowe sprawdzanie działanie zaworów trójdrogowych z siłownikami i zaworów bezpieczeństwa; 6) wykonywanie zaleceń pokontrolnych stwierdzonych przez U.D.T. odnośnie urządzeń dozorowych w kotłowniach , prowadzenie korespondencji i przygotowanie dokumentów do U.D.T. w przypadku wymiany urządzeń, które tego wymagają; 7) kontrola pracy Stacji Uzdatniania Wody, wymiana wkładu filtrującego w stacjach uzdatniania wody (SUW) w kotłowniach , w których są zamontowane zgodnie z instrukcją ich obsługi; 8) kontrola prawidłowej wentylacji nawiewnej i wywiewnej w kotłowniach wraz z okresowym przewietrzaniem pomieszczeń kotłowni co 2 tygodnie; 9) sprawdzanie stanu bezpieczników z zabezpieczeniem termicznym w rozdzielniach; 10) sprawdzanie stanu połączeń elektrycznych, przewodów w rozdzielni i w urządzeniach; 11) sprawdzanie stanu technicznego wszystkich urządzeń przed sezonem grzewczym; 12) sprawdzanie działania lampek kontrolnych w rozdzielniach; 13) sprawdzanie ciśnienia wody w instalacjach c.o. i w naczyniach przeponowych; 14) sprawdzanie drożności i czyszczenie filtrów wodnych i odmulaczy w instalacjach c.o. i c.w.u.; 15) sprawdzanie szczelności oraz usuwanie przecieków instalacji c.o. oraz c.w.u. w kotłowni; 16) utrzymanie czystości w kotłowniach; 17) utrzymanie prawidłowego stanu oświetlenia w kotłowniach; 18) sprawdzenie stanu gaśnic w kotłowniach i powiadamianie Zamawiającego o dacie upływu ich legalizacji; 19) wykonywanie okresowego (raz do roku) sprawdzania szczelności instalacji gazowej w pomieszczeniach kotłowni oraz wystawienie protokołu z dostarczeniem go do Zamawiającego; 20) kontrola utrzymania normatywnych temperatur instalacji c.o. i c.w.u. i ewentualna ich korekty w razie konieczności; 21) wykonywanie kontroli urządzeń gazowych zabezpieczających kotłownie; 22) przygotowanie kotłowni w zakresie koniecznym do wykonania kalibracji urządzeń gazowych zabezpieczających kotłownie : demontaż , wysyłka do firmy specjalistycznej i ponowny montaż 1 raz w roku (zestawienie kotłowni i rodzaj urządzeń, w których są one zamontowane zgodnie z załącznikiem nr 2) – koszt kalibracji wykonany przez firmę specjalistyczną poniesie Zamawiający na podstawie refaktury tej firmy; 23) zabezpieczenie 24-godzinnego pogotowia technicznego w zakresie obsługi kotłowni przez 7 dni w tygodniu, włącznie z okresami świątecznymi; 24) odpowiednie zabezpieczenie pomieszczeń kotłowni i odpowiedzialność za jej dozór, a w razie włamania powiadomienie Policji i spisanie protokołu strat; 25) natychmiastowe informowanie wykonawcy budowy 2 kotłowni przy ul. Barszczańskiej 4 i 16 wykonanych w 2019 roku będących na gwarancji do października 2023 roku w pełnym zakresie technologii kotłowni z pompami ciepła i urządzeniami zabezpieczającymi – dotyczy firmy: Hydratec, Jakub Łozowicki ul. Mickiewicza 42/93, 15-232 Białystok o stwierdzonych usterkach; 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został podany w załączniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50721000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: NIE DOTYCZY.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: DOTYCZY PODMIOTU, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg załączonego wzoru załącznik nr 8 do SIWZ). UWAGA! Pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego należy złożyć w formie oryginału). Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5. 7. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 8. Jeżeli inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 7: 1) ppkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 9. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8 ppkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 10. Jeżeli w kraju, w którym inny podmiot ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XII SIWZ pkt 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis zawarty w rozdziale XII SIWZ pkt 9 stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. DOTYCZY PODWYKONAWCY NIEBĘDĄCEGO PODMIOTEM, NA KTÓREGO ZASOBY POWOŁUJE SIĘ WYKONAWCA: 11. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentu wymienionego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, dotyczące podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. 12. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego: 1) oświadczenie o którym mowa w zał. nr 3 i 4 SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, braku podstaw wykluczenia, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia określone w rozdziale XII SIWZ pkt 1, oraz oświadczenie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp określonego w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 2 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu (w miejscu nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane dotyczące poszczególnych członków konsorcjum lub spółki cywilnej) bądź każdy z wykonawców oddzielnie, 3) wykonawcy występujący wspólnie muszą zgodnie z zapisami art. 23 ust. 2 ustawy Pzp ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarciu umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii, które powinno określać zakres umocowania, 4) przed udzieleniem zamówienia każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 4 ppkt 1, 5) przed udzieleniem zamówienia dokumenty określone w rozdziale XII SIWZ pkt 3 winien złożyć co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13. Zamawiający wymaga także załączenia do oferty innych dokumentów: 1) wypełniony formularz ofertowy - wg załączonego wzoru załącznik nr 2 do SIWZ, 2) wypełniony szczegółowy formularz cenowy wg załączonego wzoru załącznik nr 2A do SIWZ, 3) pełnomocnictwo w oryginale albo notarialnie potwierdzonej kopii - w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika, 4) pisemne zobowiązanie innego podmiotu w formie oryginału (jeżeli wykonawca, dla wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innego podmiotu) - wg załączonego wzoru załącznik nr 8 do SIWZ - oraz dokumenty potwierdzające, że osoba podpisująca niniejsze zobowiązanie jest uprawniona do działania w imieniu podmiotu trzeciego. Jeżeli w imieniu podmiotu działa osoba, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, powinna posiadać pełnomocnictwo do takiej czynności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną